وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

رهایی از مشکلات و وسواس های زیبایی

رهایی از مشکلات و وسواس های زیبایی
خطوط تیره اطراف چشم

برخی افراد علت سیاهی اطراف چشم را سن یا خستگی می‌دانند. درست است.خواب ناکافی موجب تیرگی پوست می‌شود. با افزایش سن هم پوست اطراف چشم نازک‌تر می‌شود و راحت‌تر دچار تغییر رنگ می‌گردد اما آسم و آلرژی و ارث هم می‌تواند سبب تیرگی دور چشم شود.

بزرگی پستان در مردان:

بزرگی پستان در مردان به دلیل تولید بیش از حد استروژن در بدن مردان است. در پسران معمولا در دوران بلوغ بزرگی پستان ایجاد می‌شود اما معمولا بعد از گذشت چند ماه برطرف می‌شود.بزرگی پستان در سنین سالمندی هم شایع است. برخی داروها، مشکلات کبدی و تیرویید یا سرطان هم ممکن است موجب بزرگی پستان شود. تعریق بیش

 
از حد این مشکل در میان خیلی از افراد شایع است و حتی خیلی از افراد سالم هم دچار این مشکل می‌شوند. اگر چه تعریق بیشتر در صورت، ظاهر می‌شود اما تعریق معمولا در کف دست‌ها، کف پاها و زیر بغل بیشتر است.درمان تعریق بیش از حد شامل داروی آلومینیوم کلراید، و بوتاکس تزریقی، برخی داروهای خوراکی و در مراحل آخر حتی جراحی است.

رشد موهای زاید:

رشد موهای زاید می‌تواند برای برخی افراد حتی خجالت‌آور باشد. موهای زاید معمولا بی‌ضرر هستند و عامل ژنتیکی دارند. دلیل دیگر آن می‌تواند ابتلا به نشانگان تخمدان پلی‌کیستیک باشد. در برخی موارد موهای زاید به دلیل ترشح هورمون‌هایی است که از سلول‌های سرطانی صورت می‌گیرد. درمان بستگی به علت داشته و شامل هورمون‌درمانی، برداشتن موها با لیزر و الکترولیز است.

تغییر رنگ ناخن‌ها:

چرا رنگ ناخن‌ها تغییر می‌کند؟ حدود نیمی از تغییر رنگ ناخن‌ها به دلیل عفونت است. تغییر رنگ ناخن به سبز ممکن است به دلیل عفونت سودومونا باشد، در حالی که قرمز یا سیاه شدن ناخن به خاطر ضربه‌ای است که به ناخن وارد شده است.ناخن زرد بیماری‌ای است که با لنفوادم و بیماری‌های ریوی مرتبط است. اگر ناخن‌تان دچار تغییر رنگ شده حتما به پزشک مراجعه کنید.

قرمزی بینی:

آکنه روزاسه می‌تواند سبب قرمزی و تورم بینی و صورت شود. درمان نکردن آکنه روزاسه این قرمزی را بیشتر می‌کند. این حالت در مردان شایع‌تر از زنان است و ژنتیک نقش مهمی در این موضوع دارد. درمان در مراحل اولیه توسط پزشک از ایجاد این حالت کم می‌کند و کاهش می یابد.

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره