وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روز پنجشنبه 5 مهر1397

فال روز پنجشنبه 5 مهر1397

فال روز پنجشنبه 5 مهر1397

 

فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهیه شده استفال روز پنجشنبه 5 مهر – 27 سپتامبر برای امروز شما

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

 

امروز احساس می کنید که شکست ناپذیر هستید، اما واقعیت این است که شما هم یک انسان هستید. اکنون سیاره ی مریخ به نفع شما وارد کار شده، اما هنوز این احتمال وجود دارد که به هم ریخته عمل کنید. حواس تان باشد که کارهای تان را با نظم و ترتیب انجام دهید و از جزییات غافل نشوید. بدانید که نمی توانید بدون جزییات پیش بروید. برای این که موفق شوید باید خلاقانه پیش بروید.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

 

وقتی تصمیم می گیرید که کاری انجام دهید، قدرت تصمیم گیری شما به شکلی افسانه ای به کار می افتد. شاید دیگران با هیجان پیش بروند، اما نگران نباشید، چون آن ها حواس شان هست که زیربنا را طوری درست کنند تا پیشرفت و موفقیت شما تضمین شود. امروز بسیار تمایل دارید که با هیجان و شتاب جهش کنید. اگر بتوانید این شور و حرارت خود را در مسیر درست هدایت کنید، همه چیز سر جای خودش قرار خواهد گرفت.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

 

امروز دیگران مهارت های تان را تحسین می کنند و می خواهند که همراه شما باشند، چون حالا که فعل و انفعالات کهکشانی به نفع شما رقم خورده می توانید جادویی عمل کنید. به جای این که به دنبال برقراری روابط جدید باشید، سعی کنید همان روابطی را که اکنون دارید عمیق تر کنید. شاید پیشبرد یک رابطه ی عاشقانه به مرحله ی بعد برای تان ترسناک به نظر برسد، اما بدانید که این خطر کردن ارزش اش را دارد.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

 

امروز به راحتی نمی توانید احساسات تان را بیان کنید. اکنون عطارد به پنجمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی بازی ها وارد شده، به همین خاطر ممکن است که در حرف های تان نوعی خلاقیت کودکانه وجود داشته باشد. این که نسبت به احساسات تان آگاه باشید سخت است، چون تمایل دارید که آن ها را پنهان نگه دارید. به شما پیشنهاد می شود که رویکردتان را عوض کنید و بعد ببینید چه اتفاقی می افتد.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

 

امروز ذهن تان سرعت گرفته، اما ممکن است دیگران به این زودی ها با افکار شما همراه نشوند. شاید اگر ببنید که دیگران جلوی حرکت تان را می گیرند بخواهید که آن ها را از سر راه تان کنار بزنید. بهتر است کمی صبر کنید و بعد در زمان مناسب دست به کار شوید. باید آهسته و پیوسته پیش بروید، به این ترتیب سریع تر از چیزی که فکرش را می کنید به مقصد خواهید رسید.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

 

گاهی اوقات برای تان سخت است که بهترین ایده های تان را به گوش آن شنونده ای که در نظر دارید برسانید. امروز مسیرتان باز است و مجبور نیستید که فقت مستقیم بروید. شاید اصلا متوجه نباشید که وقتی دارید صحبت می کنید، دیگران چه قدر با دک وجان به حرف های تان گوش می کنند. طبق برنامه پیش بروید و ابتکارات و بداهه کاری های تان را به روز دیگری موکول کنیذ

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

 

بیشتر روزها تمایل دارید که با ادیگران بازی و شوخی کنید و امروز هم یکی از همان روزهاست. به شما توصیه می شود که به دوستان تان احترام بگذارید، به حرف های شان گوش کنید و از همه مهم تر این که آن ها را همان طوری که هستند بپذیرید. برای این که دوستان تان را به یک آدم دیگر تبدیل کنید بیهوده وقت نگذارید. در عوض به جای این که مدام به فکر شاد کردن آن ها باشید، کمی هم به اهداف خودتان توجه کنید.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

 

امروز آن قدر قدرت دارید که می توانید به وعده های تان عمل کنید، اما باید حواس تان باشد که از این قدرت چگونه استفاده می کنید. انگار از جاهای ناشناخته ای به شما الهام می شود، اما دوستان تان حوصله ی این شدت احساسات شما را ندارند. اگر می خواهید که نتیجه ی خوبی عایدتان شود باید همین طور ادامه دهید، فقط این که از شور و حرارت تان کم کنید. بدانید که همه چیز را نمی شود گفت، همین که فقط یک لبخند بزنید و رد شوید کافی است.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

 

امروز چنان وسوسه ی رویاهای تان شده اید که دل تان می خواهد بگذارید و بروید به یک سرزمین عجیب و غریب. شاید امروز یک فرصتی دست دهد تا بتوانید یک کار جدیدی را شروع کنید. اما در هر صورت یادتان باشد که تنهایی کاری نکنید. تعاملات خود را با دیگران حفظ کنید تا انگیزه کسب کنید. افکارتان را با دیگران در میان بگذارید تا بتوانید با همفکری آن ها دست به کارهای خارق العاده بزنید.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

 

اکنون نیاز دارید که از نظر حرفه ای پیشرفت کنید، از این رو می خواهید که همه ی تلاش تان را به کار بگیرید و البته بدون مشکل درست کردن پیش بروید. حالا که عطارد در نشانه ی پر حرفی شماست، ممکن است برای به دست آوردن تایید دیگران بیش از حد لازم حرف بزنید. به شما توصیه می شود که امروز گزیده سخن بگویید. مهم نیست دیگران چه واکنشی نشان می دهند، بدانید که عمل کردن گویاتر از حرف زدن است.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

 

امروز ممکن است شخصی به سراغ تان بیاید و پیشنهادی فریبنده به شما بدهد. آن قدر دل تان چیزها و اتفاقات جدید می خواهد که ممکن است بدون توجه به همه ی جوانب فقط افکار قشنگ در سر بپرورانید. صبور باشید و زود نتیجه گیری نکنید. شاید این پیشنهاد باعث تحولات سریع نشود، اما بدانید که در نهایت یک حرکت مثبت خواهد بود.

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

 

امروز ممکن است خود را در جمع کسانی بیابید که بیش از حد غر می زنند. بهتر است با کسانی همراه شوید که انرژی های مثبت به سوی دیگران روانه می کنند، اما این را هم بدانید که گاهی آدم های خوش بین روی چیزهای پیچیده تری سرپوش می گذارند. سعی کنید با مهربانی وارد یک گفتگوی معنی دار و عمیق شوید. به ندای درون تان گوش کنید تا شما را به سوی احساسات ناشناخته هدایت کند.

 

فال روز پنجشنبه 5 مهر1397

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره