وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آب و هوای کوش آداسی و بهترین زمان سفر

آب و هوای کوش آداسی و بهترین زمان سفر

آب و هوای کوش آداسی و بهترین زمان سفر

 

چه آب و هوایی را برای سفر ترجیح می‌دهید؟ عاشق روزهای آفتابی تابستان هستید یا سرمای زمستان را دوست دارید؟

 

برای پاسخ به این سوال ها باید به سلیقه خود رجوع کنید؛ اما همه شهرهای دنیا، فصل مخصوص به خود را دارند و در آن فصل، تماشایی‌تر می‌شوند.

 

آب و هوای کوش آداسی و بهترین زمان سفر

 

به‌طورکلی، آب‌وهوا یکی از فاکتورهای تاثیرگذار در انتخاب زمان سفر است.

 

از آنجا که اغلب گردشگران ایرانی در تعطیلات نوروزی و تابستانی به ترکیه سفر می‌کنند، در این مقاله تصمیم گرفتیم آب و هوای کوش آداسی، یکی از توریستی‌ترین شهرهای ترکیه را بررسی کرده و بهترین زمان سفر به آن را معرفی کنیم.

 

پس برای اینکه بدانید بهترین موقع سفر به کوش آداسی چه زمانی است، لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 

آب و هوای کوش آداسی در بهار؛ دمای مطلوب با رطوبت اندک

بهار، ‌فصل گل و شکوفه است و اغلب شهرهای دنیا در این فصل آب‌وهوای مطلوبی دارند. به همین دلیل طرفداران تور خارجی اغلب این فصل را برای سفر به کشورهای دیگر انتخاب می‌کنند.

 

ترکیه نیز از این قاعده مستثنی نیست. دمای هوای کوش آداسی در فصل بهار بین 15 تا 26 درجه است و رطوبت آزاردهنده‌ای ندارد. اگر در این فصل به کوش آداسی سفر کنید، از گرمای شدید خبری نیست؛ اما بارش باران در بهار معمولا فراوان است.

 

در اواخر این فصل می‌توانید علاوه بر تماشای آثار تاریخی این جزیره، از تفریح‌های ساحلی و آبی موجود در کوش آداسی هم لذت ببرید.

 

آب و هوای کوش آداسی در تابستان؛ بهترین فصل سفر به جزیره پرنده

بهترین فصل سفر به کوش آداسی، تابستان است؛ زیرا در این فصل،‌ دیگر از باران‌های سیل‌آسا خبری نیست و به راحتی می‌توانید در سواحل این جزیره به تفریح و خوش‌گذرانی بپردازید.

 

البته میانگین دمای هوای کوش آداسی در فصل تابستان حدود 30 درجه سانتی‌گراد و آفتاب آن بسیار سوزان است.

 

اگر طرفدار گرما نیستید، سفر تابستانه به این جزیره را فراموش کنید؛ اما در صورتی که از تفریح‌های آبی و ساحلی استقبال می‌کنید، تابستان‌ها، بهترین زمان سفر به کوش آداسی محسوب می‌شود.

 

به همین دلیل قیمت تور کوش آداسی و هتل در این فصل، گران‌تر از سایر فصل‌هاست.

 

آب و هوای کوش آداسی در تابستان

آب و هوای کوش آداسی در تابستان

 

آب و هوای کوش آداسی در پاییز؛ هوای معتدل با بارش های پراکنده

آب و هوای کوش اداسی در پاییز، معتدل است و از رطوبت بالا و باران‌های بی‌وقفه خبری نیست.

 

دمای هوای جزیره در این فصل بین 18 تا 29 درجه سانتی‌گراد در نوسان است و وزش باد و بارش گاه ‌و بی‌گاه باران‌ پاییزی، حس و حال خارق‌العاده‌ای ایجاد می‌کند.

 

آب دریا در فصل پاییز خنک است و برای شنا یا سایر ورزش‌های آبی چندان مناسب نیست.

 

اگر در پاییز به این شهر سفر می‌کنید، باید دور تفریح‌های ساحلی را خط بکشید و به سراغ سایر جاهای دیدنی کوش آداسی همچون معبد دیدیما، جزیره کبوتر، شهر باستانی پرینه، کلیسای مریم مقدس و شهر باستانی افِسوس بروید؛ البته طبیعت رنگارنگ کوش آداسی نیز در پاییز بسیار تماشایی و چشم‌نواز است.

 

آب و هوای کوش آداسی در زمستان؛ ارزانترین فصل سفر به این جزیره

زمستان، ارزانترین فصل سفر به کوش آداسی است. در این فصل، گردشگران کمتری به مسافرت می‌روند؛ در نتیجه تورها و اقامتگاه‌ها قیمت پایین‌تری دارند.

 

میانگین دمای هوای کوش آداسی در زمستان، 15 درجه سانتی‌گراد است. اگر در این فصل به جزیره پرنده سفر کنید، شاهد بارش پراکنده‌ برف و باران خواهید بود.

 

در صورتی که علاقه‌ای به تفریحات آبی و ساحلی ندارید، از شلوغی فراری هستید و از سرما لذت می‌برید، فصل زمستان بهترین زمان سفر به کوش آداسی است. در این فصل می‌توانید سفری اقتصادی و آرامش‌بخش را تجربه کنید.

 

آب و هوای کوش آداسی در زمستان

آب و هوای کوش آداسی در زمستان

 

تور کوش آداسی با آژانس مسافرتی برسام سیر

در این مطلب، آب و هوای کوش آداسی را در چهار فصل سال بررسی کردیم و از تاثیر آن بر قیمت بلیط هواپیما، هتل و تور کوش آداسی گفتیم.

 

شما می‌توانید متناسب با برنامه سفر خود و بودجه‌ای که در اختیار دارید، بهترین فصل برای سفر به کوش آداسی را انتخاب کنید.

 

البته پیشنهاد ما تور پاییز آژانس هواپیمایی برسام سیر است که دما و رطوبت هوا به تعادل می‌رسد. قیمت‌های مناسب و کیفیت خوب تورهای خارجی ما، قطعا شما را به گردشگری دائمی تبدیل خواهد کرد.

 

آژانس مسافرتی برسام سیر آسیا، با نزدیک به 15 سال تجربه، مرجعی قابل اعتماد برای گردشگری در خارج از ایران است.

 

شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت www.barsamseyr.com برای رزرو تور و هتل در نقاط مختلف دنیا اقدام کنید و با خیال راحت، برنامه سفر خود را به برسام‌سیر بسپارید.

 

خرید اقساطی تور و امکان سفر با هر بودجه‌ای، هدیه‌ای است که از ما دریافت خواهید کرد.