وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

روش برجسته کردن گونه بدون نیاز به عمل

روش برجسته کردن گونه بدون نیاز به عمل

روش برجسته کردن گونه بدون نیاز به عمل

 

گونه های برجسته و خوش فرم میتواند به صورت شما زیبایی دو چندان ببخشد .اگر میخواهید گونه هایی برجسته و زیبا داشته باشید میتوانید با کمک این روشهای خانگی ، به نتیجه دلخواه خود برسید با ما در ایران ناز همراه باشید . برجسته کردن گونه کار سختی نیست. در این مطلب حرکاتی بسیار ساده برای اینکه بتوانید گونه های خود را برجسته کنید، به شما آموزش می دهیم.

 

همه ما دوست داریم صورتی شاد و پرنشاط همراه با تمامی معیارهای زیبایی داشته باشیم، اما به نظر می‌رسد همیشه یک جای کار ایراد دارد و درست از آب در نمی‌آید. اگر در حال مبارزه و درمان جوش‌های مزاحم هم نباشید مشغول سر و کله زدن با چین و چروک‌های آزار دهنده روی صورت هستید، اگر از شر آن‌ها هم خلاص شوید نوبت به محو کردن و از بین بردن حلقه‌های سیاه دور یا زیر چشم می‌رسد و تازه اگر این مشکل را هم برطرف کنید، گونه‌های چاق و باد کرده است که دردسرساز می‌شوند.

 

داشتن گونه‌هایی چاق واقعا می‌تواند آزاردهنده و ناامیدکننده باشد و موجب کم شدن اعتماد به نفس فرد شود. در واقع گونه‌های چاق باعث می‌شود خوب به نظر نرسید. اما باز هم مانند درمان بسیاری از مشکلات پوستی این معضل هم راه‌حل‌های مخصوص به خود را دارد که در ادامه با تعدادی از موثرترین آن‌ها آشنا می‌شوید.

 

برای برجسته کردن گونه خود بادکنک باد کنید

 

اغلب بچه‌ها در مهمانی‌ها و یا جشن‌ها در حال باد کردن بادکنک‌های مختلف هستند. شاید زمان این رسیده باشد که شما هم درکنار بچه‌ها شروع به انجام این کار سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز کنید. هنگامی که درون یک بادکنک فوت می‌کنید هم‌زمان باعث کشش و لاغر شدن گونه‌های صورت‌تان می‌شوید. پس تنها کاری که باید انجام دهید خرید چند بادکنک است و بادکردن آن‌ها.

 

هر چه بیشتر بادکنک باد کنید بیشتر متوجه می‌شوید که چه مقدار فشاری به گونه‌های‌تان وارد می‌شود و تا چه میزان منبسط می‌شوند. پس روزانه چند دقیقه وقت صرف بادکردن بادکنک کنید تا ظرف تنها چند هفته شاهد نتیجه دلخواه‌تان باشید.

 

برای برجسته کردن گونه خود حرکت لیفت (بالا‌بردن) چانه را انجام دهید

 

این یکی دیگر از روش‌های موثر و کارساز در کاهش چاقی گونه‌های صورت است. انجام این حرکت که مخصوص چانه هم هست، مورد علاقه بسیاری از افراد است. اگرچه با انجام این حرکت شما در حال بالا بردن چانه خود هستید، اما هم‌زمان باعث از بین بردن چربی‌های اضافه و ذخیره شده در ناحیه صورت‌تان مخصوصا گونه‌ها خواهید شد. لیفت چانه (بالابردن) باعث کشش عضلات صورت‌تان هم خواهد شد و در نتیجه خاصیت انعطاف‌پذیری و طول عمر پوست‌تان هم افزایش می‌یابد. شما می‌توانید این لیفت را در حالت نشسته و یا ایستاده انجام دهید.

 

برای شروع باید سرتان را به سمت بالا رو به سقف متمایل کنید و به نقطه‌ای خیره شوید. به مدت ۱۰ ثانیه لب‌های‌تان را جمع یا تنگ کنید، مثل اینکه می‌خواهید کسی را ببوسید. این حرکت را روزانه ۱۰ بار تکرار کنید.

 

برای برجسته کردن گونه خود آدامس بجوید

 

آدامس جویدن یک راه حل موثر و خوشمزه برای لاغر کردن گونه‌ها است. جویدن آدامس می‌تواند فواید بسیاری برای سلامتی ما داشته باشد. این تمرین کوچک، سبک و احتمالا راحت‌ترین تمرین هم هست. فایده آدامس جویدن به میزانی زیاد است که هر چه بیشتر بجوید کالری بیشتری هم در ناحیه گونه‌ها می‌سوزانید. روزانه ۲۰ دقیقه آدامس بجوید و شاهد نتیجه چشمگیر آن باشید. بدین شکل چربی‌های ناحیه گونه‌ها را می‌سوزانید و صورتی زیباتر خواهید داشت.

 

برای برجسته کردن گونه خود حرکت معروف به ماهی را انجام دهید

 

حرکت ماهی یک تمرین راحت برای ورزش دادن صورت است که می‌توانید در هر ساعتی از روز و در هر کجا که هستید آن را انجام دهید. برای مثال، زمانی که تلویزیون تماشا می‌کنید، به موسیقی گوش می‌دهید، دوش می‌گیرید و یا در ایستگاه اتوبوس منتظر اتوبوس بعدی هستید این حرکت را انجام دهید. تنها کافی است قبل از اینکه بخندید لب‌های‌تان را طوری جمع کنید که انگار در حال مکیدن هستید. ممکن است در ابتدا انجامش کمی سخت به نظر برسد اما با کمی تمرین امکان‌پذیر است. برای۶ ثانیه در همین حالت باقی بمانید یا انقدر ادامه دهید تا کمی در ناحیه گونه‌ها احساس سوزش کنید.

 

برای برجسته کردن گونه خود زبان‌تان را بچرخانید

 

ترفند دیگری برای لاغر کردن گونه‌ها این است که زبان‌تان را بچرخانید. ممکن است در ابتدا کمی عجیب به نظر برسد، اما در واقع حرکت چرخش زبان یکی از متداول‌ترین و ساده‌ترین روش‌هایی است که در از بین بردن چربی‌های صورت بسیار موثر و نتیجه‌بخش هم هست. تنها باید، قبل از اینکه زبان‌تان را بچرخانید دهان‌تان را ببندید و بعد به شکل دایره‌وار آن را درون دهان‌تان حرکت دهید. توصیه می‌شود، هر روز صبح این کار را ۱۰ تا ۱۵ بار در مسیر چرخش عقربه‌های ساعت و در خلاف جهت آن انجام دهید.

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره