وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مصاحبه مادر نیکوکار صدف طاهریان با فارس (عکس)

مصاحبه مادر نیکوکار صدف طاهریان با فارس (عکس)

مصاحبه مادر نیکوکار صدف طاهریان با فارس

 

به گزارش ایران ناز استوری تازه اینستاگرام صدف طاهریان خبر ساز شد. صدف طاهریان بازیگر مهاجرت کرده ایرانی که با کشف حجابش خبر ساز شده بود ,  عکسی از مصاحبه خبرگزای فارس با مادر خیر و نیکوکارش منتشر کرد.مادر صدف طاهریان یک بانوی نیکوکار است و خبرگزاری فارس مصاحبه ای با او انجام داده است!

 

مصاحبه مادر نیکوکار صدف طاهریان با فارس (عکس)

 

عکس صدف طاهریان و مادرش یکتا حق بین

 

صدف طاهریان بازیگر جوانی که چندی پیش با خبر مهاجرت از ایران و مدل شدنش مشهور شد، عکسی از مصاحبه خبرگزاری فارس با یکتا حق‌بین منتشر کرده و نوشته است که حق‌بین مادر اوست.

 

یکتا حق‌بین بانوی نیکوکاری است که به تازگی به به یک کودک نیازمند ۶۰ میلیون تومان کمک کرده است. او در بخش‌هایی از مصاحبه به دخترش هم اشاره کرده است.

 

مصاحبه مادر نیکوکار صدف طاهریان با فارس (عکس)

 

استوری صدف طاهریان از مصاحبه مادرش با خبرگزاری فارس

 

بخشی از مصاحبه خبرگزاری فارس با مادر صدف طاهریان:

 

همیشه به کمک کردن به دیگران فکر می‌کنم و دخترم همیشه به من می‌گوید “مادر! تو کنکاش می‌کنی و دنبال دردسر می‌گردی تا مشکلی را حل کنی” و به عبارتی باید بگویم “مشکلات دنبال من نمی‌آید بلکه من آنها را دنبال می‌کنم.”

 

یاد گرفته‌ام عُشریه درآمد خود را صرف نیازمندان کنم و زمانی که کلاس اول ابتدایی بودم، جزو انجمن بانوان نیکوکار بودم و تنها فرزندم نیز به این موضوع بسیار توجه دارد.

 

روزی به من گفتند “مردی به دلیل اینکه فرزندش بیماری هموفیلی دارد مجبور به فروختن تلویزیون خود است.” آن زمان در خانه مادرم سه تلویزیون از نوع قدیمی مانده بود که من او را راضی کردم یکی از تلویزیون‌ها را برای آن خانواده ببرم.

 

آن روز دخترم را همراهم به آن منزل بردم و او به چشم خود دید افراد آن خانواده از نداری یک تکه نان بربری را روی یک کاغذی گذاشته و با سبزی تره که سرخ شده بود، به عنوان یک وعده غذا می‌خوردند.

 

این موضوع مربوط به یکی از مناطق شهر رشت بود. وقتی تلویزیون را به آن خانه بردم بچه‌ها دورم جمع شده بودند و منتظر بودند ببینند تلویزیون کی روشن می‌شود.

 

من دخترم را به آنجا بردم تا فقر را به چشم خود ببیند؛ البته او نیز فقر را لمس نکرده و طعم آن را نچشیده بلکه کمک کردن به دیگران از پدر به من و از من به دخترم رسیده است و امیدوارم این موضوع به نوه‌هایم نیز انتقال یابد.

 

دخترم که در ترکیه زندگی می‌کند اعتقاد دارد مثلاً اگر قصد داریم یک کیف سه میلیونی بخریم می‌توانیم کیف دو میلیونی خرید و یک میلیون اضافی را خرج بچه‌های نیازمند کنیم. یا اگر عینک برندی را پنج میلیون خریداری می‌کنیم به جای آن عینک دو میلیونی خریداری کرده و سه میلیون را خرج کودکان نیازمند کنیم.این اعتقاد قلبی اوست و دوستان خود را به انجام کار خیر ترغیب می‌کند.

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره