وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پنجمین مسابقه بزرگ آشپزی ال جی 2010

پنجمین مسابقه بزرگ آشپزی ال جی 2010
تهران، 19 مرداد 1389
پنجمین مسابقه بزرگ آشپزی ال جی 2010
قریب به سه ماه پیش تمام کسانی که مصرف‌کننده محصولات ال‌جی در ایران (با ضمانت‌ نامه گلدیران) هستند در جریان مسابقه بزرگ آشپزی با سولاردام ال جی قرار داشتند.
سولاردام در ایران آنقدر جاافتاده و مورد توجه است که گاهی حتی به اشتباه به عنوان کالایی متفاوت نام برده می‌شود تا مدلی از یک کالا، که این خود به تنهایی نقش پررنگ آن را در بازار ایران تایید می‌کند.
 

به همین دلیل اکثر بانوان ایرانی و حتی آقایان تمایل به شرکت در مسابقه بزرگ آشپزی ال‌‌جی را داشتند و یا سرانجام این مسابقه برایشان جذاب بود.

مشتاقان شرکت در این مسابقه با ارسال دستور‌غذایی مورد نظر خود از طریق وب‌سایت شرکت گلدیران تمایل خود را برای شركت در مسابقه اعلام داشتند. داوران منتخب مسابقه آشپزی با بررسی دستور های غذایی ارسال شده، 20 دستور غذایی را انتخاب و اقدام به دعوت افراد كردند.

البته شاید کمی مبالغه‌آمیز به نظر برسد که چرا این برنامه و مسابقه ال جی تا این حد مورد توجه قرار گرفته است.
در این خصوص گفتنی است که علیرغم برگزاری برنامه‌های مشابه توسط شرکت‌های دیگر به تعداد کمتر از انگشتان یک دست در این سطح، هیچکدام از اقبال این چنینی یک کالا (مایکروویو سولاردام) در بازار و انعکاس گسترده تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی برخوردار نبوده‌اند.
 
از طرفی برگزاری این مسابقه در ایران در چنان سطحی است که شركت كنندگان در مسابقات دور بعدی (فرامنطقه‌ای/ جهانی) قادر به کسب رتبه در سالهای 2006 و 2008 و همچنین کسب عنوان خلاقیت برتر در سال 2009 شدند.
 

پنجمین مسابقه بزرگ آشپزی ال جی 2010
 

پنجمین مسابقه بزرگ آشپزی ال جی 2010

مسابقه آشپزی امسال نسبت به سال گذشته بسیار باشکوه‌تر از سری قبلی مسابقات و در یکی از بهترین هتل‌های تهران (هتل هما) در حضور مدیران ارشد شرکت‌های ال جی و گلدیران و بیش از 300 میهمان منتخب و با حضور بیش از 20 نفر از نمایندگان رسانه‌های عمومی (خبرگزاری، نشریات تخصصی و عمومی و …) برگزار شد.

این مسابقه با اجرای یکی از مجریان برتر تلویزیون ایران، آقای دكترنظری که عموماً اجرای برنامه‌های خانوادگی/آشپزی را برعهده دارد برگزار شد. همچنین چند نفر از بازیگران محبوب و مردم‌پسند از جمله خانم‌ها مریم امیرجلالی، بهنوش بختیاری و … نیز جزو میهمانان افتخاری این مسابقه بودند.

داوران این مسابقه متشکل از هیاتی سه نفره بودند. خانم سانازمینایی مربی معروف آشپزی، خانم معماریان سرآشپز بین‌المللی و خانم خنجری مربی آموزش کلاسهای آشپزی با مایکروویو ال جی تشکیل دهنده‌ی این هیات سه نفره بودند.

مدت زمان مسابقه زمانی برابر با یک ساعت بود و شرکت کنندگان مجاز به انتخاب یک منوی آزاد شامل پیش‌غذا، غذا، دسر بودند. در طول زمان اجرای مسابقه ضمن پذیرایی از میهمانان، یکی از خوانندگان محبوب جوانان و خانواده‌ها، فرزاد فرزین به اجرای چند قطعه از بهترین و شادترین قطعات خود پرداخت که به دعوت ال جی در این مراسم حضور یافته بود.

در پایان مراسم نیز ضمن انتخاب برترین‌های آشپزی به انتخاب هیات داوران مسابقه به نفرات برتر در قالب نفر برگزیده انفرادی و یک گروه دونفره تیمی جوایزی ویژه اهدا شد. به باقی نفرات منتخب نیز هدایایی نفیس از سوی گلدیران و ال جی اختصاص داده شد. البته لازم به ذکر است که برندگان این دوره، برای شرکت در مرحله بعدی به مسابقات منطقه‌ای دبی اعزام خواهند شد.

همچنین به قید قرعه به 5 نفر از میهمانان این مسابقه یکدستگاه سولاردام نیز اهدا شد تا شور و هیجان خاصی تا آخرین لحظات بر فضای این مراسم حاکم باشد.