وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بهترین رستوران های محلی استانبول در سال 2023

بهترین رستوران های محلی استانبول در سال 2023

بهترین رستوران های محلی استانبول در سال 2023

 

بهترین رستوران های محلی استانبول غذاهایی به سبک خانگی، غذاهای راحت و لذیذ و البته دونر کباب سرو می کنند.

 

اگر می‌خواهید غذاهای محلی را بدون شکست خوردن در تور استانبول امتحان کنید، باید هنگام کاوش در صحنه‌های متنوع آشپزی پایتخت ترکیه، از یک نقطه محلی محلی با تور ارزان استانبول ترکیه دیدن کنید.

 

فرقی نمی‌کند به دنبال یک غذای خوش طعم، یک دسر آناتولی یا یک ضیافت گوشت و غذاهای دریایی باشید، همیشه یک غذاخوری محلی وجود دارد که غذایی را سرو می‌کند که دوستش دارید.

 

با مرور لیست سایت گردشگری توریاب | touryabtravel از برترین رستوران های محلی استانبول در زیر ، مکان تهیه میز را بیابید.

 

تاتبک | کباب‌فروشی که به لامچون معروف است

Tatbak یک کانون محلی و کباب فروشی است که در غذاهای غازیانتپ تخصص دارد.

 

از سال 1960 استانبول را سرو می‌کند و به خاطر لاماکون (lahmacun) خود معروف است، یک پایه خمیری دایره‌ای و ترد که روی آن گوشت چرخ کرده، سبزیجات و مجموعه‌ای از گیاهان و ادویه جات است.

 

دیگر غذاهای دلخواه منو شامل کباب ماست (با سس گوجه فرنگی و ماست) و سیخ بره است.

 

تاتبکمی‌تواند در هر زمانی از روز شلوغ باشد، اما توصیه می‌کنیم زمانی که مغازه‌های زیادی در نزدیکی منطقه Nişantaşı باز هستند، برای ناهار به آنجا بروید.

 

مهم نیست چه زمانی بازدید می کنید، می توانید انتظار خدمات سریع و قیمت های مناسب را داشته باشید.

 

تاتبک | کباب‌فروشی که به لامچون معروف است ، رستوران های محلی استانبول

 

آدانا اوچاکباسی | یک جواهر پنهان تبدیل به نقطه داغ محلی شد

Adana Ocakbasi یک کباب پز کوچک است که در یک خیابان فرعی ساکت قرار گرفته است، اما هنوز هم می تواند مسافران تور ترکیه استانبول غذاخوری ها را از سراسر استانبول جذب کند.

 

بیشتر به خاطر کباب با گوجه فرنگی، فلفل، نان لواش و پیاز معروف است. بیشتر غذاها روی آتش زغالی درست در مقابل شما پخته می شوند.

 

قبل از حفاری در کباب خود، در نظر بگیرید که با مکعب های جگر روی سیخ و با یک دوغ ​​محلی ، که نوشیدنی ملی ترکیه است، شروع کنید.

 

Adana Ocakbasi در طول شب محبوب ترین است، بنابراین در هنگام ناهار برای یک وعده غذایی آرام و در عین حال رضایت بخش از آن بازدید کنید.

 

کارادنیز دونر عاصیم اوستا | رستوران دونر کباب که حتما باید ببینید

Karadeniz Döner Asım Usta یکی از بهترین کباب‌فروشی‌ها و غذای آماده در استانبول است. یک مکان عالی برای امتحان غذاهای خیابانی معروف شهر، دونر کباب آن تقریباً در هر زمانی از روز جمعیت بازدیدکنندگان گرسنه را به خود جذب می کند.

 

برای لذت بیشتر، وعده غذایی خود را با یک آیران ، یک نوشیدنی خوش طعم بر پایه ماست بشویید.

 

از آنجایی که Karadeniz Döner Asım Usta اغلب صف های طولانی دارد و ممکن است در روزهای شلوغ گوشت زود تمام شود، توصیه می کنیم قبل از ساعت ۲ بعد از ظهر به این رستوران بروید.

 

می توانید محصولات را در فروشگاه های محلی در خیابان های اطراف جستجو کنید.

 

آدانا اوچاکباسی | یک جواهر پنهان تبدیل به نقطه داغ محلی شد

 

رستوران و کافه میوان | غذاهای اصیل و مقرون به صرفه آناتولی با رتبه برتر

رستوران و کافه میوان یک غذاخوری مد روز است که غذاهای ترکی را سرو می کند. همچنین یک رستوران محلی برای صبحانه، ناهار و شام است که 7 روز در هفته باز است.

 

گزینه های منو شامل کباب، استیک، کاسرول و غذاهای دریایی است. برای طعم واقعی پایتخت، اسکندر کباب را امتحان کنید که گوشت دونر روی تکه‌های پید (یک نان سنتی شبیه پیتای ترکی) است.

 

رستوران و کافه میوان کمتر از 1 کیلومتر با مکان‌های دیدنی مانند مسجد آبی و ابلیسک تئودوسیوس فاصله دارد و آن را به رستورانی محبوب در طول یک روز گشت و گذار تبدیل کرده است.برای رفتن به تور استانبول 7 شب و8 روز آماده اید؟ کافیست وارد صفحه تور استانبول توریاب شوید

 

منیمن

Lades Menemen اولین بار در سال 1969 تأسیس شد و از آن زمان به چندین مکان در استانبول گسترش یافته است.

 

به دلیل فضای ساده و خدمات سریع آن بسیار مورد توجه است و منوی آن شامل غذاهای ترکی و آناتولی مانند کباب و کاسرول، و همچنین سوپ ها و سالادهای خوش طعم است.

 

در حالی که Lades Menemen می تواند در هر زمانی مشغول باشد، معمولاً برای یک میز منتظر نمی ماند.

 

اینجا جایی است که مردم محلی در طول یک روز خرید در امتداد خیابان استقلال، که یکی از معروف ترین خیابان های پایتخت است، از غذاهای ترکی لذت می برند.

 

گالاتا سیمیسیسی | نان شیرینی تازه به سبک ترکی با چای محلی

Galata Simitçisi یک نان شیرینی فروشی است که سیمیت تازه پخته شده را می فروشد . مردم محلی همچنین عاشق چاتا l مغازه ، یک کلوچه نیمه خوش طعم و چای سنتی ترکی هستند.

 

اگر می خواهید در طول اقامت خود در استانبول غذاهای ترکی را امتحان کنید، بازدید از گالاتا سیمیتچیسی را به شدت توصیه می کنیم.

 

اگر قصد دارید یک روز گشت و گذار داشته باشید، ممکن است بخواهید صبح به Galata Simitçisi بروید تا میان وعده های تازه تهیه کنید.

 

فروشگاه همه روزه از ساعت 5:30 صبح باز است. بناهای دیدنی اطراف عبارتند از پل گالاتا و برج گالاتا بازسازی شده قرن پنجم.

 

گالاتا سیمیسیسی | نان شیرینی تازه به سبک ترکی با چای محلی

 

رستوران ناتان

رستوران ناتو جایی است که مردم محلی برای لذت بردن از یک غذای خانگی دور از خانه می روند. در اینجا می توانید نمایش خورش های سبزی، پلو، سوپ و غذاهای گوشتی را در ظروف داغ مشاهده کنید.

 

غذای انتخابی شما تقریباً بلافاصله به میز شما تحویل داده می شود و اشتراک گذاری میزها با غریبه ها غیرعادی نیست.گوشت دونر با پلو یکی از محبوب ترین غذاهای رستوران ناتو است.

 

ما همچنین کوزو haşlama را توصیه می کنیم که گوشت بره آب پز با سس لیمو است. سعی کنید برای ناهار به موقع به آنجا برسید زیرا رستوران نسبتاً زود بسته می شود.

 

تور استانبول توریاب

توریاب تور استانبول