وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مدل ساعت های مچی ورزشکاران تراز اول جهان با تصاویر

مدل ساعت های مچی ورزشکاران تراز اول جهان با تصاویر

مدل ساعت های مچی ورزشکاران تراز اول جهان با تصاویر، اگر به سبک زندگی ورزشکاران تراز اول دنیا علاقه داشته باشید حتماً به خوبی می‌دانید که از گذشته تاکنون این ورزشکاران همیشه وسواس‌ خاصی در انتخاب ساعت‌ داشته‌‌اند.

 

مدل ساعت های مچی ورزشکاران تراز اول جهان با تصاویر

 

به همین منظور ورزشکاران درجه یکی را سراغ داریم که بهترین و جدیدترین ساعت‌های دنیا را به مچ دست می‌بنند. از طرف دیگر ورزشکاران تراز اولی نیز هستند که زمان را با ساعت‌های قدیمی و آنتیک محاسبه می‌کنند.

در این زمینه برای مثال می‌توان به ساعت قدیمی رولکس پل نیومن اشاره کرد که در یک حراجی به قیمت گزاف ۱۷.۸ میلیون دلار به فروش رسیده است. انصافاً باید گفت این ساعت‌های گران‌قیمت سوئیسی حرف زیادی برای زمان‌سنجی ورزشکاران در دنیای مدرن ندارد اما باز هم اصالت این ساعت‌ها باعث شده است همچنان جای خود را در دل ورزشکاران تراز اول باز کنند.

 

 

برند‌های معتبر سازنده ساعت‌ نیز به اهمیت علاقه ورزشکاران به ساعت پی‌برده‌اند و سعی دارند تا به هر طریقی که می‌توانند ساعت‌های مطرح خود را در اختیار ورزشکاران قرار دهند تا از این طریق تبلیغ بیشتری برای ساعت‌های خود انجام دهند.

در همین راستا شاهد همکاری برند‌های خوشنام حاضر در صنعت‌ ساعت‌سازی با ورزشکاران بزرگی مانند فدرر و نادال هستیم. به همین قصد داریم در ادامه با هم ببینیم ورزشکاران تراز اول با چه ساعت‌هایی نبض زمان را در اختیار دارند.

توضیح: فهرست زیر بر اساس قیمت‌ ساعت‌ها به صورت صعودی تنظیم شده است.

 

 

نیمار، ساعت گاگا میلانو با قیمت ۲۱۰۰ دلار

 

مدل ساعت های مچی ورزشکاران تراز اول جهان با تصاویر

 

طرفداران این فوتبالیست ۲۶ ساله برزیلی به خوبی‌ می‌دانند که نیمار عاشق ساعت است، به همین منظور وقتی که از فروشگاه ساعت گاگا میلانو بازگشت چیزی حدود ۱۸۰ هزار دلار خرید کرده بود.

چنین مبلغ گزافی ممکن است دور از ذهن به نظر برسد اما این مبالغ برای یکی از گران‌قیمت‌ترین فوتبالیست‌های دنیا همانند پول خرد است و در کلکسیون ساعت‌های نیمار بهترین و لاچکری‌‌ترین ساعت‌های دنیا به چشم می‌خورند.

 

 

اندی مورای، ساعت رادو هایپرکروم ایکس‌ایکس‌ال با قیمت ۳۴۷۵ دلار

 

مدل ساعت های مچی ورزشکاران تراز اول جهان با تصاویر

 

 

این تنیسور ۳۱ ساله زمانی که برنده مسابقات تنیس ویمبدلون در سال ۲۰۱۳ شد برای برند رادو تبلیغ می‌کرد و پس از برنده شدن در این مسابقات، ساعت شیک رادو هایپرکروم را بر روی مچ دست خود بست تا تبلیغ بیشتری برای این ساعت کرده باشد.

جالب است بدانید این روزها مِهر برند رادو از دل اندی مورای رفته است و او ساعت‌های برندهای معتبر دیگری مانند جگوار و آندر آرمور را به دست می‌کند.

 

 

دیوید بکام، ساعت تودور بلک بِی کرونو با قیمت ۴۴۸۰ دلار

 

مدل ساعت های مچی ورزشکاران تراز اول جهان با تصاویر

 

این سلبریتی پرطرفدار که به خوبی یاد گرفته است به جای فوتبال بازی کردن می‌توان از تبلیغات پول بیشتری بدست آورد همکاری زیادی با برند تودور دارد، در همین راستا ساعت‌های مختلفی را در کمپین Born To Dare تودور بر روی دست دیوید بکام شاهد هستیم که در بین این محصولات، ساعت تودور بلک بی کرونو با قیمت چند هزار دلاری خود بیشتر به چشم می‌خورد.

برند تودور در کنار دیوید بکام از تیم راگبی آل‌بلکز و لیدی گاگا نیز برای تبلیغ محصولات خود کمک می‌گیرد.

 

 

روری مک لوری، ساعت امگا اسپیدمستر مون‌واچ با قیمت ۵۵۰۰ دلار

 

مدل ساعت های مچی ورزشکاران تراز اول جهان با تصاویر

 

این گلف‌باز مشهور ایرلندی که بسیاری وی را بهترین گلف‌باز دنیا می‌شناسند همکاری نزدیکی با برند ساعت‌سازی امگا دارد و هر زمان که نگاهی به عکس‌‌های او در اینستاگرام بیاندازید مک لوری را با یکی از ساعت‌های امگا مشاهده خواهید کرد.

بسیاری از این ساعت‌ها از جانب امگا به مک لوری هدیه داده شده است و هر زمان که در مسابقه جدیدی برنده می‌شود نیز ساعتی تراز اول از امگا دریافت می‌کند.

 

 

جسیکا انیس هیل، ساعت امگا سیمستر پلانت اوشن با قیمت ۶۱۳۴ دلار

 

مدل ساعت های مچی ورزشکاران تراز اول جهان با تصاویر

 

جسیکا انیس هیل تخصص ویژه‌ای در رشته هفتگانه و دو ۱۰۰ متر بامانع دارد و درخشش وی در المپیک ۲۰۱۲ لندن برای او افتخار و آوازه‌ای جهانی را بدنبال داشت. این ورزشکار زیبارو برای تبلیغات ساعت‌های امگا با این برند لاکچری همکاری می‌کند و به همین دلیل ساعت‌های گران‌قیمتی زیبای از برند امگا را بر روی مچ دست جسیکا انیس هیل مشاهده خواهید کرد.

انیس هیل به ساعت امگا پلانت اوشن علاقه زیادی دارد و امگا با سخاوتمندی تمام این ساعت را در اختیار این قهرمان سابق المپیک قرار داده است.

 

راجر فدرر، ساعت رولکس جی‌‌.‌ام.‌تی مستر II بی‌.‌ال.‌ان‌.‌آر با قیمت ۸۸۵۰ دلار

 

مدل ساعت های مچی ورزشکاران تراز اول جهان با تصاویر

 

در هر زمانی که نگاهی به عکس‌های راجر فدرر داشته باشید یک ساعت رولکس را روی مچ دست این ستاره دنیای ورزش مشاهده خواهید کرد. این امر از همکاری نزدیک فدرر با برند لاکچری رولکس حکایت دارد.

جالب است بدانید بیشتر این ساعت‌ها به صورت اختصاصی از جانب فدرر انتخاب شده‌‌اند تا با مسابقه‌ای که فدرر در آن شرکت می‌کند هماهنگی داشته باشند. در این زمینه برای نمونه می‌توان به ساعت رولکس جی‌.‌ام‌.‌تی مستر II اشاره کرد. این ساعت در حین مسابقات تنیس اپن استرالیا بر روی مچ دست فدرر بسته شده بود تا رنگ آبی و مشکی قاب ساعت تناسب خوبی با محیط آبی رنگ زمین تنیسی که فدرر در آن مسابقه می‌داد داشته باشد.

بیشتر ساعت‌های فدرر از جانب برند رولکس به او هدیه داده شده است اما فدرر که یکی از پردرآمد‌ترین ورزشکاران رشته‌های انفرادی دنیا به‌حساب می‌آید بعید به نظر می‌رسد مشکلی در خرید ساعت‌های لوکس داشته باشد.

 

 

کریستیانو رونالدو، ساعت تگ هویر کاررا هویر 02T با قیمت ۲۰۲۰۰ دلار

 

مدل ساعت های مچی ورزشکاران تراز اول جهان با تصاویر

 

کاملاً مشخص است پردرآمدترین ورزشکار دنیا باید بهترین ساعت‌ها را به مچ دست خود ببندد. جالب اینجاست که در بیشتر مواقع ورزشکاران برای این ساعت‌ها هزینه‌ای متقبل نمی‌شوند و این برند‌های ساعت‌های لاکچری هستند که استفاده از ساعت‌های تراز اول خود توسط ورزشکاران را تبلیغی برای محصولات خود می‌دانند.

 

مدل ساعت های مچی ورزشکاران تراز اول جهان با تصاویر

 

به همین منظور گفته می‌شود کریستینا رونالدو به‌اندازه‌ای ساعت دارد که حساب ساعت‌هایش از دستش در رفته است. در بین این ساعت‌ها می‌توان به ساعت تگ هویر کاررا هویر اشاره کرد، قیمت این ساعت به عنوان یک محصول خاص و استثنایی شناخته می‌شود و قیمت آن مشخص نیست اما از آنجایی که نسخه دیگری از این ساعت با قیمتی حدود ۲۰۲۰۰ دلار به‌فروش می‌رسد، می‌توان قیمت ساعت کریستینا رونالدو را در همین حدود تخمین زد.

 

 

فیل میکلسون، ساعت رولکس یاخ‌مستر ۴۰ با قیمت ۲۴۶۵۳ دلار

 

مدل ساعت های مچی ورزشکاران تراز اول جهان با تصاویر

 

فیل میکسلون، گلف‌باز معروف آمریکایی که در تور PGA تاکنون ۳۸ بار برنده شده است حسابی مورد لطف برند لاکچری ساعت‌های رولکس قرار دارد و ساعت‌های مختلفی از این برند را روی مچ دست فیل میکلسون شاهد هستیم.

در بین تمامی ساعت‌های رولکس فیل میکلسون، ساعت رولکس یاخ‌مستر ۴۰ که روکشی از رزگلد دارد بیشتر جلب نظر میکند.

 

 

سرنا ویلیامز، ساعت ادومار پیگه میلناری هند ووند با قیمت ۲۸۴۰۰ دلار

 

مدل ساعت های مچی ورزشکاران تراز اول جهان با تصاویر

 

جالب است بدانید بانوی پرآوازه دنیای تنیس تمامی مسابقات اخیر خود را در حالی انجام داده است که ساعت ادومار پیگه میلناری هند ووند بر دستش داشت. جالب‌تر اینکه این ساعت اشرافی به بندی از پوست تمساح مزین شده است.

این محصول در رده اشرافی‌ترین ساعت‌های ادمار پیگه قرار دارد و قیمت دقیقی نمی‌توان بر روی آن گذاشت اما کارشناسان صنعت ساعت‌سازی قیمتی حدود ۲۸۴۰۰ دلار را برای این ساعت پیش‌بینی می‌کنند.

 

 

کانر مک‌گرگور، ساعت رولکس اسکای دولر با قیمت ۳۷۵۰۰ دلار

 

مدل ساعت های مچی ورزشکاران تراز اول جهان با تصاویر

 

قهرمان بدون چون‌ و چرای مسابقات یو‌‌.‌اف‌.‌سی علاقه زیادی به فخر فروشی دارد و عکس‌های زیادی از وی که در زندگی اشرافی غرق شده است را شاهد هستیم. مک‌گرگور عاشق ساعت‌های رولکس است و از هر فرصتی برای نمایش ساعت رولکس اسکای دولر استفاده می‌کند.

بند این ساعت از پوست‌ تمساح است و گفته می‌شود در کلکسیون ساعت‌های مک‌گرگور تا دلتان بخواهد ساعت‌های اشرافی و گران‌قیمت وجود دارد.

 

 

یوسین بولت، ساعت هاب‌لوت بیگ‌بنگ یونیکو با قیمت ۴۲۰۰۰ دلار

 

مدل ساعت های مچی ورزشکاران تراز اول جهان با تصاویر

 

در این قسمت به سریع‌ترین مرد روی زمین رسیدیم، یوسین بولت که کارنامه درخشانی در فوتبال دارد توانسته است ساعت هاب‌لوت بیگ‌بنگ با روکشی از طلا و کریستال به دست می‌کند. این ساعت‌ قسمتی از خط تولید ساعت‌های هاب‌لوت با همین نام است که به افتخار یوسین بولت از سال ۲۰۱۶ تولید می‌شوند.

هاب‌لوت روی این ساعت‌ها تصویری از یوسین بولت را حک کرده است تا نام این ورزشکار همیشه در ذهن علاقه‌مندان به ساعت‌های اشرافی ماندگار شود.

 

 

الینا سیتولینا، ساعت اولیسه ناردین مارین لیدی کرونومیتر با قیمت ۴۵۵۰۰ دلار

 

مدل ساعت های مچی ورزشکاران تراز اول جهان با تصاویر

 

رشته تنیس بانوان پر است از زنان زیبارویی که اشرافی‌ترین ساعت‌های دنیا را انتخاب کرده‌اند. الینا سیتولینای جذاب و دوست‌داشتنی یکی از تنیسورهای معروف اوکراینی است که در حال حاضر در رده‌بندی بهترین تنیسورهای زن دنیا در مقام ششم قرار گرفته است.

این ستاره دنیای تنیس با برند لاکچری اولیسه ناردین قرارداد دارد و به همین دلیل گاه و بیگاه وی را با ساعت‌های این برند مشاهده می‌کنیم.

 

 

آنتونی جاشوآ، ساعت ادمار پیگه رویال اوک آف‌ شور با قیمت ۴۶۹،۸۰۵ دلار

 

مدل ساعت های مچی ورزشکاران تراز اول جهان با تصاویر

 

این بوکسور تنومند ۲۶ ساله در عرض مدت کمی به یکی از نام‌آورترین بوکسورهای انگلیسی در سطح مسابقات جهانی تبدیل شد. آنتونی جاشوآ از مشت‌زنی درآمد هنگفتی به دست آورد و از آنجایی که ذهن باهوش و اقتصادی دارد درآمد بدست آورده از مشت‌زنی را در فرصت‌های تجاری مناسب سرمایه‌گذاری کرده است و در سنین جوانی به اندازه‌ای ثروت اندوخته که قابل خرج کردن نیست.

 

مدل ساعت های مچی ورزشکاران تراز اول جهان با تصاویر

 

گفته می‌شود آنتونی‌جاشوآ در کنار مشت‌زنی از فعالیت‌های تبلیغاتی چیزی حدود ۳.۵ میلیون دلار درآمد در سال ۲۰۱۸ داشته است. این موارد باعث شده تا جاشوآ یکی از مشتریان پروپاقرص ساعت‌های لاکچری باشد. بیشتر این ساعت‌ها از جانب سرشناس‌ترین برند‌های دنیا به او هدیه داده شده و بعضی از آن‌ها را شخصاً خریداری کرده است.

ساعت ادمار پیگه رویال اوک آف شور که آنتونی جاشوآ آن‌ را خیلی دوست دارد از جانب برند ادمار پیگه به او هدیه داده شده است، این ساعت قیمتی حدود ۳۵۰۰۰۰ پوند دارد.

 

 

رافائل نادال، ساعت ریچارد میلر آر‌ام ۰۲-۲۷ با قیمت ۸۰۰۰۰۰ دلار

 

مدل ساعت های مچی ورزشکاران تراز اول جهان با تصاویر

 

تجربه نشان داده است بیشتر تنیسورها ساعت‌های گران‌قیمتی دارند اما در کمتر مواقعی این ساعت‌ها را در حین مسابقات استفاده می‌کنند، در این بین شرایط رافائل نادال تفاوت دارد و همیشه در مسابقات با ساعت‌های لوکس ظاهر می‌شود.

ساعت مورد علاقه نادل یک ساعت ریچارد میلر است که جدید‌ترین فناوری‌های روز دنیا برای جذب ضربه و شک را در آن شاهد هستیم. طراحی این ساعت نیز از بدنه خودروهای مسابقه‌ای الهام گرفته شده است.

 

از آنجایی که این ساعت به صورت کاملاً اختصاصی برای رافائل نادال طراحی شده در رنگ‌بندی آن شاهد حضور رنگ نارنجی هستیم. این رنگ با رنگ مسی زمین تنیس رونالد گاروس شباهت‌ دارد تا تداعی‌گر پیروزی‌های بیشمار نادال در این میدان باشد.

 

 

فلوید می‌ودر، ساعت هابلوت با قیمت ۱.۴ میلیون دلار

 

مدل ساعت های مچی ورزشکاران تراز اول جهان با تصاویر

 

اگر از طرفداران مشت‌زنی هستید بدون شک می‌ودر را می‌شناسید، می‌ودر آوازه‌ای افسانه‌ای در مسابقات بوکس دارد و از ۵۰ مسابقه خود، ۵۰ پیروزی بدست آورده است. این امر باعث شده تا برندهای معتبر ساخت ساعت برای همکاری و تبلیغات با می‌ودر سر و دست بشکنند.

می‌ودر که برای تبلیغات ساعت با برند هابلوت همکاری می‌کند به غیر از این ساعت‌های هابلوت کلکسیونی کامل از ساعت‌های اشرافی دیگر برند‌ها را نیز در اختیار دارد. گفته می‌شود ساعت هابلوتی که فلوید می‌ودر به دست می‌کند چیزی حدود ۱.۴ میلیون دلار قیمت دارد.

 

 

لوئیز همیلتون، ساعت آی‌.دبلیو.‌سی بیگ پایلوت اسپشیال ادیشن با قیمتی نامشخص

 

مدل ساعت های مچی ورزشکاران تراز اول جهان با تصاویر

 

در این قسمت از فهرست ساعت‌های لاچکری به محصولی رسیدیم که قیمتی نمی‌توان برای آن گذاشت. این ساعت محصول دست برند معتبر آی‌.‌دبلیو.‌سی است و زیبایی بی‌نظیری دارد.

جالب است بدانید لوئیز همیلتون و تمامی اعضای تیم مرسدس فرمول وان برای تبلیغات ساعت‌های آی‌.‌دبلیو.‌سی را به دست خود می‌بندند و به همین دلیل همیلتون ساعت‌های زیادی با این برند در کلکسیون خود دارد.

 

 

ساعت آی‌.دبلیو.‌سی لوئیز همیلتون از جنس طلا ساخته شده و حتی برند سازنده این ساعت نیز تمایلی به اعلام قیمت آن نداشته است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره