وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اخذ ویزای شینگن و ایتالیا

اخذ ویزای شینگن و ایتالیا

اخذ ویزای شینگن و ایتالیا

 

ایتالیا از جمله کشورهایی است که سالانه افراد زیادی با اهداف مختلف به این کشور سفر می‌کنند و اخذ ویزای آن نسبت به سایر کشورها ساده تر و راحت تر می‌باشد.

 

اگر قصد سفر به این کشور را دارید باید از مدارک و قیمت ویزای شینگن ایتالیا مطلع باشید و با آگاهی کامل برای اخذ ویزا اقدام نمایید.

 

اخذ ویزای شینگن و ایتالیا

 

برای دریافت این ویزا مهم ترین مدرک، گردش و حساب مالی است. اگر حساب بانکی شما پربار باشد، احتمال دریافت ویزا افزایش می‌یابد.

 

البته باید توجه کنید میزان پس انداز مهم نیست، تراکنش و کار با حساب بانکی بسیار اهمیت دارد.

 

قیمت ویزای شینگن با توجه به نوع ویزا و زمان اخذ آن متفاوت می‌باشد، از این رو برای اطلاع از هزینه آن باید به آژانس های مسافرتی یا سایت های اینترنتی مراجعه نمایید و با آگاهی کامل برای اخذ آن اقدام کنید.

 

اگر سفرهای خارجی رفته باشید این مسافرت یک امتیاز مثبت در اخذ ویزای شینگن ایتالیا محسوب می‌شود، در غیر این صورت حساب مالی به تنهایی برای این ویزا کافی می‌باشد.

 

شرایط راحت اخذ این ویزا سبب شده است که این کشور مورد پسند و علاقه افراد زیادی قرار گیرد.

 

ایرانیان از جمله افرادی هستند که سالانه برای تفریح، کار، تحصیل و غیره به این سرزمین سفر می‌کنند و گاهی اوقات برای اقامت دائمی اقدام می‌نمایند.

 

جهت اخذ ویزای توریستی کانادا و آشنایی با شرایط آن این لینک را دنبال کنید

 

انواع ویزا شینگن چیست؟

مدارک و قیمت ویزای شینگن ایتالیا برای انواع ویزا متغیر و متفاوت است. قصد داریم در این مقاله انواع ویزا شینگن را بیان کنیم و با آن‌ها آشنا شویم، پس برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

 

یکی از انواع ویزا که بسیار رایج است، ویزا توریستی می‌باشد. این ویزا برای مدت زمان خاصی برای شما صادر می‌شود و با آن فقط می‌توانید به ایتالیا سفر کنید و به تفریح و سرگرمی و گردش بپردازید. با این ویزا تجارت یا تحصیل انجام نمی‌شود و برای اقامت هم نمی‌توانید اقدام کنید.

 

نوع دیگری از این ویزا، ویزای تحصیلی است که برای دانش آموزان و دانشجویانی صادر می‌شود که قصد ادامه تحصیل در این کشور را دارند و در مدت تحصیل آن‌ها معتبر بوده و پس از پایان این دوره فاقد اعتبار است و باید آن را تمدید کنند یا به کشور خود باز گردند.

 

برای این ویزا باید دعوتنامه از مرکز آموزشی برای شما صادر شود.

 

با ویزای تحصیلی می‌توانید برای اقامت دائمی اقدام کنید.

 

نوع دیگری از این ویزا مربوط به شغل و تجارت است و به ویزای کاری معروف می‌باشد که برای ایجاد فرصت‌های شغلی و کسب و کار برای افراد صادر می‌شود و با این ویزا می‌توان به ایتالیا سفر کرد و در مدتی که آن اعتبار دارد، مشغول به کار شد.

 

با توجه به هدف خود از سفر به ایتالیا باید برای نوع خاصی از ویزا اقدام کنید. در واقع با یک ویزا نمی‌توان به عنوان توریست، محصل یا سرمایه گذار به این کشور سفر نمود.

 

جهت اخذ پیکاپ کانادا این لینک را دنبال نمایید و یا با کارشناسان آژانس مسافرتی ایرانیکا تماس بگیرد

 

شرایط اخذ ویزا شینگن ایتالیا

بعد از اطلاع از مدارک و قیمت ویزای شینگن ایتالیا، باید مراحل اخذ ویزا را کامل و قانونی طی کرد، از این رو باید با شرایط اخذ ویزا شینگن ایتالیا آشنایی کامل داشت تا بتوان در اسرع وقت و با سهولت این ویزا را دریافت نمود.

 

ویزا شینگن، نوعی ویزای اروپایی می‌باشد که با آن می‌توان به تمام کشورهای عضو شینگن سفر کرد که یکی از آن‌ها ایتالیا است.

 

در واقع برای سفر به این کشورها نیازی به دریافت ویزا جداگانه نیست و با آن می‌توان از کشوری به کشور دیگر به راحتی سفر کرد.

 

همان طور که اشاره شد گردش حساب مالی بالا و خوب مهم ترین شرط برای این ویزا می‌باشد و برای افسر ویزا شینگن بسیار مهم است.

 

شما باید گردش سه ماه آخر حساب، یعنی مبالغ ورودی و خروجی را به صورت کامل بیان کنید.

 

از دیگر شرایط اخذ این ویزا، تعیین هدف سفر است. شما باید به صورت شفاف، قصد و هدف خود را از سفر اعلام نمایید، به عنوان مثال اگر به عنوان توریست و برای گردش عازم ایتالیا هستید، باید سفر خود را با جزئیات کامل برای افسر شرح دهید.

 

همچنین شما باید این اطمینان را برای دولت ایتالیا فراهم سازید که تمکن مالی دارید و در پرداخت هزینه‌های اقامت مشکلی ندارید و در تامین مخارج روزانه با مشکل مواجه نیستید.

 

از نظر مالی باید بتوانید اطمینان این دولت را جلب کنید، در غیر این صورت ریجکت می شوید و دوباره باید تمام مراحل را طی کنید، از این رو قبل از اقدام به اخذ این ویزا، حساب بانکی ای را تعیین کنید که تراکنش بالا داشته باشد.

 

مراحل اخذ ویزا شینگن ایتالیا

مراحل اخذ ویزا شینگن ایتالیا همانند مدارک و قیمت ویزای شینگن ایتالیا بسیار مهم است، چه بسا اگر در هر یک از این مراحل قصور یا خلافی دیده شود، نه تنها ریجکت می‌شوید، بلکه ممکن است مشمول جریمه نیز شوید.

 

اولین مرحله ارسال فرم تقاضانامه برای ویزا است. این فرم در زمان مناسبی باید ارسال شود، بهتر است سه ماه قبل از سفر برای آن اقدام کنید. اگر تقاضای شما پذیرفته شد می‌توانید برای مرحله بعدی اقدام کنید.

 

در این مرحله باید از سفارت ایتالیا وقت ملاقات بگیرید که گاهی به صورت آنلاین و گاهی اوقات حضوری انجام می‌شود.

 

این ملاقات با افسر سفارت انجام می‌شود و بسیار مهم و حائز اهمیت است، چون نظر او سبب پذیرفتن یا ریجکتی شما خواهد شد، از این رو سعی کنید مدارک کامل و قانونی به همراه خود داشته باشید.

 

صحت این مدارک برای افسر بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد و اگر کوچکترین تقلبی در آن‌ها متوجه شود، نه تنها تقاضای شما رد می‌شود، بلکه جریمه سنگینی نیز باید پرداخت کنید، پس از این مصاحبه باید منتظر جواب درخواست خود باشید.

 

اگر مشکلی وجود نداشته باشد، تقاضای شما پذیرفته می‌شود، ولی اگر مشکلی به وجود آید شما ریجکت خواهید شد و دوباره باید تمام مراحل را طی کنید.

 

در صورت پذیرفته شدن باید هزینه های دریافت ویزا را پرداخت کنید که این هزینه با توجه به نوع سفر متغیر است و اعضای شینگن آن را تعیین می‌کنند. پس از طی کردن تمام این مراحل می‌توانید برای سفر آماده شوید.

 

این مراحل اگر چه زمان بر است اما برای اخذ ویزا باید به صورت کاملا قانونی طی شود و با دریافت ویزا با اطمینان خاطر می‌توانید از کشور خود خارج شده و عازم ایتالیا شوید.

 

جهت دریافت جاب آفر کانادا این لینک ا دنبال نمایید و یا با مشاوران آژانس مسافرتی ایرانیکا تماس بگیرید

 

مدارک اخذ ویزا شینگن ایتالیا

همان طور که اشاره شد مدارک و قیمت ویزای شینگن ایتالیا با توجه به نوع ویزا و سفر متغیر است. در اینجا قصد داریم مدارک اخذ ویزا شینگن ایتالیا را بیان کنیم.

 

یکی از مدارک مهم و اصلی برای اخذ این ویزا، مدارک شناسایی مانند شناسنامه، کارت ملی و پاسپورت می‌باشد که با توجه به مشخصات فردی هرکس ویزا برای او صادر می‌شود. از دیگر مدارک ضروری، عکس بیومتریک است.

 

این عکس باید طوری باشد که چهره شما کاملا مشخص و واضح باشد، چون اگر عکس بی کیفیت یا تار باشد، هنگام بازرسی با مشکل مواجه خواهید شد و ممکن است به دلیل عدم تطابق ریجکت شوید.

 

از دیگر مدارکی که بسیار با اهمیت است، فرم تأییدیه تقاضانامه است. این فرم نشان می دهد که ایتالیا با ورود شما به کشورش موافقت کرده و شما می‌توانید به آنجا سفر کنید.

 

اگر به قصد تحصیل یا کار به این کشور سفر می‌کنید برای اخذ ویزا باید مدارک شغلی و تحصیلی خود را به صورت کامل ارائه دهید.

 

این مدارک تاثیر به سزایی در صدور ویزا دارد، اما اگر به دنبال اخذ ویزا توریستی هستید، باید سند ملکی را به عنوان ضمانت نامه داشته باشید.

 

این سند تضمین خواهد کرد که شما پس از مدت معین به کشورتان برمی‌گردید.

 

این سند مدرک بسیار معتبری است که در صورت عدم بازگشت، دولت ایتالیا می‌تواند از آن استفاده کند، البته ملک باید گران قیمت و با ارزش باشد وگرنه سند آن تایید نمی‌شود.

 

اخذ ویزا شینگن ایتالیا چقدر زمان می برد؟

 

اخذ ویزا شینگن ایتالیا چقدر زمان می برد؟

 

پس از ارائه مدارک باید منتظر بود تا ویزا صادر شود، اما به راستی اخذ ویزا شینگن ایتالیا چقدر زمان می برد؟ چه مدتی باید در انتظار آن بود؟

 

همان طور که مدارک و قیمت ویزای شینگن ایتالیا بخش مهمی از سفر می‌باشد، مدت زمان انتظار برای اخذ ویزا نیز بسیار مهم است و در واقع قبل از اینکه عازم سفر به ایتالیا شوید، باید از نظر زمان بندی برنامه ریزی دقیقی داشته باشید، یعنی به موقع برای ویزا اقدام کنید.

 

اخذ ویزا یک کار اداری و قانونی است و باید مدت زمان خاصی و معینی برای دریافت آن طی شود.

 

در واقع زمان نسبتا زیادی نیاز دارد. در زمان بندی خود باید زمان تکمیل مدارک و ارائه آن‌ها، وقت مصاحبه از سفارت، بررسی حساب بانکی و مدارک توسط افسر و غیره را در نظر بگیرید.

 

در واقع اخذ ویزا یک پروسه طولانی و زمان بر است و این در صورتی است که مشکلی وجود نداشته باشد، به عنوان مثال اگر مدارک شما کامل نباشد یا مصاحبه شما تایید نشود، در این صورت این زمان بندی طولانی تر خواهد شد، از این رو برای اینکه در کمترین زمان ممکن بتوانید ویزا را دریافت کنید، بهتر است قبل از اقدام کاملا تحقیق کنید و مدارک خود را تکمیل کرده و بعد مراحل قانونی آن را طی کنید.

 

بهتر است چندین ماه قبل از سفر برای ویزا اقدام کنید و آن را برای روزهای پایانی به تعویق نیندازید.

 

جهت اخذ ویزای شینگن این لینک را دنبال نمایید و با مشاوران آژانس مسافرتی ایرانیکا تماس بگیرید

 

هزینه اخذ ویزای شینگن ایتالیا

هزینه اخذ ویزای شینگن ایتالیا یکی دیگر از مباحث مهم و ضروری می‌باشد که باید به آن توجه نمود و از نظر مالی برنامه ریزی کرد.

 

این هزینه شامل موارد زیادی می‌شود که به اختصار به آن‌ها می‌پردازیم، به عنوان مثال می‌توان به هزینه تکمیل مدارک و قیمت ویزای شینگن ایتالیا اشاره کرد.

 

این مدارک باید به زبان انگلیسی ترجمه شوند که ترجمه آن‌ها نیز هزینه دیگری است که باید مدنظر قرار داد. هزینه دیگری که باید در نظر گرفت، هزینه ارسال تقاضانامه است.

 

برای تهیه این فرم باید مبلغی را پرداخت نمود که این مبلغ با توجه به نوع ویزا متغیر است و دولت ایتالیا آن را تعیین می‌کند. از هزینه های دیگر می‌توان هزینه عکس را بیان کرد.

 

برای نوبت مصاحبه نیز باید هزینه جداگانه ای را به حساب دولت ایتالیا واریز کرد. این مبلغ باید به واحد پول ایتالیا باشد.

 

در واقع در هر کشوری که هستید باید پول آن کشور را به پول ایتالیا تبدیل کنید.

 

این هزینه با توجه به تعداد افراد متفاوت خواهد بود، به عنوان مثال اگر شما خانوادگی برای اخذ آن اقدام کنید، ارزان قیمت تر از زمانی است که به صورت فردی برای دریافت آن اقدام می‌کنید. همچنین برای کودکان مبلغ آن به صورت نیم بها حساب می‌شود.

 

شما ممکن است برای کار اداری و از طرف دولت به ایتالیا اعزام شوید که در این صورت هزینه ویزا بسیار کم می‌شود یا گاهی اوقات دولت آن را تقبل می‌کند و برای شما رایگان و بدون هزینه خواهد شد.

 

زمانی پیش می‌آید که بستگان برای شما دعوتنامه می‌فرستند که با این دعوتنامه نیز هزینه اخذ ویزا کمتر می‌شود، از این رو هزینه ویزا شینگن تحت تاثیر عوامل مختلفی تغییر می‌کند و با توجه به شرایط موجود باید آن را پرداخت کرد.

 

توجه داشته باشید اگر با ریجکتی مواجه شوید، این هزینه ها عودت داده نمی‌شود و باید آن‌ها را دوباره پرداخت کنید.

 

جهت اخذ ویزای مولتی کانادا این لینک را دنبال نمایید و یا با کارشناسان آژانس سافرتی ایرانیکا تماس بگیرید

 

رفع ریجکتی ویزا شینگن ایتالیا

 

رفع ریجکتی ویزا شینگن ایتالیا

 

تقاضای شما برای اخذ ویزا همیشه مورد قبول واقع نمی‌شود و ممکن است با ریجکتی مواجه شوید، اما برای رفع ریجکتی ویزا شینگن ایتالیا باید اقداماتی را انجام دهید. در واقع باید دوباره اطلاعات کافی از مدارک و قیمت اخذ ویزای شینگن ایتالیا کسب کنید.

 

اگر مدارک شما ناقص باشد باید آن‌ها را تکمیل کرده و دوباره ارائه دهید. ممکن است ریجکتی بخاطر عکس نامناسب باشد که در این صورت باید دوباره عکس بگیرید.

 

گاهی اوقات ریجکتی ممکن است به دلیل پاسخ‌های نامناسب شما به سوالات افسر سفارت باشد و اگر پاسخ‌های شما قانع کننده و عقلانی نباشد و نتوانید افسر را قانع کنید، مطمئناً با ریجکتی مواجه خواهید شد، از این رو در هنگام ارائه مدارک و جواب دادن دقت کافی نمایید و از تقلب و کلک زدن به شدت پرهیز نمایید، چون علاوه بر ریجکتی، ممکن است جریمه شوید و برای همیشه به این کشور ممنوع الورود شوید.

 

گاهی اوقات به درستی مدارک خود اطمینان کامل دارید، در این صورت برای رفع ریجکتی می‌توانید نامه اعتراض به سفارت ایتالیا ارسال کنید تا بازرسان به شکایت و اعتراض شما رسیدگی کنند.

 

برای این کار بهتر است با یک وکیل و کارشناس زبده مشورت کنید و از تجربه او استفاده نمایید تا روند و روال کار سریع تر انجام شود.