وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

با فواید انواع میوه ها آشنا شوید

با فواید انواع میوه ها آشنا شوید
آیا می دانید میوه های مختلف دارای چه فوایدی هستند؟با فواید این میوه ها در این مطلب آشنا شوید.

سیب:
اگرچه سیب مقدار کمی ویتامین سی دارد، اما دارای آنتی اکسیدان‌ها و فلاون‌هاست (ماده شیمیایی بیرنگ و متبلور) که هر دوی اینها فعالیت ویتامین سی در بدن را زیاد کرده و تسهیل می‌بخشند و درنتیجه ریسک مبتلا شدن به سرطان روده، حملات قلبی و سکته کاهش پیدا می‌کند.

توت فرنگی:
بالاترین قدرت اکسیدان‌ها را در میان اکثر میوه‌ها دارد و از بدن در برابر ابتلا به سرطان، گرفتگی رگها و رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند.

پرتقال:
مصرف روزانه 2 تا 4 عدد پرتقال جلوی سرماخوردگی را می‌گیرد، کلسترول را کم می‌کند، از ایجاد سنگ در بدن جلوگیری کرده و یا سنگ‌های موجود در بدن را از بین می‌برد و همچنین ریسک ابتلا به سرطان روده را کاهش می‌دهد.

هندوانه:
بهترین تسکین دهنده تشنگی است چرا که از 92% آب تشکیل شده است، همچنین حاوی بالاترین دوز گلاتاتیون است که به بالارفتن سیستم دفاعی بدن کمک می‌کند.
همچنین اصلی‌ترین منبع لیکوپین است که اکسیدانی برای مبارزه با سرطان است، دیگر مواد مغذی موجود در هندوانه ویتامین سی و پتاسیم هستند.

عنبه (انبه):
بهترین برندگان برای داشتن بالاترین میزان ویتامین سی هستند، این میوه سرشار از کاروتین است که حاوی ویتامین آ بوده و برای چشم‌ها مفید می‌باشد.
در آخر این مطلب را هم به یاد داشته باشید که نوشیدن آب سرد بعد از غذا مساوی با ابتلا به سرطان است؛ می‌توانید باور کنید؟

شاید نوشیدن یک لیوان آب سرد بعد از غذا، بسیار لذت بخش است اما آب سرد مواد روغنی که در آن لحظه مصرف کرده‌اید را سفت می‌کند، روند هضم غذا را کند می‌کند.
زمانی که این رسوب‌ها با اسید واکنش نشان می‌دهند و شکسته می‌شوند و سریعتر از غذاهای جامد، توسط روده جذب می‌شوند.

این موضوع بسیار سریع موجب چاقی و سپس سرطان می‌شود بنابر این بهتر است که بعد از غذا،
سوپ گرم و یا آب ولرم مصرف کنید .