وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال و طالع بینی روز جمعه 20 اردیبهشت 1392

فال و طالع بینی روز جمعه 20 اردیبهشت 1392
فروردین : شما در بهترین شرایط برای خلاق بودن قرار دارید و این موضوع بستگی به خودتان دارد که بهترین راه را برای اثبات توانایی هایت خود را، انتخاب نمایید. این موضوع فقط جنبه تفریح و سرگرمی ندارد و باید به یاد داشته باشید که نمی توانید مسئولیت هایتان را کنار بگذارید. ایران ناز ، با اینکه تمایل دارید فعلا کمی تفریح کرده اما بهتر است بجای فرار از تعهداتی که دارید، ابتدا برنامه ریزی بکنید و سپس با آگاهی کامل یک انتخاب هوشمندانه انجام دهید. عاقلانه ترین کار این است که تمام وظایف و مسئولیت های خود را به درستی انجام داده و در کنار آنها به رویاهای خود فکر کنید.
 
اردیبهشت : با ورود ماه به چهارمین خانه خود، شما باید توجه بیشتری به امور داخل خانه خود کرده و آنها را بررسی نمایید. هرچند که ممکن است وظایف سنگینی در محل کار خود داشته باشید اما این روزها نباید از اوضاع داخل خانه خود غافل شوید. اگر کمی فعالیت خود را بیشتر کرده و سعی کنید شادابی و نشاط خود را حفظ نمایید، خواهید دید که توانایی انجام هرکاری را خواهید داشت.
 
خرداد : امروز بسیار پرمشغله خواهید بود و ممکن است اوضاع کمی پیچیده شود. هرچند که شما دوست دارید اوضاع آرام و مثل قبل ساده باشد اما همیشه اوضاع مطابق میل شما پیش نمی رود. ایران ناز ، بجای اخم کردن و عصبانی شدن، چند نفس عمیق کشیده و فقط سعی کنید کارها را تا حد توان خود، به خوبی انجام دهید.
 
تیر : این روزها برنامه ای که در ذهن خود داشته اید به جریان خواهد افتاد. تا به حال وقت کافی برای بررسی دقیق همه جانبه آن را داشتید و حالا دیگر نمی توانید آن را نادیده گرفته و از پذیرفتنش سر باز بزنید. بهتر است بجای منتظر شدن برای یافتن یک موقعیت جدید، همین الان که اوضاع خوب است دست به کار شده و اولین قدم برای رسیدن به هدف خود را بردارید.
 
مرداد : ماه به نشانه شما وارد شده است و شما نوسانات روحی (دو دل بودن) را تجربه خواهید کرد اما با گذشت زمان و نزدیک شدن ماه به مشتری، اعتماد به نفس و دلگرمی بیشتری در درون خود احساس خواهید کرد. ممکن است بیش از حد بی تاب باشید بنابراین بهتر است به اهدافی که در ذهن خود دارید فکر کرده و تمرکز خود را از دست ندهید.
 
شهریور : امروز به هیچ وجه مایل نیستید که در فعالیت های اجتماعی شرکت نمایید اما اینکه بخواهید به طور کلی ساکت بوده و از جمع های دوستانه نیز فاصله بگیرید، امری امکان ناپذیر است. هرچند که دوست ندارید صحبت کنید اما باید به اتفاقاتی که رخ می دهد توجه کرده و برروی آنها تمرکز داشته باشید. سعی کنید با شخصی که به او اعتماد دارید صحبت کنید.
 
مهر : با حرکت مریخ و وارد شدن به هفتمین خانه، شما احساس می کنید که زمان به سرعت درحال گذر است. خوشبختانه امروز احساس سرزندگی بیشتری خواهید داشت چرا که روابط خود با دیگران را افزایش می دهید. به جای اینکه اجازه بدهید استرس برروی شما تاثیر منفی بگذارد، سعی کنید با دوستان و همکاران تان ارتباط بیشتری داشته و ثبات در ارتباط هایی که دارید ایجاد نمایید. سعی کنید سخاوتمند بوده و نسبت به دیگران بخشنده باشید.
 
آبان : امروز ممکن است با احساسات خود به مشکل برخورده و دچار تنش بشوید. با شرایطی که بوجود می آید می توانید تصمیم های مهمی در مورد آینده بگیرید. نترسید و نگران ناکامی های گذشته نباشید و سعی کرده با دوست خود در تماس بگیرید.
 
آذر : مواظب باشید زمانی كه در حال تفریح كردن هستید مسئولیت هایتانر را فراموش نكنید. فكر زیركانه‌ای است كه دلبستگی های همیشگی را به عملكردی مثبت تبدیل كنید. هر تغییری را كه در نظر دارید انجام دهید زیرا كه ژوپیتر در حال حاضر بر موفقیت های زمینی اشاره دارد.
 
دی : امروز اضطراب و استرسی که دارید بیشتر از قبل خواهد شد زیرا می دانید که نسبت به تعهداتی که دارید باید پایبند باشید و آنها را به درستی انجام دهید. ممکن است وسوسه شوید که کمی تفریح کرده تا از خستگی و فشاری که برروی تان قرار دارد رها شوید. به یاد داشته باشید که فعلا باید سخت کار کنید تا تمام تعهدات خود را به خوبی به پایان رسانده و سپس به تفریح و استراحت مشغول شوید.
 
بهمن : ستاره ژوپیتر و اورانوس خبرهای خوبی برای دو هفته بعد دارد، درحالیكه امروز حركت از ژوپیتر به سمت خوشید درك و فهم شما را نسبت به رابطه بین مسئولیتهای احساسی و معنویاتتان افزایش می‌دهد. یك بینش جدید می‌تواند شما را به مسیر متفاوت هدایت كند، اما نباید زمانت را هدر بدهید. به یاد داشته باشید، اكنون زمان مناسب فرا رسیده، فقط باید بیشتر تلاش كنید!
 
اسفند : ارتباط برقرار كردن با یك گروه هم فكر می‌تواند امروز برایتان جالب باشد. این كار باعث یك رشد خلاقانه در شما شده و فرصتی است تا از زندگیت لذت ببرید. شما حتی آمادگی این را دارید كه كاری را خارج از حیطه كارهای قبلی‌ات انجام دهید. درمورد اینكه دیگران چگونه فكر می‌كنند نگران نباش، بخشی از فعالیت شما قرار است تغییر كند تا روش زندگی تان را بازیابی نمایید.