وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال و طالع بيني روز سه شنبه 8 تير 1395

فال و طالع بيني روز سه شنبه 8 تير 1395

فال روزانه 8 تیر متولدین فروردین ماه

 

به گزارش ایران ناز به نظر می رسد که تصمیم دارید برای به دست آوردن چیزی که می خواهید دست به خطر بزنید. ظاهرتان نشان می دهد که نسبت به پیشرفت امور خوش بین هستید، اما درون تان پر از شک و تردید است که برای دیگران قابل مشاهده نیست. اگر در نهایت دست به خطر بزنید خواهید دید که اتفاق بدی نمی افتد. سعی کنید فقط به حقایق اثبات شده تکیه کنید و حدس و گمان های بی پایه و اساس را کنار بگذارید. اکنون موفقیت و شکست شما فقط به این بستگی دارد که بتوانید یک برنامه ی کاربردی و عملی ترتیب دهید.

 

فال روزانه 8 تیر متولدین اردیبهشت ماه

 

امروز سعی کنید تا جایی که امکان دارد در انجام کارهای تان عجله نکنید، زیرا حقیقت می تواند بسیار گمراه کننده به نظر برسد و از طرفی شاید هم فردا تصمیم بگیرید که دست به کار کاملاً متفاوتی بزنید. ماه به چهارمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی خانواده وارد شده است و کارهای نیمه تمامی را که در خانه انتظارتان را می کشند به شما گوشزد می کند. اکنون سیاره ی کلیدی شما یعنی ونوس وسوسه تان می کند تا خودتان را درگیر ماجراهای عشقی کنید، شاید حتی تصمیم بگیرید هر طور شده عشق مورد علاقه تان را پیدا کنید. اما حواس تان باشد که جانب احتیاط را بگیرید و هوس های زودگذر را کنار بگذارید. برای این که به احساس رضایت واقعی دست پیدا کنید باید صبوری کنید و پافشاری نشان دهید.

 

فال روزانه 8 تیر متولدین خرداد ماه

 

شاید امروز عصبانی شوید، زیرا کارهای زیادی هست که می خواهید انجام دهید، اما مشکل این جاست که نمی توانید کارهای تان را اولویت بندی کنید. معمولاً این توانایی را دارید که همه چیز را زمان بندی کنید و طبق آن پیش بروید، اما امروز هرچه بیشتر سعی کنید تا افکارتان را سر و سامان دهید بیشتر گمراه خواهید شد. اگر به این نتیجه برسید که تصمیم گیری های مهم را به روز دیگری موکول کنید می توانید از تردید و گمراهی خلاص شوید. کمی صبر کنید تا ابرهای تردید کنار بروند تا بتوانید انتخاب های تان را با وضوح بیشتری بررسی کنید.

 

فال روزانه 8 تیر متولدین تیر ماه

 

قوه خیال پردازی شما امروز به شدت فعال شده است، اما نزدیک ترین اطرافیان تان هم نمی توانند درک کنند که پشت این ظاهر آرام شما چه خبر است. اما از آن جایی که از دنیای واقعیت دور شده اید ممکن است به گرداب مشکلات گرفتار شوید، پس حواس تان باشد تصمیم نادرست نگیرید. فقط به عقل تان تکیه نکنید، زیرا احتمال دارد که واقعیت را به نفع خودتان توجیه کنید. می توانید از کسی که مورد اعتماد شماست بخواهید که کمک تان کند. شاید اگر نظر کس دیگری را هم بدانید تصمیم تان عوض نشود، اما برای حفظ امنیت خود به شما توصیه می شود که از دیگران هم نظرخواهی کنید.

 

فال روزانه 8 تیر متولدین مرداد ماه

 

امروز هیچ مشکلی در تصمیم گیری نخواهید داشت، اما اگر شتاب کنید و منطقی نباشید ممکن است دچار مشکل شوید. شاید علاقه به یک شخص خاص یا یک ایده ی فریبنده باعث شود که همین طور بی هدف دور خودتان بچرخید. سعی کنید کمی جلوی خودتان را بگیرید و به پیامد کارهای شتاب زده ای که تصمیم دارید انجام دهید فکر کنید. اگر برنامه ای که طراحی کرده اید به اندازه ی کافی خوب به نظر می رسد، پس بد نیست که کمی صبر کنید. بدانید که کمی درنگ هیچ چیزی از موفقیت شما کم نخواهد نکرد.

 

فال روزانه 8 تیر متولدین شهریور ماه

 

ماه به دوازدهمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی سرنوشت وارد شده است، به همین خاطر تمایل دارید همه چیز را با دقت بیشتری بررسی کنید و بعد تصمیم بگیرید. به نظر می رسد که می خواهید هر دو سر قضیه را خوب بفهمید تا در جهت نادرست گام برندارید. به این نتیجه رسیده اید که اکنون خیالات باطل ممکن است خیلی واقعی به نظر برسند، از این رو می خواهید تا جایی که امکان دارد بین واقعیت و توهم تمایز قایل شوید. البته می توانید از رویاپردازی های تان هم بهره ببرید، اما فقط یادتان باشد که دنیای واقعی را فراموش نکنید.

 

فال روزانه 8 تیر متولدین مهر ماه

 

امروز به دنبال لذت هستید و به همین خاطر ممکن است به موقعیت های پیچیده ای کشیده شوید که راه خروجی هم ندارند. از مشاهده ی فرصت هایی که اکنون برای تان پیش آمده اند شگفت زده شده اید، اما یادتان باشد که ممکن است همه چیز طور دیگری رقم بخورد. دلیلی ندارد که از این پیچیدگی ها فرار کنید، زیرا همین موقعیت هم می تواند تجربه شیرینی باشد. اما متأسفانه ممکن است دچار احساسات عمیقی شوید که انتظارش را نداشته اید. به هرحال بدانید که اگر غرق احساسات تان شوید برای روح تان مفید خواهد بود.

 

فال روزانه 8 تیر متولدین آبان ماه

 

امروز برج اسد به دهمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی موقعیت های اجتماعی وارد شده است، به همین خاطر تمایل دارید که خودتان را به نمایش بگذارید. ممکن است نتوانید جلوی پرسه ی افکارتان را بگیرید. رویاهایی که در سر دارید ممکن است بسیار فریبنده به نظر برسند، اما این کاملاً به شما بستگی دارد که کدام یک از آن ها را  برجسته تر جلوه دهید. خوشبختانه امروز این فرصت را دارید که از تمامی لحظه های تان لذت ببرید، فقط به این فکر کنید که چگونه می توانید از امروز در جهت رسیدن به اهداف تان استفاده کنید.

 

فال روزانه 8 تیر متولدین آذر ماه

 

سعی کنید امروز به وعده هایی که داده اید عمل کنید، زیرا اکنون دیگران به عملکرد شما چشم دوخته اند. تصمیم دارید که کارتان را جدی تر دنبال کنید، اما اگر در تحلیل جزییات دچار اشکال شوید ممکن است انتظاراتی را که از شما دارند طور دیگری متوجه شوید. آن چه را از شما می خواهند یادداشت کنید و بعداً دوباره آن ها را بخوانید تا مطمئن شوید که اشتباه متوجه نشده باشید. البته شاید این کار زیادی به نظر برسد، اما بدانید که این بررسی دقیق از اتلاف وقت و انرژی شما جلوگیری خواهد کرد. سعی کنید کارهای تان را درست انجام دهید تا به یک قهرمان تبدیل شوید.

 

فال روزانه 8 تیر متولدین دی ماه

 

افکار خلاقانه ای در سر دارید، اما نمی دانید که چه طور آن ها را عملی کنید. متأسفانه ممکن است اقداماتی که در پیش می گیرید به نتیجه ی دلخواه ختم نشوند، از این رو شاید به خاطر عدم تحقق رویاهای تان نا امید شوید. سعی کنید تسلیم نشوید، زیرا قرار است که خیالات باطل و توهمات شما تا پایان روز از بین بروند، پس می توانید بعد از آن مسیر آینده ی خود را با وضوح بیشتری ببینید. باید بر اهداف تان تمرکز کنید و پشتکار نشان دهید تا بتوانید بدون تزلزل تصمیم گیری کنید.

 

فال روزانه 8 تیر متولدین بهمن ماه

 

امروز ممکن است روابط تان را از نو بررسی کنید تا یکی از آن ها را که لذت بخش تر است برای امروز انتخاب کنید. اما شاید در نهایت دست به یک انتخاب احمقانه بزنید، زیرا اکنون همه چیز را خیلی بهتر از آن چه در واقعیت هست می بینید. به نظر می رسد از تصمیمی که گرفته اید مطمئن هستید، اما بهتر است صبر کنید تا انرژی های شما فروکش کنند. سعی کنید فریب چیزهای فریبنده را نخورید. اگر بتوانید همه چیز را طور دیگری ببینید می توانید رویکردتان را نسبت به زندگی تغییر دهید.

 

فال روزانه 8 تیر متولدین اسفند ماه

 

ممکن است انتظاراتی را که از زندگی دارید بر پایه ی خیالات قشنگ شکل دهید. می توانید راجع به کارهای روزمره و موضوعات پیش پا افتاده با یک دوست یا شخصی خاص حرف بزنید، بعد خواهید که چه طور در نتیجه ی آن روابط تان به طرز سحرآمیزی تغییر می کنند. خیلی سرسخت هستید و به راحتی تن به خواسته های دیگران نمی دهید، اما از طرفی هم نمی خواهید که تنها بمانید. سعی کنید با احتیاط رفتار کنید تا مجبور نشوید چیزهایی را که برای تان مهم هستند را قربانی کنید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره