وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

انتشار سیستم عامل گوگل (Google Chrome OS) برای دانلود(+لینک دانلود)

انتشار سیستم عامل گوگل (Google Chrome OS) برای دانلود(+لینک دانلود)
سیستم عامل گوگل (Google Chrome OS) برای دانلود منتشر شد

پس از شایعاتی که سایت Techcrunch در اینترنت به راه انداخت و ما نیز به همراه ارائه تصاویر در چند پست قبل به آن اشاره داشتیم، سرانجام امکان دانلود سیستم عامل گوگل (Google Chrome OS) فراهم شد.

دیگر لازم نیست اخباری را بخوانید که در آنها برای شما توضیح داده شده است، فناوری Cloud و یا امکان استفاده آفلاین از ابزارهای اینترنتی در این سیستم عامل بکار رفته بلکه تنها کاری که لازم است انجام دهید آن است که خود مستقیماً Google Chrome OS را دانلود و آزمایش نمایید.

قبل از دانلود Google Chrome OS چند نکته وجود دارد که لازم است نسبت به آنها آگاهی داشته باشید، نخست آنکه امکان اجرای این سیستم عامل تنها در حالت مجازی/شبیه سازی شده (VM environment) امکان پذیر است. دوم آنکه این سیستم عامل مراحل آزمایشی خود را پشت سر می گذارد بنابراین انتظار هرگونه تجربه ناخوشایند در آنرا داشته باشید.

اما اگر شما نیز از خوره های دنیای فناوری اطلاعات باشید احتمالا مستقیماً بر روی لینک دانلود در این صفحه کلیک خواهید کرد!

یک راهنمای ساده و مفید در سایت Gdgt.com قرار داده شده است که بخوبی روش نصب Google Chrome OS و برخی از ترفندهای آنرا آموزش می دهد.

تا این زمان تاریخ انتشار رسمی نگارش نهایی این سیستم عامل از طرف گوگل اعلام نشده است و پیش بینی می شود بر روی محدوده خاصی از سخت افزارهای قابل نصب و واجرا باشد. توجه داشته باشید که این سیستم عامل هم اکنون نمی تواند به عنوان جایگزین ویندوز و یا OS X در نظر گرفته شود بلکه تنها می تواند مکمل هر یک از آنها باشد.

اگر جسارت دانلود و آزمایش Google Chrome OS را داشتید، قسمت نظرات این مطلب محل مناسبی برای شما خواهد بود تا تجربه خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.