وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بلیط هواپیما یزد مشهد چه زمانی ارزانتر است؟

بلیط هواپیما یزد مشهد چه زمانی ارزانتر است؟

بلیط هواپیما یزد مشهد چه زمانی ارزانتر است؟

 

مشهد به دلیل شرایط خاصی که دارد همواره از طرف گردشگران بسیاری به عنوان مقصد انتخاب می‌شود. برخی با اهداف گردشگری و برخی با اهداف زیارتی به این شهر سفر می‌کنند.

 

از تمامی شهرهای ایران راه‌های بسیار زیادی وجود دارد تا بتوانید خودتان را به مشهد برسانید. برخی ترجیح می‌دهند از طریق جاده سفر کنند و بعضی دیگر قطار و هواپیما را ترجیح می‌دهند.

 

یزد یکی از استان‌هایی است که همواره گردشگران بسیاری را به سوی مشهد روانه خواهد کرد. به همین دلیل بلیط یزد مشهد متقاضیان زیادی دارد و بسیاری به دنبال این هستند که بتوانند این بلیط را با قیمتی پایین‌تر خریداری کنند.

 

در این نوشته قصد داریم راه‌هایی را مورد بررسی قرار دهیم که از آن طریق می‌توان بلیط یزد مشهد را ارزان‌تر خریداری کرد.

 

جاذبه های دیدنی مشهد

 

جاذبه های دیدنی مشهد

مشهد علاوه بر این که حرم مطهر امام رضا در آن بوده و برای مسلمانان جنبه زیارتی دارد، جاذبه‌های دیدنی و گردشگری بسیاری دارد که دیگر گردشگران را به سوی این شهر جذب می‌کند.

 

دیدنی‌های تاریخی، طبیعی و فرهنگی بسیاری در این شهر قرار دارند که هر گردشگری با هر سلیقه‌ای می‌تواند تفریح و جاذبه دلخواه خود را در این شهر بیابد و از آن لذت ببرد.

 

در حرم مطهر هم جاذبه‌های دیگری وجود دارد که می‌توانید هر زمان برای زیارت به حرم رفتید از آن‌ها هم بازدید کنید. این جاذبه‌ها شامل مسجد گوهرشاد، مقبره پیر پالان دوز و آرامگاه شیخ بهایی می‌شوند.

 

در واقع با رفتن به حرم مطهر امام رضا (ع) امکان بازدید و زیارت از 4 جاذبه را خواهید داشت. اما اگر بخواهیم کمی از این فضا فاصله بگیریم، می‌توانیم به سراغ جاذبه‌های تاریخی و طبیعی برویم که در ادامه به آن‌ها نیز اشاره خواهیم کرد.

 

اگر اهل گشت و گذار در بازار باشید، در چند صد متری حرم می‌توانید به سراغ بازار رضا بروید و ساعت‌ها در این بازار به گشت و گذار و خرید بپردازید. شاید نزدیک ‌ترین و جذاب ‌ترین جاذبه به حرم مطهر، مقبره نادرشاه افشار و مجموعه باغ نادری باشد.

 

بازدید از این مجموعه هم جنبه فرهنگی دارد و هم جنبه تاریخی. باغ ملی، باغ گیاه شناسی، پارک ملت، پارک وکیل آباد و پارک و مجموعه کوهسنگی مشهد از جمله دیگر جاذبه‌هایی هستند که می‌توانید اوقات خود را در آن‌ها بگذرانید.

 

جاذبه‌ های شهر مشهد به همین موارد خلاصه نخواهند شد و اگر به تاریخ ایران علاقه داشته باشید، موارد بسیاری در این شهر انتظار شما را خواهند کشید.

 

از جمله آن‌ها می‌توان به حمام شاه و موزه مردم شناسی، خانه ملک، خانه داروغه و خانه توکلی اشاره کرد و اگر کمی از شهر فاصله بگیرید می‌توانید از آرامگاه فردوسی، دهکده شاندیز، طرقبه، چالیدره و جنگل جیغ هم بازدید کنید.

 

در نهایت اگر به تفریحات پر هیجان علاقه داشته باشید، سرزمین موج‌های آبی مشهد در انتظار شما خواهد بود.

 

بهترین زمان سفر به مشهد

 

بهترین زمان سفر به مشهد

مشهد در کل آب و هوایی سرد و خشک دارد. اگر به دنبال بهترین زمان سفر به مشهد باشید باید بگوییم فصل بهار بهترین زمان برای سفر به این شهر است.

 

تابستان‌ های مشهد گرم و خشک است و جمعیت زیادی در این شهر حضور دارند. پاییز هوا رو به سردی می‌رود ولی باز هم اگر مقداری سرما را بتوانید تحمل کنید، این فصل هم برای سفر به مشهد مناسب است.

 

فصل زمستان اما اصلا برای سفر به مشهد مناسب نیست چرا که در این فصل دمای هوا تا منفی 20 درجه سانتی گراد خواهد رسید و متوسط دما در حدود منفی 4 درجه سانتی گراد خواهد بود.

 

سفر از یزد به مشهد

حال که با دیدنی‌ های مشهد و بهترین فصلی که می‌توانید به این شهر سفر کنید، آشنا شدید، باید ببینیم راه‌هایی که می‌شود از یزد به مشهد رفت، کدام موارد هستند و مزایا و معایب هر کدام چیست.

 

اولین راه سفر جاده‌ای با خودرو است که مدت زمان زیادی طول خواهد کشید و به دلیل جاده نسبتا نامناسبی که دارد شما را خسته خواهد کرد و خطراتی را نیز به همراه دارد.

 

راه دیگر این است که این مسیر را با قطار طی کنید که خطرات جاده را به همراه ندارد ولی زمان بیشتری طول خواهد کشید و برای مسافران خسته کننده خواهد بود.

 

اما بهترین و راحت‌ترین راهی که می‌توانید خود را از یزد به مشهد برسانید، استفاده از هواپیما است. با استفاده از این روش هم زمان کمتری در راه خواهید بود و از خستگی مسیر خبری نیست و هم آسایش و راحتی بیشتری را تجربه خواهید کرد.

 

اما این روش هم با وجود مزیت‌هایش، یک عیب هم دارد و آن هزینه بالای آن نسبت به روش‌های دیگر است. ولی این مشکل نیز راه حل‌هایی دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

 

سفر از یزد به مشهد

 

خرید بلیط ارزان یزد به مشهد در فلای تودی

اولین کاری که می‌توانید برای خرید بلیط ارزان هواپیما یزد به مشهد انجام دهید، این است که در فصول سرد سفر خود را انجام دهید.

 

در این فصل‌ها با توجه به کمتر بودن تعداد گردشگران مشهد، هزینه بلیط به دلیل تقاضای کمتر، پایین‌تر خواهد بود و می‌توانید با قیمت کمتری این بلیط را بخرید.

 

راه دیگر این است که برای خرید بلیط پرواز یزد به مشهد به وبسایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی همواره بهترین پروازها را با ارزانترین قیمت‌ ارائه خواهد کرد.

 

علاوه بر اینکه در حالت کلی قیمت‌ها در این سایت پایین‌تر هستند، می‌توانید از بلیط های چارتری و بلیط های لحظه آخری پیشنهادی این سایت نیز بهره‌مند شوید.

 

البته این موارد همیشگی نیستند و باید در این مورد کمی هم روی شانس خود حساب کنید تا این بلیط‌ ها نصیب شما هم بشود چرا که ارائه این بلیط‌ ها زمان مشخصی ندارد و معمولا در فاصله کمی پس از ارائه به فروش می‌رسند و موجودی آن‎‌ها به پایان خواهد رسید.