وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

روش انجام ماساژ جنسی تحریکی و انواع آن (عکس)

روش انجام ماساژ جنسی تحریکی و انواع آن (عکس)

روش انجام ماساژ جنسی تحریکی و انواع آن

 

یکی از روشهای بسیار دلچسب در ایجاد آرامش جسمی و روانی و استحکام روابط عاشقانه ی زوجین , انجام ماساژ های جنسی است . ماساژ به همراه موسیقی آرام میتواند خستگی و تنشهای روزانه شما را دفع کند و برای یک رابطه عاشقانه خاطره انگیز شما را آماده سازد .ماساژ بدن انواع مختلفی دارد . ماساژ سنگ، ماساژ شمع، آروماتراپی، ماساژشیاتسو، یومی هو، ماساژ بارداری و… از جمله این ماساژهاست .

 

ماساژ تاثیر فیزیولوژیکی زیادی بر بدن دارد که در این مقاله از ایران ناز به ماساژ جنسی که تاثیر بسزایی در استحکام روابط زناشویی و رفع استرس و برقراری روابط عاطفی بیشتری دربین زوجین دارد پرداخته شد. در ادمه شما با سبک های دیگر ماساژ آشنا می شوید: از قبیل ماساژ تایلندی، ماساژسوئدی، تای ماساژ کششی،که تاثیر درمانی بسزایی دارد.

 

روش انجام ماساژ جنسی تحریکی و انواع آن (عکس)

 

در حین ماساژ جنسی تمامی تنشها را از دستانتان بیرون کنید تا بتوانند بر روی برآمدگیها و فرورفتگیهای بدن شریکتان بامهارت بلغزند و سُر بخورند و ذوب شوند و بدین گونه تعبیر واضحتری از فرم و ساختمان بدن هم براي شما و هم براي وی به ارمغان آورند. در این مطلب از ایران ناز با انواع ماساژهای جنسی و روش انجام آنها آشنا میشوید .

 

هر موقع که آماده انجام یک ماساژ جنسی و باشکوه هستید، براي خلق یک جو عاشقانه وقت بگذارید تا شریک شما بفهمد که این یک حالت خاص است. جهت ایجاد یک محیط خوش بو و معطّر، دور تا دور اتاق را به وسیله گلهای خوش بو تزئین کنید و براي ایجاد یک محیط عاشقانه از برخی شمع کمک بگیرید، اما آن ها را در فاصله ای امن از محل ماساژ بگذارید .

 

روشهای انجام ماساژ جنسی:

 

۱٫ انتخاب روغن مناسب بسیار در ماساژ جنسی مؤثر است

 

روش انجام ماساژ جنسی تحریکی و انواع آن (عکس)

 

نخستین قدم، چرب کردن موضع ماساژ است. اندازه کمی روغن را در کف یک دست ریخته و بعد هر دو دست را بهم بمالید تا قبل از گستردن آن بر روی بدن به وسیله حرکات قابل انعطاف و آرام و با بکار بردن بخش قابل انعطاف کف دست آن را گرم کرده باشید. در کنار خود دستمال یا حوله ای به خاطر تمیز کردن دستهای خود و یا روغنهای ریخته شده داشته باشید. در صورتیکه شریک شما مالیدن روغن بر روی پوست خود را دوست ندارد، از لوسیون های بدن که وضعیت مقوی براي پوست دارند استفاده کنید.

 

حرکات روان شما در زمان گستردن روغن بر روی پوست، باعث گرم شدن عضلات و آسان جریان گردش خون شده و بافتهای بدن را براي دیگر مالشها آماده ميکند . در این مرحله از ماساژ جنسی نباید شتاب کرد، زیرا به هر دو شما مهلت ارامش ميدهد . توجه خود را معطوف یکدیگر کنید.

 

 

روش انجام ماساژ جنسی تحریکی و انواع آن (عکس)

 

۲٫ دنبال کردن برجستگیها

 

در حین ماساژ جنسی تمامی تنشها را از دستانتان بیرون کنید تا بتوانند بر روی برآمدگیها و فرورفتگیهای بدن شریکتان بامهارت بلغزند و سُر بخورند و ذوب شوند و بدین گونه تعبیر واضحتری از فرم و ساختمان بدن هم براي شما و هم براي وی به ارمغان آورند.

 

۳٫ در ماساژ جنسی باید تماس نزدیکی با همسرتان داشته باشید

 

با مستقر شدن بصورت باز بر روی کمر شریکتان میتوانید به آسودگی وی را محاصره کرده و تمامی سطح پشت وی را توسط یک حرکت مالشی طولانی مدت و جارو مثل دستان خود در زمان شانه ها و پشت وی مالش دهید. نزدیکی فیزیکی شما، بر جنبه تحریکی ماساژ جنسی می افزاید، ولی مراقب باشید وزن بدنتان را در یک محل متمرکز نکنید.

 

۴٫ در ماساژ جنسی باید حرکات دورانی داشته باشید

 

حرکت در ماساژ جنسی تحریکی باید آرام و چرخشی بوده هیچوقت نباید بطور غیرمنتظره در نیمه بدن ختم شوند. مدام دستان خود را در حول برامدگی های بدن به نرمي حرکت دهید. تمامی تنش هائی را که امکان دارد داشته باشد، از یاد ببرد و براي حس لمس دستان شما پذیرنده و آماده تر شود. با به حرکت دراوردن دستهایتان از ناحیه کمر به طرف ساقها و به شکل حرکات ساده عطوفت آمیز و یا، زمانی که قسمت جلوئی بدن را از ناحیه ران به طرف شکم مالش میدهید، شما قادرید تا یک حس یگانگی و کمال را در بدن شریکتان پدید آورید.

 

۵٫ مالشهای بادبزنی و دایره ای

 

مالشهای بادبزنی و دایره ای در زمان ماساژ جنسی سبب بیرون آمدن تنش و ازاد کردن فشارها از بافتهای قابل انعطاف بدن گشته، یک حرکت هیپنوتیزم کننده و یک جریان دل پذیر و لذتبخش را در یک ماساژ جنسی بهمراه می آورند.

 

روش انجام ماساژ جنسی تحریکی و انواع آن (عکس)

 

مالشهای دایره ای براي کلیه منطقه های با سطح گسترده در بدن مثل، کمر و کناره های قفسه سینه، ران ها، شکم و سینه بکار می روند. رمز اثر این مالشها آن است که آن ها را بطور غیر مجزا و بدون درنگ بر روی پوست بدن به صورت پیچشی انجام دهید تا آنکه آماده ادامه ماساژ و پیگیری کردن آن با حرکت بعدی شوید.

 

۶٫ مالش های بادبزنی یکی از شیوه های ماساژ جنسی میباشد

 

حرکات بادبزنی می توانند به طرف بالا و یا پایین انجام شوند. در یک حرکت رو به پایین اگر دستان شما به قاعده کمر رسید، با لغزاندن دستها به طرف بالا و در زمان لبه های قفسه دنده ها، به بالای ستون مهره ها باز شوید.

 

7. مالش های دایره ای

 

جهت انجام ماساژ جنسی به صورت مالش های دایره ای، هر دو دست را صاف و بطور موازي بر روی بدن بگذارید ، بطوریکه انگشتان دستها وضعیت دور شونده از هم داشته باشند. وجود فاصله ای در حدود ۱۰ سانتیمتر بین دستان شما کافی است. در حالیکه دست راست وضعیت برتری دارد، با یک فشار یکسان بر روی کمر، مالش را در جهت حرکت عقربه های ساعت انجام دهید، اما باید دست راست درجلوی دست چپ حرکت کند.

 

۸٫ مالشهای قدرتی:

 

مالشهای قدرتی به ماساژهای جنسی شما تنوع بخشیده، موجب لذتبخش شدن آن می گردد. این مالشها دارای یک اثر تازگی قسمتی بر روی بدن بوده، جریان خون را آسان ميکند ، و همچنين شل شدن عضلات گرفته و سفت را در پی داشته و بافتها را از سم ها به دام افتاده در بافت رهایی می بخشد.

