وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تفریحات شبانه وارنا بلغارستان؛ معرفی محبوب ترین ها

تفریحات شبانه وارنا بلغارستان؛ معرفی محبوب ترین ها

تفریحات شبانه وارنا بلغارستان؛ معرفی محبوب ترین ها

 

وارنا بندر دریایی و سومین شهر بزرگ کشور بلغارستان در قاره اروپا است. این شهر در ساحل شمالی خلیج وارنا در ساحل دریای سیاه قرار دارد. این شهر یک مرکز مهم اداری، اقتصادی، فرهنگی و تفریحی است.

 

این شهر مدرن، با بلوارهای گسترده و پر از درخت در کنار آب و سواحل وسیع است. در امتداد ساحل شمال وارنا چندین شهر تفریحی محبوب از جمله دروژبا، زلاتنی پیاسوتسی (شن‌های طلایی)، آلبنا و بالچیک قرار دارند که آخرین اقامتگاه تابستانی خانواده سلطنتی و اشراف رومانیایی بوده است.

 

شاید فکر کنید چه چیزی درمورد تفریحات وارنا جالب است؟ در این مقاله از تفریحات شبانه وارنا بلغارستان می‌گوییم تا اگر قصد سفر با تور وانا لحظه آخر را دارید از تمامی لحظات خود لذت ببرید.

 

تفریحات شبانه وارنا بلغارستان؛ معرفی محبوب ترین ها

 

علت جذابیت وارنا برای گردشگران تور وارنا

وارنا یک مقصد گردشگری در بلغارستان است و بازدیدکنندگان را از سراسر جهان به خود جذب می‌کند. برخی از دلایلی که گردشگران از جاهای دیدنی وارنا بازدید می‌کنند عبارتند از:

 

1. سواحل: وارنا دارای خط ساحلی طولانی با سواحل شنی زیبا، مانند شن‌های طلایی و روز آفتابی است. این سواحل برای آفتاب گرفتن، شنا و ورزش‌های آبی مناسب هستند.

 

2. تاریخ و فرهنگ: وارنا دارای تاریخ و فرهنگ غنی است که به دوران باستان باز می‌گردد. بازدیدکنندگان می‌توانند بناهای تاریخی مانند حمام‌های رومی، موزه باستان شناسی، و کلیسای جامع عروج باکره را بازدید کنند.

 

3. تفریحات شبانه: وارنا با تفریحات شبانه پر جنب‌وجوش شناخته شده است؛ چراکه بارها، کلوب‌ها و رستوران‌ها تا اواخر شب و برخی تا 5 صبح باز هستند.

 

4. پارک‌ها: وارنا چندین پارک و باغ زیبا مانند باغ دریا و پارک کاخ یوکسینوگراد را در خود جای داده است.

 

5. خرید: وارنا مراکز خرید زیادی دارد که بازدیدکنندگان می‌توانند صنایع دستی محلی و سوغاتی‌ خریداری کنند.

 

6. جشنواره‌ها و رویدادها: وارنا میزبان چندین جشنواره و رویداد در طول سال است؛ مانند جشنواره بین‌المللی فیلم، جشنواره جاز و جشنواره تئاتر تابستانی.

 

7. سفرهای یک روزه: وارنا همچنین یک پایگاه عالی برای سفرهای یک روزه به مقاصد دیگر در بلغارستان، مانند استراحتگاه‌های ساحلی نزدیک آلبنا و بالچیک، یا شهر باستانی نسبار است.

 

سواحل دریای سیاه در بلغارستان

آب‌وهوای مطلوب بلغارستان یکی از بهترین ویژگی‌های این کشور است. سواحل دریای سیاه بلغارستان از آب‌وهوای معتدل و مطبوع برخوردار است.

 

طول ساحل آن 378 کیلومتر بوده و شامل هزاران ساحل است که همگی زیبا و منحصر به‌فرد بوده و ویژگی‌هایی چون سواحل شگفت‌انگیز، دریای آرام و امن، آب شفاف و هوای سالم، ماسه‌های طلایی خوب و تپه‌های شنی طبیعی، چشمه‌های آب معدنی، استراحتگاه‌های برنده پرچم آبی، دهکده‌های تعطیلات و کمپینگ دارد.

 

دریای سیاه نیروی جادویی بزرگی دارد؛ بنابراین اگر یک بار از آن بازدید کنید، مطمئناً دوباره برمی‌گردید. میانگین دمای هوا در استراحتگاه‌های تابستانی حدود 28 درجه سانتی‌گراد و دمای آب 25 درجه سانتی‌گراد است.

 

بازدید از اپرای وارنا

خانه اپرا در وارنا، بخشی از انجمن اپرا و فیلارمونیک وارنا است که با ادغام خانه اپرا و انجمن فیلارمونیک در سال 1999 تأسیس شد. تئاتر در سال 1947 افتتاح شد.

 

سالن روباز تئاتر وارنا

تئاتر روباز در بخش مرکزی باغ دریای وارنا، در کنار کوچه احیای ملی واقع شده است. از زمان ساخت آن در سال 1957 تئاتر روباز صحنه‌ای برای نمایش تئاتر و اپرا، جشنواره‌ها و کنسرت‌ها است.

 

بیش از 2000 صندلی داشته و صحنه آن 250 مترمربع مساحت دارد که با پوشش گیاهی سبز طبیعی تزئین شده است.

 

علت جذابیت وارنا برای گردشگران تور وارنا

 

پر طرفدارترین تفریحات شبانه بلغارستان

بلغارستان جاذبه‌های گردشگری زیادی برای دیدن دارد. اما پس از غروب آفتاب، تفریحات شبانه در بلغارستان برای گردشگران جالب است.

 

میخانه‌ها و کلوپ‌های شبانه پرهیاهو توجه همه را به خود جلب می‌کند و جمعیت جوان، زوج‌ها و خانواده‌ها را به لذت بردن از غذا، نوشیدنی و موسیقی دعوت می‌کند.

 

در اینجا چند مورد میخانه‌ها، کلوپ‌ها و رستوران‌ها با نام مکان آمده است. جایی که می‌توانید از نوشیدنی‌های عالی لذت ببرید و برقصید.

 

• بار ساحلی موهیتو در وارنا از 10 صبح تا 10 شب میزبان شماست.

• بار فلیپ فلاپ در شهر صوفیا از 10شب تا 2 صبح.

• اکو بار مایکل در شهر ناسبار از ظهر تا نیمه‌شب.

• بار روی پشت‌بام هتل سنس در صوفیا از 10صبح تا 2 شب.

• کلوپ بیت فرهنگ در شهر صوفیا از 10 صبح تا 2 شب و البته آخر هفته تا 5 صبح باز است.

• تئاتر ملی ایوان وازوف در شهر صوفیا از 7 شب تا 10 شب میزبان علاقه مندان به تئاتر است.

• بار آبجو کرافت مورب در مرکز شهر وارنا از ظهر تا نیمه شب باز است.

• کلوپ رقص گرافیتی در ساحل آفتاب از 6 عصر تا 6 صبح از گردشگران پذیرایی می‌کند.

 

پر طرفدارترین تفریحات شبانه بلغارستان

 

فواره‌های موزیکال وارنا

فواره موزیکال در میدان استقلال وارنا بلندترین فواره در بلغارستان به ارتفاع 41 متر و ترکیبی زیبا از نور و صدا است. نقطه عطف آبی شامل 400 چراغ LED، 52 پمپ آب و یک سیستم کامپیوتری مدرن است.

 

این نمایش باورنکردنی، توسط بیش از 2000 ترکیب رنگ، جت‌های آبی تماشایی و آهنگ‌های موسیقی، به یک جاذبه مورد علاقه ساکنان و گردشگران تبدیل شد.

 

در طول روز، فواره همچنان کار می‌کند، اما بدون چراغ. بنابراین در شب که چراغ‌ها روشن می‌شوند، منظره چشمگیرتر است.

 

شب گردی در مرکز شهر و آشنایی با مردم محلی وارنا

 

شب گردی در مرکز شهر و آشنایی با مردم محلی وارنا

وارنا مرکز مهمی برای تجارت، گردشگری، تفریحات شبانه و سرگرمی است. به این شهر پایتخت دریایی بلغارستان گفته می‌شود. وارنا درکل مکان نسبتاً امنی است و مردم مهمان‌نوازی دارد.

 

پارک های ساحلی وارنا

پارک و ساحل خلیج جنوبی وارنا یکی از پروژه‌های تفریحی منحصر به فرد سواحل وارنا است. ساخت یک اسکله جدید و بندر قایق‌های تفریحی کل منطقه خلیج را به سمت جنوب شهر وارنا سوق می‌دهد.

 

اتاق های فرار وارنا

می‌خواهید احساس شخصیت اصلی یک داستان باورنکردنی را تجربه کنید؟ تفریح غیرمعمول و محبوب مانند یکی از اتاق‌های فرار وارنا به نام Izolatsiya را به شما پیشنهاد می‌دهیم به‌این‌ترتیب، تفریحات وارنا را امتحان می‌کنید.

 

کافه‌گردی شبانه در وارنا

وارنا یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در بلغارستان است و می‌توانید کافه‌گردی شبانه‌ بکنید. شهر وارنا تعداد زیادی رستوران، کافه و بار با انواع غذاها و نوشیدنی‌های متنوع دارد.

 

بازی های گیم کلوپ‌های وارنا

وارنا دارای مجموعه‌ای از کازینوها و کلوپ‌هاست که شما را تا ساعات پایانی شب سرگرم می‌کند. با وجود نشاط، امنیت نیز در وارنا حائز اهمیت است و شما می‌توانید با آرامش و اطمینان کامل از لحظات خود در تور بلغارستان وارنا لذت ببرید.

 

پیست کارتینگ وارنا

پیست کارتینگ وارنا یک مقصد محبوب برای علاقه مندان به مسابقه و جویندگان آدرنالین است. در تمام سنین و سطوح ارائه می‌شود. چه یک مسابقه‌دهنده با تجربه و چه مبتدی، می‌توانید از هیجان مسابقه در این پیست لذت ببرید.

 

مراسم سنتی بلغاری رقص آتش در وارنا

Nestinarstvo یکی از رسوم بلغاری بوده که ریشه آن را می‌توان در دوران باستان تراکیا یافت. به‌گفته محققان آداب و رسوم و فرهنگ بلغارستان، رقص آتش یک آیین بت‌پرستانه است که به تعقیب ارواح شیطانی و پاکسازی گناهان مربوط می‌شود.

 

مراسم سنتی بلغاری رقص آتش در وارنا

 

تور کشتی‌های شبانه در وارنا بلغارستان

سفر با کشتی صلح آمیز و بازدید از مکان‌هایی در مسیری متفاوت که شلوغ نیستند. کشتی از بندر وارنا حرکت می‌کند.

 

بوفه باز کشتی شامل ناهار، نوشیدنی و قایقرانی از تفاوت‌های این سفر با قایق است.

 

فقط روی عرشه دراز بکشید، استراحت کنید و در حین گشت‎وگذار طولانی در آب‌های شفاف دریای سیاه، از تور وارنا لذت ببرید.

 

تور کشتی‌های شبانه در وارنا بلغارستان

 

سخن پایانی

شهر وارنا جاذبه‌های متنوعی علی‌الخصوص تفریحات شبانه وارنا بلغارستان را ارائه می‌دهد که علایق و سلیقه‌های مختلف را برآورده می‌کند و تور وارنا مقصدی عالی برای تعطیلات است.

 

اگر قصد دارید در تور وارنا خوش بگذرانید، از جاهای دیدنی وارنا مثل فواره موزیکال، سالن اپرا، کلوپ‌های شبانه، سواحل شنی و… دیدن کنید. قطعاً از طعم غذای رستوران و کافه‌ها لذت می‌برید.