وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

در هر موقعیتی شاد باشید

در هر موقعیتی شاد باشید
همه انسان‌ها با مشكلاتی در زندگی خود مواجه هستند، اما بسیاری از آنها تصور می‌كنند فقط خودشان مشكل دارند و مشكل آنها از همه بزرگتر و ناراحت‌كننده‌تر است.
شما كه نمی‌خواهید همواره ناراحت و نگران باشید این مطلب را بخوانید.

حتما می‌دانید كه با نگرانی فقط به خود آسیب می‌رسانید. پس باید بدانید هر چه بیشتر نگران و ناراحت باشید وضعیت جسمی و روحی و حتی اجتماعی‌تان بدتر می‌شود.
بهتر است اولین اقدام‌تان این باشد كه بدترین شرایط و وضعیت ممكن را مجسم كنید. هر اتفاقی بیفتد بدترین وضعیت ممكن پیش نخواهد آمد، اگر چه احتمال همه چیز هست اما با دانستن این نكته كه احتمال بروز بدترین وضعیت بسیار كم است می‌توانید آرامش بیشتری داشته باشید.
حالا به بهترین احتمال بیندیشید و ببینید كه واقعیت در حد وسط این دو به وقوع می‌پیوندد. برای مثال یكی از وسایل مورد نیاز مثل یخچال منزل خراب می‌شود. بدترین حالت این است كه دستگاه سوخته و دیگر قابل استفاده نیست و بهترین حالت این است كه یك اتصال ساده ایجاد شده بود و دوباره كار می‌كند. اما واقعیت این است كه تعمیركار گفته یك وسیله نیاز به تعویض دارد تا یخچال درست كار كند. پس واقعیت چندان هم بد نیست.
در ضمن موضوعات نگران‌كننده و آزاردهنده خود را مورد بررسی قرار دهید و ببینید كه آیا كاری از دست شما ساخته است یا به بیان دیگر آیا قادر به ایجاد تغییر در وضعیت هستید یا خیر. اگر می‌توانید كاری كنید و اگر نمی‌توانید به آن فكر هم نكنید تا آرامش خود را بر هم زنید، زیرا با ناراحتی شما چیزی درست نمی‌شود.