 

شریک شما از تأثیر تحریکی و حسی فشارهای گوناگون موجود در این مالش ها لذت میبرد. بعد از آنکه ماهیچه ها گرم و شل شدند، مالشهای اصطکاکی، ورز دادنی، و ضربه ای را انجام دهید.

 

جهت تسکین پوست ناحیه مورد ماساژ، باید حرکات قدرتی به وسیله نوازش های حسی دنبال شده و ادامه یابند. حرکات اصطکاکی سبب ساییده شدن و مالش محکم پوست گشته و جهت ازاد کردن بعضی از اعضای بدن از فشارها و تنشها بی بدیل هستند. فشار در این مالش ها باید به آرامی و با حس از طريق قسمتهای ابتدائی کف دست( قسمت قابل انعطاف کف دست)، شست ها، انگشتان و یا چه بسا بندهای انگشتان دست اعمال گردد.

 

حرکت قدرتی میتواند به صورت یک مالش پی در پی، یک کشیدگی کوتاه، و یا یک حرکت دایره وار انجام شود که طی آن، فشار بر روی نیمه خارجی دایره بیش تر است. حرکات اصطکاکی و سایشی را زمانی انجام دهید که در ناحیه های مجاور استخوان مثل طول ستون مهره ها، در نزدیک تیغه شانه ها، زیر و روی جمجمه، و یا بر روی دستها، پاها و صورت در حال کار کردن هستید.

 

۹٫ مالشهای تسکین دهنده

 

مالشهای با دایره بزرگ بر روی شکم بسیار تسلابخش بوده، به شریک شما کمک می کند تا عمیق تر نفس بکشد، بطوریکه بیش تر در تماس با حس جنسی و عاطفی خود قرار میگیرد. مدام بآرامی به شکم نزديک شوید زیرا شکم، ناحیه ای اسیب پذیر است. ۱۰٫

 

تمدد اعصاب کمری

 

ستون مهره ها معمولأ یکی از پر تنش ترین ناحیه های بدن است. حرکات اصطکاکی گسترده تر و شدیدتر بر روی عضلات و رباطات در زمان ستون مهره ها به رها شدن تنش و سختی عضلات از ناحیه پشت شریک شما کمک کرده، وی را قادر میسازد تا عمیق تر تمدد اعصاب کرده و از ماساژ جنسی لذت ببرد.

 

در این حرکت، بالشتک شستها بآرامی در ناحیه بالائی کمر و در شیار ناودانی دو طرف ستون مهره ها فشار میآورد، در حالیکه دستها سایر ناحیه ها پشت را ماساژ می دهند. در حالیکه شستهای خود را به طرف پایین کمر حرکت می دهید، وزن خود را بطور یکسان بر روی حرکات مالشی در ماساژ وارد نمائید.

 

بعد به منظور تکرار کامل حرکت و با اندازه بیشتری فشار، دستان خود را در نزدیکی باسن و ران، بالای سطح پهلویی قفسه دنده ای و بر روی شانه ها بلغزانید. براي تنوع بخشیدن به م الشها، یک حرکت دایره ای کوچک را به وسیله شستهای خود و با حرکت دادن در قسمت پائینی دو طرف ستون مهره ها انجام دهید.

 

عمل مالیدن و ورز دادن جهت ماساژ قسمتهای گوشتی بدن مثل شانه ها، پهلوها، باسن، و رانها انجام ميشود . ورز دادن، همان طور که از اسم آن پیداست، به عملی گفته ميشود که نانوا جهت مالیدن و آماده کردن خمیر انجام ميدهد ، و به وسیله حرکات مشت کردن و فشار دادن بخش گوشتی در بین انگشتان دست، کف دست، و شستهای یک دست، قبل از انتقال دادن آن به دست ديگر انجام می شود .

 

بعد دست در حال انتظار، همین حرکات را تکرار ميکند و بدین گونه ، بخش گوشتی در بین انگشتان ورز داده ميشود . جهت کار کردن بر روی یک قسمت، باید مچ ها و شانه ها در حال استراحت باقی بمانند تا اگر ورز دادن به صورت حرکت موجی و روان به طرف مچ ها و بعد شانه ها برسد.

 

۱۱٫ مناطق گوشتی

 

همان طور که مالشهای قدرتی، به ازاد کردن استرس از عضلات بزرگ کمک کرده و آن ها را در تحریک اعصاب حسی و سرعت پاسخ جنسی یاري می دهند ، حرکات ورز دادنی هم جهت مناطق گوشتی تحریک شونده باسن ها و رانها بسیار مطلوب و خوب اند. به هنگام ماساژ باسن ها، از حرکات لغزشی و قابل انعطاف بر روی برآمدگیها آغاز کرده و بعد ماساژ را با عمل ورز دادن پیش ببرید.

 

۱۲٫ مالشهای چابک

 

حرکات مجزا و تند در عمل ضربش می توانند بعنوان یک بخش مفرح و لذت افزا در ماساژ جنسی انجام شوند. به ویژه آنکه به دلیل ایجاد وضعیت تازگی و حیات قسمتی به پوست بر روی باسن ها و ران ها، میتواند حس جنسی شریک شما را تحریک نماید.

 

در هر حال اگر شریک شما بواسطه این حرکات، حس اسیب پذیری کند و یا در شرایطی که وضعیت ماساژ یک وضعیت آرامشی و نه تحریکی است، بهتر است که این حرکات را براي هنگامی که بگذارید که تصمیم از ماساژ، ایجاد تحریک و یا انجام مالشهای قدرتی باشد.

 

۱۳٫ حفظ وضعیت و فرم درست

 

در حین ماساژ دادن، امکان دارد زانو زده، نشسته، و یا ایستاده باشید، ولی مدام این نکته مهم را به یاد داشته باشید که در حین ماساژ جنسی، وضعیت صحیح و درستی بخود گرفته و هر موقع حس خستگی و فشار کردید، نفس عمیقی بکشید. با متوقف شدن و شل کردن بدن خود و تنفسی عمیق، وضعیت سرزندگی و فرم خود شما هم در زمان ماساژ جنسی حفظ ميشود .

 

این دستور، افزایش لذت شما براي ماساژ دادن را در پی داشته و بدین ابزار میتوانید گرما، آرامش و تازگی را در دستان خود ریخته و به شریکتان کادو کنید. پیامد داشتن وضعیت درست در زمان ماساژ دادن، افزایش کیفیت حرکات و مالش های ماساژ است.

 

چند نکته مهم در خصوص ماساژ جنسی:

 

– در زمان ماساژ جنسی قسمتهای محرک بدن مانند ارنج و داخل رانها را غلغلک بدهید.

– موقع ماساژ جنسی با لبهایتان سراسر بدن وی را ببوسید.

– پوست وی را بین انگشتان خود گرفته و خيلي آهسته و بنرمی نیشگون بگیرید.

– با نوک انگشت به نرمي در زمان ماساژ جنسی مثل یک پر بدن همسرتان را نوازش کنید.

– براي داشتن ماساژ جنسی بهتر با کف انگشتان خود بدن وی را از بالا به پائین لمس کنید.

– گاهی بدن وی را با پشت انگشت هم نوازش کنید.

– قسمت باسن و کفل های وی را نوازش کرده و بمالید.

– با کف دستتان شانه و سینه ولگن و زانوی وی را بمالید این کار به تحریک جنسی همسرتان کمک می کند.

– با دست تمام بدن وی را نوازش کنید.

– ناخن شست را روی یک سینه و ناخن سایر انگشتان را روی سینه ديگر بگذارید و به آرامی فشار دهید.

 

بیاد داشته باشید که کارهای فوق را هر دو طرف، چه زن و چه مرد، می توانند براي همسر خود انجام داده و لذت ببرند و یک ماساژ جنسی خوب داشته باشند.

 

روش انجام ماساژ جنسی تحریکی و انواع آن (عکس)

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره