وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روزانه شنبه 28 مرداد 1396

فال روزانه شنبه 28 مرداد 1396

فال روزانه شنبه 28 مرداد 1396

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه
وقتی در مقابل جمع حرف می زنید معمولاً از خودتان مطمئن هستید، اما امروز ممکن است بدون این که متوجه شوید خودتان را در وضعیت خطرناکی قرار دهید. برای این که از این وضعیت ناراحت کننده خلاص شوید باید رویکردتان را تغییر دهید، یعنی به جای این که به حرف ها و نحوه ی انتقال پیام تان فکر کنید بهتر است بفهمید که دیگران چه برداشتی از شما دارند. حقایق را در نظر بگیرید، درست است که می خواهید در صف اول قرار بگیرید و راهنمای گروه باشید، اما کاری نکنید که اعتبارتان لکه دار شود.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه
فکر می کنید که احساسات تان آن قدر آشکارند که همه ی دنیا می توانند حس و حال شما را ببینند. همین که چند کلمه بگویید کافی است، دیگران خودشان تا ته ماجرا را خواهند فهمید. اگر چه در کانون توجه بودن ممکن است ناراحت تان کند، اما مطمئن باشید که دیگران همان قدری می دانند که شما به آن ها گفته اید، بقیه فقط توهمات شماست که فکر می کنید در معرض خطر قرار دارید. انرژی خود را برای محافظت از چیزهایی که در امنیت کامل هستند هدر ندهید و به چیزهایی فکر نکنید که هرگز اتفاق نخواهند افتاد. به جای همه ی این ها باید حواس تان را به واقعیت های پیرامون تان بدهید.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه
امروز ممکن است هنگام ارتباط با دیگران دچار مشکل شوید، زیرا دقیقاً نمی دانید چه بگویید، البته دلیل همه ی این ها بازگشت ماه به نشانه ی تغییرپذیری شماست که باعث شده ذهن تان هر لحظه این سو و آن سو شود. اما اگر سعی کنید که بیش از حد ملموس حرف بزنید ممکن است نتیجه ی معکوس بگیرید، زیرا در این مورد هم دیگران حرف های شما را نخواهند فهمید. امروز به شما توصیه می شود که فقط رویاها و آرزوهای تان را با دیگران در میان بگذارید و سعی نکنید که به کسی راه نشان دهید. اکنون رویاهای تان شما را به سوی آینده می کشانند، پس رد آن ها را بگیرید و بروید.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه
امروز دل تان می خواهد که اسرارتان را با دیگران در میان بگذارید، پس ممکن است به دنبال زمان و مکان مناسب بگردید تا به کسی بگویید که چه چیزی را پنهان می کردید. البته احساس خطر نمی کنید، زیرا هم اکنون در یک دنیای خیالی زندگی می کنید و باور دارید که از نظر احساسی در امنیت کامل هستید. کاری نکنید که وقتی با واقعیت روبرو شدید متعجب شوید. برای این که مشکل به وجود نیاید باید دنبال کسی بگردید که به اندازه ی کافی قابل اعتماد باشد، همین کافی است.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه
امروز ممکن است کمی مشکلات تان فروکش کنند، اما بدانید که این فقط یک وقفه ی موقتی پیش از طوفان است. مشکل شما آن قدر اساسی است که به این راحتی ها چاره نمی شود. به نظر می رسد که اکنون در زنگ تفریح به سر می برید، به همین خاطر تمایلی ندارید که این موضوع را به طور ریشه ای مورد بررسی قرار دهید. به شما توصیه می شود که هر چه زودتر این کار را انجام دهید، زیرا دیر یا زود باید راهی پیدا کنید تا مشکلات تان را از اساس ریشه کن کنید. فقط کافی است رفتارتان را با شرایط تنظیم کنید تا به سوی هدف مورد نظر متمایل شوید.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه
تصمیم گرفته اید اطلاعاتی را که در اختیار دارید به درستی و کامل به دیگران انتقال دهید. اکنون عطارد به نشانه ی عقلی شما بازگشته و از این رو به شدت دقیق شده اید. اما از طرف دیگر نپتون به ضرر شما وارد عمل شده و باعث می شود که حرف ها و کلمات شما پراکنده و گمراه کننده به نظر برسند. سعی کنید لحن تان منتقدانه نباشد، زیرا تلاش شما برای شفاف سازی گفته های تان ممکن است به نظر دیگران نوعی اعمال قدرت باشد. به شما توصیه می شود که در حال حاضر مثل یک شاعر فکر کنید، نه یک دانشمند.

 

فال روزانه متولدین مهر ماه
افکار بزرگی در سر دارید، اما متأسفانه افکار شما با طرز عملکرد دیگران هماهنگ نیستند. دوست دارید که با دوستان تان هماهنگ باشید، اما چنین چیزی اکنون ممکن نیست، یک برداشت غلط از سوی دوستان تان می تواند همه چیز را به هم بریزد. به نفع تان است که انگیزه های پنهان تان را کنار بگذارید و وارد بازی قدرت نشوید، زیرا ممکن است بر تلاش شما تأثیر بگذارد و نتوانید کارهای تان را به انجام برسانید. برای این که مشکلات تان را حل کنید نباید به دنبال راه حل های دور و دراز باشید، در عوض بر اموری که در دست دارید تمرکز کنید.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه
دل تان می خواهد که در اعماق احساسات غوطه ور شوید، اما دیگران ممکن است از این اعماق بترسند. اما امروز همه چیز فرق می کند، تصمیم دارید که از چیزهای سطحی فراتر نروید و تمایلات شدید خود را بی اهمیت جلوه دهید.ایران ناز اما این رفتار شما ممکن است نتیجه ی معکوس به همراه داشته باشد، شاید اطرافیان تان فکر کنند که شما انسان ریاکاری هستید. به جای این که حقیقت را نادیده بگیرید، به شما توصیه می شود که صادق باشید و از اعماق وجودتان حرف بزنید.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه
امروز ممکن است در روابط تان تغییراتی حاصل شود، دقیقاً به همان سرعتی که باد ابرها را جابه جا می کند. ممکن است از این بی ثباتی دچار آشفتگی شوید و نتوانید درست را از نادرست تشخیص دهید. شیوه ی عملکردتان را با شرایط حاضر تطبیق دهید.ایران ناز به جای این که وارد جزییات احساسات ناپایدارتان شوید به شما توصیه می شود که به اهداف بلند مدت تان چشم بدوزید. اگر نسبت به تغییرات آگاهی کامل داشته باشید می توانید پایداری بیشتری را در حس و حال تان احساس کنید.

 

فال روزانه متولدین دی ماه
امروز به شدت نیاز دارید که انگیزه های رفتاری شخص خاصی را بفهمید، اما منشأ این تمایل را هنوز نمی دانید. هر بار که فکر می کنید به جواب نزدیک شده اید، ناگهان از دست شما می گریزد. اجازه ندهید که اضطراب شما هنگام حل این مشکل بالا برود. به شما توصیه می شود که چند روزی صبر کنید تا ذهن تان سر و سامان بگیرد. در حال حاضر تنها کاری که از شما برمی آید این است که بر کار خودتان تمرکز کنید و کنجاوی تان را روی موضوع دیگری قرار دهید.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه
احساس می کنید که همه ی آدم های اطراف تان بیش از حد خودنمایی می کنند. نمی توانید به آن ها اطمینان کنید، زیرا به نظرتان چیزی را زیر رفتار و حرکات شان پنهان می کنند. اکنون نمی توانید بفهمید که پشت آن ظاهر جذاب و لبخند ملیح شان چه می گذرد. به شما توصیه می شود که به جای عقل به احساسات تان رجوع کنید. برای این که حقیقت را بفهمید باید از راه های غیر مستقیم وارد عمل شوید.

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه
اکنون دل تان می خواهد که در رویاهای تان غرق شوید، اما به نظر می رسد که دیگران وقت تان را گرفته اند و مجبورید رویاپردازی را به زمان دیگری موکول کنید. اطلاعاتی غیر عادی در دست دارید که وقتی می خواهید از آن ها حرف بزنید ناگهان از کف تان می روند. تجربه های معنوی و غیر معمول بهتر است به زبان نیایند. برای این که رویاهای تان را زنده نگه دارید باید به این فرآیند اطمینان کنید.

 

فال روزانه شنبه 28 مرداد 1396

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره