وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فیلم های پورن و تفاوت بارزش با زندگی واقعی

فیلم های پورن و تفاوت بارزش با زندگی واقعی

فیلم های پورن و تفاوت بارزش با زندگی واقعی

 

همیشه می بینیم که در ذهنمون رویای رابطه جنسی داشتن مثل فیلم های پورن بارها و بارها مرور میشه اما آیا این در دنیای واقعی شدنیه؟ باید بهتون بگیم که خیلی خیلی سخت!

 

دلایل این ادعا رو در ادامه با گروه خانواده ایران ناز همراه باشید ما به چند نکته اشاره میکنیم که در فیلم های پورن و زندگی حقیقی کاملا متفاوته!

 

1. دستگاه تناسلی مردانه

 

آلت جنسی جنسی بازیگرهای پورنو به شکل اغراق آمیزی بزرگ تر از میانگین نرمال مردان هستن. پس آقایون وحشت نکنید!

 

2. واژن

 

آلت جنسی اکثر ستاره های زن پورنو تقریبا یه شکل و زیبا هستن!! مسلما در واقعیت اینطور نیست. زن ها واژن های کاملا متفاوت با اندازه یا فرم یا رنگ های مختلفی دارن.

 

3. ارگاسم

 

خب اکثرا در فیلم های پورنو مقوله ی ارتباط جنسی به صورت خیلی ساده نمایش داده میشه. مثلا دخول خروج و زن ارضا میشه. اما در دنیای واقعی زن ها نیاز به زمان طولانی تری برای ارگاسم دارن.

 

4. رابطه جنسی از پشت

 

شاید در حال حاضر این نوع ارتباط در دنیای واقعی جا باز کرده باشه، اما تنها ۴۰% از خانم ها در دنیای واقعی این رو برای یک بار یا بیشتر امتحان کردن! در فیلم های پورن بازیگر زن مدت زیادی به این کار میپردازه و به ظاهر لذت هم میبره . اصولا تو دنیای واقعی این امکان نداره.

 

5. باز هم ارگاسم

 

در همه فیلم های پورن زن ها فقط با تحریک واژن ارضا میشن. در صورتی که در واقعیت این فقط برای ۲۹% خانم ها میتونه اتفاق بیوفته، اون هم نه همیشه! اصولا زن ها نیاز به یه پیش نوازی یا آمادگی روحی برای این کار نیاز دارن. اما در فیلم های پورنو زن ها رو به شکل یه ابزار به بیننده نشون میده.

 

6. قورت دادن

 

بازیگر های زن پورن فقط منتظرن که همکارشون ارضا بشه و اسپرم رو با ولع تمام ببلعن! اما در زندگیه واقعی این داستان فرق میکنه و این کار برای اکثر خانم ها کاری چندش آور محسوب میشه. تنها ۳۰% از خانم ها این رو امتحان کردن.باز هم میگم نه همیشه!

 

7. مو های اضافی بدن

 

ستاره های پورن (زن یا مرد) فرقی نداره، مدت زمان زیادی رو صرف از بین بردن موهای اضافی و آرایش بدنشون میکنن. وهمیشه یه پوست صاف و بدون هیچ مویی رو به ببننده نشون میدن. یه همچین بدن صاف و بی مویی میتونه برای اکثر خانم ها یه آرزوی غیر عملی باشه.

 

8. س .ک .س سه نفره

 

سکس سه نفره یه تم همیشگی فیلم های پورنو هستش! در دنیای واقعی فقط ۲۰% خانم ها میتونن به خودشون اجازه بدن که این نوع سکس رو تجربه کنن. اکثر خانم ها وقتی اسمشو میشنون برافروخته میشن و امکان داره شریک جنسیشونو قطعه قطعه کنن.

 

9. میکاپ(آرایش)

 

ستاره ها ی پورن همیشه لباسها ی خوشگل تنشونه و یه میکاپ بدون نقص رو صورتشون! اما زندگیه واقعی یه چیز دیگس، اگر شما از همسرتون انتظار دارید که همیشه به این شکل باشه پس باید یه غذای خوشمزه و یه خونه ی تمیز رو تو رویا هاتون ببینید، چون این کار وقت و حوصله ی زیادی رو میبره! کم تر زنی قبل از اینکه بیاد تو رختخواب آرایش آنچنانی رو صورتش داره.

 

10. پوزیشن های عجیب غریب

 

من فکر میکنم این پوزیشن ها مختص همون بازیگر های پورن هستش! گاهی این پوزیشن ها انقدر سخت و عجیب غریبه که تو دنیای واقعی چه برای زن و چه برای مرد سخت و عذاب آوره و به جای آرامش، تنش و اضطراب اونها رو افزایش میده. و باعث میشه هیچ لذتی از رابطشون نبرن. پس لطفا تقلید کردن رو بذارید کنار.

 

تذکربه آقایون و خانم ها :

 

اگر میخواهید رابطه ی شاد و لذت بخشی رو تجربه کنید، توجه داشته باشید که فیلم های پورن صرفا هر چیزی که به بیننده نشون میده ،لذت بخش نیست.

 

و این پوزیشن ها ی عجیب یا بازیگرهای بی نقص برای اینه که شما رو جذب کنه و به شما لذت بصری رو انتقال بده! در صورتی که در دنیای واقعی همچین چیزی امکان نداره. پس لطفا واقع گرایانه زندگی کنید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره