وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روزانه سه‌شنبه 14 دی 95

فال روزانه سه‌شنبه 14 دی 95

فال روزانه سه‌شنبه 14 دی 95

 

فروردین:

 

شما امروز به اندازه كافی وقت ندارید. شما رویاهای بزرگی در سر دارید و می‌خواهید كارهای متنوع زیادی انجام دهید، اما فرار كردن از زیر بار مسئولیت‌هایی كه هر لحظه هم بیشتر می‌شوند كار سختی است. مسئولیت‌های اجتماعی تان مانعی برای آرزوهای شخصی تان به حساب می‌آیند، مگر اینكه برای خود مرزی تعیین كرده و فعالیت‌های اضافی را از برنامه خود حذف كنید.

 

اردیبهشت:

 

هم اكنون ونوس سیاره بخت شما وارد منطقه‌های احساسی می‌شود و به مشكلات و گرفتاری‌های اخیر توجه می‌كند. شما شاید نگرش‌های راحت و بی قید را ترجیح دهید، اما نمی‌توانید احساسات واقعی دوست خود، همسر و یا همكار خود را انكار كنید. خوشبختانه واقع بینی خیلی زیاد شما به دیگران هم كمك می‌كند كه از منفی بافی دست برداشته و شرایط سخت را به موقعیتی خوب و دلچسب تبدیل كنند.

 

خرداد:

 

شما امروز از كلمه‌ها و ایده‌هایی استفاده می‌كنید كه به وضوح معرف شخصیت خودتان هستند. اما مشكلی هم وجود دارد؛ شما دریافت‌ها و برداشت‌های خود را قبول دارید و بنابراین هنگام صحبت كردن وقت خود را با ابراز كردن چیزهایی كه شاید هم واقعی نباشند تلف می‌كنید. ولی ناامید نشوید؛ هر آنچه كه الان شما می‌گویید نقطه شروعی برای صحبت‌های بعدیتان خواهد بود.

 

تیر:

 

امروز شما مملو از احساسات قوی هستید كه حتی فكر می‌كنید خیلی پیش از این به موفقیت رسیده‌اید، اما یك چیز خاطرات مربوط به گذشته شما را دوباره زنده كرده است. اگر شما شرایط جدید خود را با گذشته خود پیوند دهید، برایتان مشكل درست می‌شود. شما فقط باید به واكنش‌ها و عكس العمل‌های خود در گذشته توجه كنید، برای اینكه اگر خواهان پیشرفت كردن هستید باید از آنها درس گرفته تا بتوانید فراتر از عادت‌های قدیمی ‌خود رفتار كنید.

 

مرداد:

 

شما احساس می‌كنید در داخل خانه كسی شما را تایید نمی‌كند. هماهنگ شدن با اهل خانه وقت زیادی از شما می‌گیرد، اما دیگران شاید متوجه نشوند كه شما چه كار می‌كنید. ظاهراً تنها راه برای اینكه مورد توجه دیگران واقع شوید و خودتان را مطرح كنید این است كه تمام كارهای خود را متوقف كنید. ولی متاسفانه این روش باعث می‌شود اعضای خانواده با دیدگاه‌های منفی خود در موردتان قضاوت كنند. بنابراین بهتر است كه به تلاش‌های خود ادامه دهید تا حقیقتی كه به دنبالش خواهد آمد را بفهمید.

 

شهریور:

 

امروز جدا كردن رشته‌های متنوع واقعیت از یكدیگر تقریباً غیر ممكن است، برای اینكه آنها در بخش كاملاً پیچیده‌ای به هم گره خورده‌اند. شاید شما قادر باشید یك یا دو رشته اصلی را ببینید، اما همین كه آنها را بكشید رشته‌های دیگر به همه پیچیده می‌شوند. به جای تجزیه و تحلیل كردن كارهایی كه می‌خواهید بعداً انجام دهید، فقط از غریزه و حس ششم خود پیروی كنید. گوش كردن به صدای درونتان خیلی بیشتر از افكار منطقی بهتان كمك می‌كند.

 

مهر:

 

مشكلات مالی شاید شما را به مسیر سخت و ناهمواری بكشاند كه شما را با جنبه‌های منفی وجودتان درگیر كند. شاید شما نیاز شدیدی به مسافرت پیدا كرده باشید، اما شرایطش را ندارید. یا شاید مسئولیت‌های مهم تری در خانه خود دارید. حالا دلیل هر چه باشد به خاطر كارهایی كه نمی‌توانید بكنید ناراحت نشوید. در عوض به دنبال راهی باشید كه موقعیت محكم مالی خود را تا چند هفته آینده دوباره به دست آورید.

 

آبان:

 

امروز شما می‌توانید بیش از اندازه قوی باشید تا جایی كه كاملاً بر جاه طلبی و آرزوهای خود اصرار می‌كنید. اما شاید شما تا موقعی كه سرتان به سنگ نخورد متوجه نشوید كه رویاها و آروزهای شما به كارهای افراد دیگر هم بستگی دارد!! سعی نكنید با قدرتمند كردن آنها بر این موانع غلبه كنید. در عوض به چیزهایی كه باید بیاموزید فكر كنید و بعد ببینید كه موانع چگونه از سر راهتان كنار می‌روند.

 

آذر:

 

شاید شما متوجه نشده باشید كه دور و برتان چه اتفاقی افتاده است، چرا كه به دلیل فشارهای كاری در وادی دیگری سیر می‌كنید. تصور اینكه كائنات برای شما حامل پیام‌هایی هستند شاید فكر احمقانه‌ای به نظر برسد، اما حتی اگر كاملاً آن را باور ندارید باز هم بهش فكر كنید. هم اكنون بهتر است به جایی اینكه خود را به نتیجه‌ای خاص محدود كنید تمان امكانات و راه‌ها را بررسی كنید.

 

دی:

 

شما امروز احساس می‌كنید كه دیگر وقتی برایتان باقی نمانده است و باید قبل از اینكه كار جدیدی شروع كنید كارهای قبلی خود را تمام كنید. انجام دادان كارهایی كه دوست دارید مشكل است، چراكه یا وقت كافی ندارید یا امكاناتش را ندارید. امروز كم كردن برنامه‌های تان لازم و حیاتی است، پس تا خودتان را از پا نینداخته‌اید هرچه زودتر این كار را بكنید. سخت گیری‌های شما نسبت به خودتان شاید برایتان خوشی و تفریح زیادی به همراه نداشته باشد، اما شانس موفقیتتان را بیشتر می‌كند.

 

بهمن:

 

امروز كسی به شما نمی‌گوید كه چه كاری باید انجام دهید و اگر كسی هم این كار را بكند احتمالاً شما به حرف‌هایش گوش نخواهید كرد! برنامه‌های شما بیش از اندازه سخت و غیر قابل انعطاف هستند تا جایی كه چشمتان را به روی فرصت‌هایی كه پیش رویتان قرار دارند می‌بندند. فراموش نكنید انعطاف پذیر بودن به معنای ضعیف بودن نیست. بلكه معنی آن این است كه بتوانید هر وقت كه لازم شد فكر خود را تغییر دهید.

 

اسفند:

 

هم اكنون شما می‌دانید كه چه می‌خواهید و تا موقعی كه كارهایتان شما را به اهدافتان برسانند از خدا می‌خواهید بهتان صبر و شكیبایی بدهد. اما اگر ببینید در بخشی از كارتان با شكست مواجه شده‌اید این عقب گرد باعث ناامیدی‌تان می‌شود. شما باید نصیحت‌های سازنده را گوش كنید. اگر شما بدانید در اینجور مواقع برای پیشرفتتان چه كاری باید انجام دهید می‌توانید بر ناامیدی غلبه كرده و دوباره تلاش كنید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره