وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

کیکر؛ آینده موشک زمینگیر شده ایرانی(مهدی مهدوی کیا) روشن نیست

کیکر؛ آینده موشک زمینگیر شده ایرانی(مهدی مهدوی کیا) روشن نیست
نشریه تخصصی فوتبال آلمان از آینده مبهم لژیونر ایرانی در تیم اینتراخت فرانکفورت خبر داد. نشریه کیکر در گزارشی نوشت؛ با وجود خاتمه موعد نقل و انتقالات بوندس لیگا، مهدی مهدوی کیا از جمله بازیکنان شاغل در بوندس لیگا است که آینده مبهمی دارد.

این نشریه پرتیراژ افزود؛ از مدت ها قبل به نظر می رسد مهدوی کیا که زمانی به موشک معروف بود، در اینتراخت زمینگیر شده است. با این حال تصور می شد تا قبل از روز سه شنبه گذشته که موعد انتقال بازیکنان در تیم های اروپایی به آخر رسید، او به تیمی دیگر واگذار شود اما این اتفاق در مورد وی روی نداد.

نشریه مذکور ادامه داد؛ به این ترتیب به لژیونر ایرانی اینتراخت تا نزدیک ترین دوره نقل و انتقالات که در ابتدای زمستان خواهد بود، فرصت داده شد تا بلکه از وضعیت موجود رها شده و به صورت بازیکنی موثر برای تیم آلمانی درآید.

مهدوی کیا که دو سال قبل به اینتراخت فرانکفورت ملحق شد، در سال 1999 ابتدا راهی بوخوم شد و پس از نیم فصل بازی در این تیم، سال های درخشانی در تیم بندری هامبورگ داشت. کاپیتان سابق ایران پس از ترک این تیم شمالی ، در فرانکفورت به چهره یی کم فروغ تبدیل شد که هر روز کمتر از قبل به بازی گرفته شد تا جایی که زمزمه هایی برای واگذاری اش به تیمی دیگر مطرح شد.