وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

Windows xp sp3 – ویندوز xp – پک 3

Microsoft Windows XP SP3

سرانجام نسخه نهایی Windows XP Service Pack 3 عرضه شد !

قیمت : فقط 4000 تومان

Windows xp sp3 - ویندوز xp - پک 3


~~> Windows xp sp3 - ویندوز xp - پک 3 <~~

 

رسانه ای گسترده تهیه شده است. حروف XP برخاسته از واژه ی EXPERIENCE به معنی تجربه و ورزیدگی است.
شرکت مایکروسافت ویندوز اکس پی را به منظور به روز کردن رابط کاربر، افزودن ویژگی های تازه، یکدست کردن مبنای کد بین اعضا مختلف خانواده مایکروسافت ویندوز و فراهم کردن یک پلتفرم باثبات تر، پایه گذاری و در سال 2001 روانه بازار كرد.

پس از گذشت 4 سال پس از عرضه Windows XP Service Pack 2 در سال 2004 و وعده وعیدهای شركت مایکروسافت برای عرضه آخرین سرویس پک (سرویس پک شماره سه) از ویندوز بسیار محبوب XP كه حدود 95% كاربران اینترنتی از آن استفاده می كنند و همچنین بنا بدلیل عرضه نه چندان موفقیت آمیز Windows Vista در سال 2007 که انتظار عمده کاربران آماتور و نیمه حرفه ای را از نسل جدید ویندوز نتوانست برآورده سازد ، همگان چشم به انتظار عرضه نسخه جدید و آخرین Service Pack از ویندوز XP مایکروسافت ماندند !

Windows xp sp3 - ویندوز xp - پک 3


هم اكنون اینترنتی سام سی دی این امكان را بوجود آورده است تا بطور همزمان با انتشار رسمی نسخه نهایی این ویندوز در تاریخ 21 اپریل 2008 ، نسخه جدید از ویندوز اکس پی (Microsoft Windows XP Service Pack 3) را به صورت كاملا اورجینال برای کاربران و مشتاقان ایرانی آماده و عرضه كند که بازدید كنندگان محترم از همین لحظه در هر کجای ایران که هستند میتوانند سفارش دریافت آن را ثبت کرده و پس از تحویل وجه آن را پرداخت نمایند !

Microsoft Windows XP Service Pack 3 تمامی آپدیت ها و بهبود های امنیتی و نرم افزاری سیستم عامل ویندوز اکس پی که طی این 4 سال مرحله به مرحله عیب یابی و رفع شده را همراه با تعدادی ویژگی های جدید و مفید ویندوز ویستا و حتی ویندوز سرور 2008 را داراست .
نکته اینکه Build یا نسخه ساخت این ویندوز
5512
است و به هیچ عنوان Beta یا Release Candidate نمی باشد (آخرین نسخه پیش نهایی عرضه شده مایکروسافت برای SP3 نسخه RC2 Refresh 5508 بوده است) .

نكته مهم: تمام آنچه پیش از این تاریخ به عنوان ویندوز ایکس پی سرویس پک سه دیده و شنیده اید همگی یا نسخه های آزمایشی بوده اند و یا به دلیل به همراه داشتن آپدیت های جدید به عنوان سرویس پک 3 نامیده می شدند. نسخه نهایی و اورجینال اصل بسته بندی، بدون شک همین هست که مقابل شما قرار دارد .

نسخه نهایی سرویس پک 3 ویندوز ایکس پی دارای شماره ساخت 5.1.2600.5512 می باشد و می توان گفت این محصول آخرین نسخه و ورژن نهایی SP3 به صورت اورجینال (اصلی) است!

هدف اصلی SP3 بهبود امنیت کاربران ویندوز XP است که این کار را با 4 رویکرد انجام میدهد:
– حفاظت بهتر از شبکه
– بهبود حفاظت از حافظه
– ایمن سازی مربوط به E-MAIL
– امنیت در مرورگر اینترنت (توسط INTERNET EXPLORER)

ویژگی های Windows XP SP3 RTM 5.1.2600.5512
– بهبود امنیت در Internet Explore
– بالا بردن سطح امنیت در ویندوز و همچنین موقع کار تا حد قابل قبول
– افزایش سرعت ویندوز و همچنین موقع کار با اینترنت و شبکه !!!
– ویرایش جدید remote desktop connection
– افزایش پایداری و ثبات ویندوز
– رفع مشکلات قبلی ویندوز و سرعت بیشتر
– دارای تمامی آپدیت ها و هات فیکس ها و ….

Windows xp sp3 - ویندوز xp - پک 3

روش خرید : (پرداخت محصول فوق میتوانید با كلیك بر روی خرید پستی و با تکمیل فرم خرید پستی، ابتدا سفارش خود را درب منزل یا محل کار، در هر جای ایران تحویل گرفته و سپس مبلغ آن را به مامور پست پرداخت نمایید.


~~> Windows xp sp3 - ویندوز xp - پک 3 <~~

 

قیمت :4000 تومان