وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

رنگ مد زمستان امسال

رنگ مد زمستان امسال
چه رنگی مد است؟» این سوالی‌ست که برای دو قشر بزرگ همیشه مطرح است: تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان. و این دو گروه تقزیبا تمام صنعت مد را می‌چرخانند! پس این پرسش یکی از مهمترین پرسش‌هایی‌ست که در زمینه مد همیشه مطرح است و همیشه باید به آن پاسخ گفت.

رنگ مد امسال برای خانم‌ها قرمز است. یا به عبارت بهتر: قرمز تم اصلی رنگ‌های پوشاک زنانه‌ی امسال است.   قرمز رنگ گرم و هیجان انگیزی است و به قول والنتینوی مشهور و پادشاه مد معاصر، قرمز همیشه رنگی زنانه و مد است. علاوه بر این قرمز گوجه ای یکی از مهمترین رنگهای پاییز و زمستان امسال است. رنگهای اصلی این فصل، از رنگ های غنی برگ های پاییزی، آبی آسمانی، رنگهای خاکی سوخته و رنگهای قرمز تند گرفته شده است.

 

رنگ مد زمستان امسال
رنگهای جدید این فصل رنگ مایه های تند و گرم است و رنگهای غالب این فصل: قرمز گوجه ای، آجری سوخته، بلوطی، سوبیایی(قرمز مایل به قهوه ای)، عسلی، کهربایی تند و دارچینی است. رنگهای سفالی و قرمز مایل به قهوه ای، برنزی طلایی، قهوه ای مایل به زرد، شکلاتی گرم و آلویی هم در این فصل وجود دارد. یک سری رنگ های دیگر هم در این فصل شاید به چشم بیاید که اکثر آن‌ها پایه‌ی قرمز دارند و البته بعضی هم نه. مثل صورتی مات، شرابی، شاه بلوطی (خرمایی مایل به قرمز)، زرشکی تیره، شاه توتی، زیتونی، پسته ای، یاقوتی تیره، آبی مایل به خاکستری و آبی مایل به سبز تند است.
 

رنگ مد زمستان امسال
در مقایسه با رنگهای پاییزی، رنگمایه های سفید و برفی زمستانی کمتر مورد نظر برخی از طراحان بوده است .
اما قوی ترین و مهمترین رنگهای پاییز و زمستان ۲۰۰۹ قرمز گوجه ای است و بعد از آن ارغوانی، آبی مایل به خاکستری و ارغوانی مایل به آلبالویی است.