وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال و طالع بيني روز چهارشنبه 13 مرداد 1395

فال و طالع بيني روز چهارشنبه 13 مرداد 1395

فال روزانه 13 مرداد متولدین فروردین ماه

 

به گزارش ایران ناز در این بخش فال و طالع بيني روز چهارشنبه 13 مرداد قرار داده شده است.به نظر می رسد که می توانید آن سوی ظاهرسازی های اجتماعی را ببینید، از این رو ممکن است ترس هایی به سراغ تان بیاید که تا کنون نهفته مانده بود. از یک نقشه ی پنهانی اطلاع پیدا کرده اید، اما حس ششم تان به شما می گوید که عقب نشینی کنید، زیرا قصد ندارید که خودتان را به دام مشکلات بیندازید. اما یادتان باشد که فوراً به درون لاک خود نخزید، آن وقت به نظر می رسد که در نگرانی های تان زیاده روی کرده اید. آن کسی که همیشه فکر می کردید دشمن شماست، اگر به او فرصت دهید ممکن است به یکی از نزدیک ترین متحدان شما تبدیل شود.

 

فال روزانه 13 مرداد متولدین اردیبهشت ماه

 

امروز به این نتیجه رسیده اید که در یکی از روابط تان نمی توانید به انتظاراتی که دارید دست پیدا کنید. قصد ندارید که بر ترس های تان غلبه کرده و مبارزه ای فراموش نشدنی را رقم بزنید، بلکه ترجیح می دهید که کنار بنشینید و با همان روال سابق پیش بروید. اما باید بدانید که چنین رویکردی نمی تواند مؤثر باشد و در نهایت شما را نا امید خواهد کرد. اگر با همان روال سابق پیش بروید مطمئن باشید که تأثیری در رسیدن به مقصودتان ندارد. پس به شما توصیه می شود که دل به دریا بزنید و اولین قدم را بردارید.

 

فال روزانه 13 مرداد متولدین خرداد ماه

 

امروز ممکن است به نکته ی مهمی از اطلاعات دست پیدا کنید که پیش از این نادیده گرفته بودید. فکر می کردید که دیگران خلاقیت تان را تحسین می کنند و به کمک تان خواهند آمد. اما کاسه ای زیر نیم کاسه است که شما را نگران کرده و می خواهید هر طور شده از پیچیدگی های موجود گره بگشایید. بداید که نباید یک باره وارد عمل شوید و همه چیز را همین امروز حل کنید، فردا سمت و سوی انرژی ها تغییر خواهد کرد و می توانید انتخاب های تان را با وضوح بیشتری بررسی کنید.

 

فال روزانه 13 مرداد متولدین تیر ماه

 

دوستان و اطرافیان تان به ارزش هایی باور دارند که با عقاید شما جور نیست. از دیگران انتظار دارید که شما را درک کنند و بفهمند که چه چیزهایی برای تان مهم است، اما هر چه بیشتر درباره ی اعتقادات تان حرف می زنید این فاصله بیشتر می شود. می توانید شرایط را از همه جهت بررسی کنید و به کمک عقل تان بهترین مسیر را انتخاب کنید. هوشمندانه ترین راهکار این است که دست از شدت عمل بردارید و بگذارید احساسات تان راهنمای شما گردند.

 

فال روزانه 13 مرداد متولدین مرداد ماه

 

زندگی شما آن قدرها هم که دیگران فکر می کنند خوش و خرم نیست، قلب تان لبریز از مشکلات و غم است، اما در ظاهر به نظر می رسد که زندگی شادی دارید. اکنون پشت ظاهر آرام شما دریایی از احساسات عمیق نهفته است. اما به شما توصیه می شود که دست از پنهان کاری بردارید، کمی از مشکلات تان را با کسی که به او اعتماد دارید در میان بگذارید. اگر صحبت کردن درباره ی این مسایل برای تان دشوار است می توانید افکارتان را روی کاغذ بنویسید. خود خودتان باشید و حقیقت درون تان را آشکار سازید تا با دیگران به تعاملات معنی دار برسید.

 

فال روزانه 13 مرداد متولدین شهریور ماه

 

تمایل دارید که خواسته های تان را با انتظارات دیگران هماهنگ کنید، اما ممکن است نیت های خوب شما با مخالفت دیگران مواجه شود. به نظر می رسد که کسی رازی را پنهان کرده است، اما دل تان می خواهد که نگرانی های تان را به حاشیه برانید. اما اگر راجع به نگرانی های تان صحبت نکنید ممکن است که تردیدهای تان به خشم تبدیل شوند. از طرفی شاید حدس شما درباره ی پنهان کاری دیگران اشتباه باشد. مطمئن باشید که اگر ترس های تان را بروز دهید احساس بهتری خواهید داشت. سایه ها و تاریکی ها را کنار بزنید تا از ترس های تان کم شود.

 

فال روزانه 13 مرداد متولدین مهر ماه

 

می دانید که تغییرات و اتفاقاتی در راه است که می تواند بر صمیمی ترین روابط تان تأثیر بگذارد. یک چیزی مثل سونامی قرار است اتفاق بیفتد، اگر چه موج های سهمگین هنوز از شما فاصله دارند، اما می توانید فشار آن ها را با تمام وجود حس کنید. به شما توصیه می شود که خونسردی خود را حفظ کنید، به جای این که نگران اتفاقات بیرونی باشید بهتر است به اعتقادات تان فکر کنید. سعی کنید ایده آل های تان را باور داشته باشید تا همه چیز خودش به نحو مطلوب درآید.

 

فال روزانه 13 مرداد متولدین آبان ماه

 

لزومی ندارد درباره ی چیزهایی که همه می دانند به آن ها توضیح دهید، با این حال ممکن است این رفتار شما آن هایی را که به شدت منتقدند شگفت زده کند. البته قصد ندارید که دیگران را با خودتان غریبه کنید، بلکه می خواهید با صمیمی ترین دوستان تان به یک رابطه ی معنی دار برسید. آن هایی که چشمان شان بسته است می توانند با شنیدن حقایق آگاه شوند. دلیلی ندارد که جلوی زبان تان را بگیرید، فقط باید خودتان را برای مقابله با پیامدهای این صداقت بی پروا آماده کنید.

 

فال روزانه 13 مرداد متولدین آذر ماه

 

امروز تمایلی ندارید که درباره ی احساسات تان حرف بزنید. شاید دیگران فکر کنند که دارید روح تان را با آن ها شریک می شوید، اما واقعیت این است که چیزهایی زیادی در درون تان جریان دارد که همه از آن بی خبرند. یادتان باشد که اگر رویکردتان را تغییر دهید به نفع تان نخواهد بود.

 

فال روزانه 13 مرداد متولدین دی ماه

 

اکنون در روابط تان دقیق شده اید تا بفهمید که واقعاً از این روابط چه می خواهید، به همین خاطر ممکن است کم حرف به نظر برسید. دل تان نمی خواهد که خودتان را کاملاً از دیگران جدا کنید، اما از طرفی هم دوست ندارید که درگیر ماجراهای غیر ضروری دیگران شوید. حواس تان را جمع کنید و آماده باشید که هر وقت احساس خطر کردید راه تان را جدا کنید، زیرا چنین روابطی هیچ سودی برای شما نخواهد داشت.

 

فال روزانه 13 مرداد متولدین بهمن ماه

 

افکار خوبی در سر دارید، اما ممکن است که نقشه های تان خوب پیش نروند و این اصلاً تقصیر شما نیست. باید بدانید که نمی توانید همه ی اتفاقات اطراف تان را تحت فرمان داشته باشید، اما باید نسبت به واکنش هایی که نشان می دهید مسئول باشید، هر رفتاری که در پیش بگیرید دست خودتان است. مشکل این جاست که حتی اگر با خوش بینی جلو بروید باز هم ممکن است نتیجه ی معکوس بگیرید. برای این که از این شرایط گمراه کننده خلاص شوید باید از شدت احساسات بپرهیزید.

 

فال روزانه 13 مرداد متولدین اسفند ماه

 

سطح آگاهی شما اکنون بالا رفته است، به همین خاطر ممکن است با احساساتی مواجه شوید که درک شان هنوز برای تان دشوار است. اما اگر آن دسته از احساساتی را که نمی فهمید دفن کنید باز هم به مشکل برمی خورید. اگر چشم تان را به روی احساسات خود ببندید ممکن است از منبعی که به شما انگیزه می دهد دور شوید. باید امروز تا جایی که می توانید احتیاط کنید و در هر قدمی که برمی دارید به قلب تان رجوع کنید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره