وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روزانه دوشنبه 2 مرداد 1396

فال روزانه دوشنبه 2 مرداد 1396

فال روزانه دوشنبه 2 مرداد 1396

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه
امروز کلمات به راحتی بر زبان تان جاری می شوند و ممکن است قبل از این که متوجه شوید شما را به دردسر بیندازند. حرف های زیادی برای گفتن دارید، انگار مدت زیادی احساسات تان در حال غلیان بودند. تا به حال بدون شک و تردید حرف می زدید، اما دیگر تصمیم گرفته اید که بیشتر احتیاط کنید. ممکن است پیام تان تکه تکه به مخاطبان برسد، پس حواس تان را جمع کنید که وضعیت را از این که هست پیچیده تر نکنید. گذشته ها را کنار بگذارید، بهتر است ببخشید و با قلبی صاف رو به آینده حرکت کنید.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه
دوست ندارید کسی با نقشه های شما مخالفت کند، اما اگر دیدید که سرسختی شما مانع کارتان شده بهتر است مصالحه کنید. خودتان فکر می کنید که راه درست را در پیش گرفته اید، اما اطرافیان تان از این که مشکلات را ماست مالی می کنید ناراحت اند. اکنون این فرصت را دارید که یک کار بزرگ انجام دهید و بر همه ی نزدیکان تان اثر مثبت بگذارید. باید تصمیم بگیرید: آیا رسیدن به اهداف خودتان برای شما مهم است یا کمک رساندن به کسانی که دوست شان دارید؟ اگر قرار است راهی را در پیش بگیرید که دیگران کمتر در آن پا گذاشته اند باید جرأت به خرج دهید و فداکاری کنید، اما بدانید که یک پاداش ارزشمند در انتظار شماست.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه
اکنون ذهن تان به سرعت به دنبال راه فرار می گردد. دوست ندارید مستقیماً با کسی وارد دعوا شوید. اصلاً مهم نیست که چه نیت های خوبی در سر دارید، فقط باید یاد بگیرید همان قدر که حرف می زنید به دیگران هم گوش دهید. یک گفتگوی سازنده همه ی تردیدها و اختلافات را از میان برمی دارد و به همه این فرصت را می دهد تا حرف شان را بزنند.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه
امروز سرشار از درگیری های احساسی است، پس هوشمندانه ترین راهکار این است که احتیاط کنید. می توانید نا امنی هایی را که احساس می کنید با اعتماد به نفس تان خاموش سازید، برای این که مشکلی پیش نیاید باید قبل از هر اقدامی همه چیز را از نو بررسی کنید. باید میانه رو باشید، یعنی نه پنهان کاری کنید و نه بیش از اندازه اسرارتان را به دیگران بگویید.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه
امروز قوه ی تخیل شما بیش از حد فعال شده است، به همین خاطر ممکن است همکاران تان اذیت شوند، زیرا قبل از این که افکارشان را کامل کنند وسط کارشان می پرید. آن ها ممکن است فکر کنند که به دنبال جلب توجه هستید و دوست ندارید که دیگران هم در کانون توجه قرار بگیرند. اکنون تصمیم دارید که برای رسیدن به اهداف تان بیشتر تلاش کنید. برای این که به مقصودتان برسید باید بگذارید دیگران هم خودی نشان دهند.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه
اهداف تان آن قدر نوع دوستانه به نظر می رسد که به خودتان می گویید نکند راه احمقانه ای را در پیش گرفته اید. این که بخواهید دنیا را تغییر دهید فکر خوبی است، اما نباید نسبت به زندگی خودتان بی میل شوید و خواسته های تان را نادیده بگیرید. باید راهی پیدا کنید تا این رویاهای نوع دوستانه را با نیازهای شخصی تان به مرحله ی تعادل برسانید. باید برای خدمت به دیگران فکرتان را به کار بیندازید و منطقی جلو بروید، در این صورت می توانید به هر چه می خواهید برسید.

 

فال روزانه متولدین مهر ماه
دوستان تان راضی و شاد به نظر می رسند، اما چیزی در رفتارشان هست که شما را اذیت می کند. هر چه بیشتر به کارهایشان فکر می کنید خشمگین تر می شوید، اما با خشمگین شدن نمی توانید چیزی به دست آورید. بهتر است خودتان را برای مدتی در حاشیه قرار دهید. برای تغییر روابط تان باید روی رفتار خودتان کار کنید. البته بهتر است نترسید، بلکه سعی کنید اطرافیان تان را همواره دوست داشته باشید.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه
در مسیر موفقیت قرار گرفته اید، اما هنوز فکر می کنید که باید پله های بعدی نردبان موفقیت را با احتیاط و دوراندیشی طی کنید. به احساس تان اطمینان داشته باشید و قبل از قدم بعدی کمی بیشتر صبر کنید. نیت هایی را که در دل دارید صادقانه بر زبان آورید. اکنون زمان از آن شماست.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه
افکاری درباره ی ماجراجویی به سرتان زده که همه ی فکر و خیال تان را درگیر کرده است. افکارتان سرعت گرفته، یعنی قبل از این که یک ایده را کاملاً حلاجی کنید مجبورید سراغ فکر بعدی بروید. شاید دیگران شما را به خاطر این رفتارتان سرزنش کنند، اما شما نباید با خشم جواب شان را بدهید. به جای دعوا سعی کنید نظرات آن ها را بشنوید تا افکارتان را بهتر جهت دهید. بهتر است خودتان را به امواج پیش رو بسپارید و مقاومت نکنید.

 

فال روزانه متولدین دی ماه
امروز ممکن است اطلاعات مهمی را فاش کنید، اما اگر حواس تان به زمان بندی نباشد دیگر تأثیر مثبتی نخواهید گذاشت. شاید از دست کسی ناراحت شوید، اما دوست ندارید که به خاطر انتقام گرفتن از او به احساسات اش لطمه بزنید. صادقانه و از صمیم قلب حرف بزنید و عادل باشید. متانت و خونسردی کمک تان خواهد کرد تا راه آرامش را پیدا کنید.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه
اکنون بین اقداماتی که در پیش می گیرید و احساسات درونی شما تضاد وجود دارد. شاید دیگران تشویق تان کنند که دست به خطر بزنید، زیرا به توانایی های شما باور دارند. اما عجله نکنید، اگر احساسات تان را بگویید آشفتگی بیشتر خواهد شد. اگرچه دوست دارید که هر چه سریع تر به خط پایان نزدیک شوید، اما به شما توصیه می شود که آهسته گام بردارید.

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه
تغییرات ناگهانی و غیرمنتظره ممکن است دنیای شما را از این رو به آن رو کنند. شاید از قدم بعدی مطمئن نباشید، اما بهتر است شرایط حاضر را بپذیرید و آن را انکار نکنید. حواس تان باشد که برای خلاص شدن از این وضعیت دست به کارهای عجولانه نزنید. خودتان را باور داشته باشید و بدانید که می توانید بر همه ی مشکلات غلبه کنید.

 

فال روزانه دوشنبه 2 مرداد 1396

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره