وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تشخیص یک خواستگار خوب از بد اما چگونه ؟

تشخیص یک خواستگار خوب از بد اما چگونه ؟

تشخیص یک خواستگار خوب از بد اما چگونه ؟

 

افراد مختلفی به خواستگاری یک دختر خانم می آیند که او باید از بین آنها فردی را که شایستگی زیادی برای ازدواج دارد را انتخاب نماید . ملاک انتخاب برای همه افراد یکسان نیست اما معیارهایی وجود دارد که می توانیم با توجه به آن ها یک خواستگار خوب را از یک خواستگار بد تشخیص دهیم و بفهمیم که خواستگارمان ، فردمناسبی برای یک عمر زندگی هست یا خیر؟ با ایران ناز همراه باشید

 

به زنها احترام می گذارد:

برای پی بردن به شخصیت اصلی خواستگارتان به رفتار او با خانم های اطرافش مانند مادر یا خواهرش دقت کنید.در جلسه خواستگاری دقت کنید او با عقاید مادر، خواهر یا سایر وابستگان مؤنثش چگونه برخورد می کند ،

 

آیا با عقاید آنها محترمانه برخورد می کند و یا عقاید آنها را به دلیل این که از طرف یک زن ابراز می شود، رد می کند و آنها را مجبور به قبول حرف خودش می کند . اگر او برای “زنان” ارزشی قائل نیست، مناسب ازدواج با شما نمی باشد.

 

او حامی و مشوق شماست:

ازدواج یعنی حمایت زن و شوهر از یکدیگر در شرایط بحرانی و متلاطم زندگی، پس باید دقت کنید که او فقط به کارها و مشغولیت های خودش است یا شما اولویت زندگی اش هستید . مردی که در شرایط بحرانی و هنگام ضعف همسرش از او حمایت می کند و راه چاره را به او نشان می دهد ، کسی است که می توانید در زندگی آینده به او تکیه کنید و به عبارتی مرد ایده آلی برای تشکیل زندگی مشترک است.

 

او محرم وامین است:

شما باید در زندگی مردی راانتخاب کنید که وفادار باشد و در موارد مختلف مانند کار و شغل و درآمدش با شما صادق باشد و در زندگی برنامه ریزی داشته باشد به طوری که بتوانید به او اعتماد کنید . در صورت پنهان نمودن چیز مهمی از گذشته خود و یا دادن یک وعده دروغ ، از ازدواج با او صرف نظر کنید.

 

بسیاری از ما در گذشته دچار اشتباهاتی شده ایم پس فقط نباید گذشته و بعضی از اشتباهات مبنای قضاوت باشد، اما دقت و احتیاط برای تشکیل زندگی مشترک لازم است.

 

خانواده و دوستان شما او را تصدیق می کنند:

مهر تأییدیه خانواده و دوستانتان بر انتخاب شما و نظر مثبت آنها درباره خواستگارتان می تواند باعث به وجود آمدن یک تعامل خوب و زیبا با او شود اما اگر از سوی خانواده انتخابتان تایید نشود ، شما باید نگران باشید زیرا خانواده زمانی فرد را برای ازدواج با شما تایید می کنند که متقاعد شوند که او یک فرد شایسته شماست.

 

او به شما افتخار می کند:

اگر خواستگارتان در جمع و زمانی که نزد اقوام و خانواده اش هستید خوشحال است و از شما با احترام یاد می کند ، شما می توانید به فکر زندگی مشترک با او باشید .

 

او حس مسئولیت پذیری دارد:

از مهم ترین ویژگی هایی که یک مرد لازم است داشته باشد احساس مسئولیت پذیری است . اگر مردی بداند مورد اعتماد قرار گرفته و طرف مقابل را نا امید نکند ، فرد با ارزشی است.مردی که همه پول هایش را پس انداز نمی کند و گاهی آن را خرج می کند برای ازدواج کردن قابل اعتماد است .

 

مردی که از خود مایه می گذارد و از زیر کار در نمی رود وبرای آسایش شما هر کاری انجام دهد، مرد رویاهایتان است . این مرد با زمانی که در خانه پدری زندگی می کرده تفاوت دارد و چشم انداز روشنی از زندگی آینده برای شما ترسیم می کند که بسیار جذاب است.

 

او مشتاق آینده است

هنگام صحبت کردن با یکدیگر ،به حرف های خواستگارتان توجه کنید ، اگر دیدید که خواستگارتان از آینده و تعداد و نحوه تربیت بچه صحبت می کند این معنا را دارد که او تصمیم خود را گرفته است و دوست دارد مشتاقانه به سوی آینده حرکت کند.

 

مواظب تنبلی و بی نظمی او باشید:

دقت کنید اگر بی نظمی ها و تنبلی های خواستگارتان کم است او برای زندگی مشترک مرد ایده آلی است زیرا شما نمی توانید همیشه به دنبال او باشید و وسایل پراکنده جمع آوری کنید . اگر همسر آینده شما بتواند خود از عهده کارهایش بر آید می تواند مرد آرزوهای شما باشد چون بسیار با نظم و مسئولیت پذیر است . بی نظمی ها و تنبلی های فرد مورد نظر شما بدین معنی است که او تربیت خوبی ندارد و اگر می خواهید با او پیوند ازدواج داشته باشید باید روش سنجیده ای پیش گیرید.

 

رفتار او با شما خوب است:

هنگامی در خلوت به سر می برید رفتار او با شما چگونه است آیا دائما در پی بحث و جدل و یا به دنبال گفتن حرف های نیش دار و تلخ و گزنده به شماست و یا اینکه شما را در چشم دیگران تحقیر می کند، اگر اینطور است از این ازدواج صرف نظر کنید زیرا مهم ترین ملاک ازدواج این است که با خود شما درست رفتارکند ، همچنین شما باید به نحوه رفتار او با دیگران نیزدقت کنید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره