وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال و طالع بینی روز دوشنبه 23 بهمن 1391

فال و طالع بینی روز دوشنبه 23 بهمن 1391
فروردین : امروز یاس و ناامیدی شما به نقطه جوش خود میرسد! و شما باید حتما راه فراری پیدا کنید وگرنه منفجر خواهید شد!! باوجود اینکه شما مسئولیت های مختلفی دارید، ولی وسوسه شده‌اید قبل از اینکه همه شان را تمام کنید فعلا بی خیالشان بشوید! ایران ناز ، شما خیلی راحت می‌توانید خودتان را قانع کنید که همه چیز خوب پیش می‌رود. شاید این اتفاق بیفتد، اما شما می‌توانید با عمل کردن به موقع به قول‌هایتان به جای فرار کردن از آنها، احتمال نتیجه مثبت را افزایش دهید.
 
اردیبهشت : امروز فشارهایی که روی شما ایجاد می‌شود می‌تواند در ایستادگی کردن در برابر موانع یاری تان دهد، اما شما هنوز احساس درماندگی می‌کنید و چشمه خلاقیت‌تان خشک شده است! خوشبختانه به طور ناگهانی پیام‌هایی دریافت می‌کنید که خودتان هم شگفت زده خواهید شد و در نتیجه راه‌های ابراز وجود کردن را پیدا می‌کنید! تسلیم نشوید؛ چرا كه یکدفعه نمی‌توانید به همه چیز برسید. آرام آرام پیش بروید، ناگهان اتفاقی رخ خواهد داد که حتی فراتراز انتظارات شما است!!
 
خرداد : شما امروز باید به یک مساله عاطفی رسیدگی کنید، اما احتمالا شما سعی می‌کنید از هر تاکتیکی که در کتاب در مورد کناره گیری کردن گفته شده استفاده کنید. اگرچه روبرو شدن با شرایط کار ناخوشایندی است، اما شما قادر هستید که در روش خود منطق و عقل را برگزینید. ایران ناز ، اما لازم است قدری احتیاط کنید، برای اینکه ممکن است به خاطر چیزی که اصلا هم اتفاق نمی‌افتد عصبانی شوید. کمی خویشتن داری داشتن در میان راه بهتان کمتان می‌کند.
 
تیر : امروز امکان دارد یک دوست صمیمی و یا یکی از اعضای خانواده تان در کارتان دخالت کند! در این صورت کنار آمدن با احساساتتان کار کسل کننده‌ای خواهد بود. یک نفس عمیق بکشید و بعد فکر کنید ببینید که به این فرد چه می‌خواهید بگویید، به خاطر اینکه ممکن است حرف اضافی یا نادرستی از دهانتان بیرون بیاید! باوجود اینکه ترجیح می‌دهید ساکت بمانید، اما وقتی شروع به حرف زدن کنید دیگر نمی‌توانید ساکت شوید! برای همین الان بهتر است به جای زیاد حرف زدن، جانب احتیاط را نگاه داشته و خیلی کم حرف بزنید.
 
مرداد : ظاهرا شما پول کافی برای خریدن چیزی که دوستش دارید و عشق کافی برای راضی کردن دلتان ندارید! اما الان در این شرایط نااراحت کننده درس و اندرز مهمی نهفته است. ایران ناز ، شما دارید یاد می‌گیرید که می‌توانید با کمتر از این هم کاملا راضی و خشنود باشید. همین الان محدودیت‌هایی که خودتان برای خود ایجاد کرده‌اید را شکسته و سعی کنید که به سادگی نگرش خود را تغییر دهید.
 
شهریور : امروز وقتی که ماه در نشانه شما به بهرام می‌پیوندد، شما زیاد شاد نخواهید بود. بااین حال توانایی مقاومت کردن در این شرایط دشوار می‌تواند هدیه ای در داخل کاغذ کادویی عجیب باشد! حتی اگر این هدیه چیزی نیست که شما می‌خواستید، تا موقعی که بصیرت لازم برای آزاد شدن از این نارضایتی تازه را به دست نیاورده‌اید، این کاغد کادو که محتویات درونش را می‌پوشاند را کنار زده و ازش استفاده کنید.
 
مهر : باوجود اینکه ماه در دوازدهمین خانه تان یعنی خانه "رویاها" به بهرام محدود کننده ملحق می‌شود، دیدن نتیجه مثبت از عشق ورزی‌هایتان برای شما تبدیل به چالش شده است! ایران ناز ، خوشبختانه ماه با اورانوس غیرعادی در یک امتداد قرار می‌گیرد و انتظار می‌رود به همان گونه که این شرایط ادامه پیدا می‌کند، شما نیز به طرز خوشایندی شگفت زده بشوید! یادتان باشد اگر به خودتان اجازه بدهید که در افکار منفی غوطه ور شوید، پتانسیل‌های بالا و عالیتان هیچ گاه امکان ظهور پیدا نخواهند کرد.
 
آبان : امروز شما باید مثل کرگدن پوست کلفت باشید!! برای اینکه دوستانتان بیخودی و بدون هیچ دلیل واضحی حسابی بهتان سخت گیری می‌کنند. خوشبختانه اسلحه جادویی شما اینجا موثر واقع خواهد شد و آنهم توانایی شما در استفاده بهینه از انرژی تان است و این شما را از اعتراض‌هایی که در نهایت اصلا هم هیچ کاری از پیش نمی‌برند مصون خواهد ساخت. شاید وسوسه شوید که با جنگیدن از درستکاری و بی عیب بودن کارتان دفاع کنید، اما باید بدانید که درگیر شدن اصلا شما را به راه حل مشکل نزدیک تر نمی‌کند.
 
آذر : شما امسال خیلی تلاش کرده‌اید که موقعیت خود را از نظر حرفه‌ای بالاتر ببرید. باوجود این امروز از این همه کار سخت خسته شده‌اید. به احساسات خود خیلی توجه کنید، چرا که شما اصلا از ناامیدی و یاس که در حال رشد کردن و بزرگ شدن است آگاه نیستید. ایران ناز ، این ناامیدی در آخر راه می‌تواند مشکلتان خیلی زیادی را به وجود آورد. پنهان کردن ناامیدی تان شاید برای مدت کوتاهی جواب بدهد، اما در دراز مدت ممکن است باعث خشم و عقده‌های فروخورده و یا حتی ناراحتی‌های عاطفی شود. سهیم کردن یک دوست در احساسات‌تان بهتان کمک می‌کند تا فشاری که روی خود احساس می‌کنید را کم کنید.
 
دی : اگر شما آرزوهای بلند پروازانه‌ای برای آینده خود دارید، امروز در حالیکه برنامه های بزرگتان نقش بر آب می‌شوند، اعتماد به نفستان نیز متزلزل می‌شود. اما یادتان باشد که پایان هر شب سیه سفید است! شما معمولا خیلی تمایل ندارید مسیر خود را خیلی سریع عوض کنید و همین کمکتان می‌کند تفاوت بین شادی و ناراحتی را خوب درک کنید. از زمانیکه امکان وارد کردن پروژه‌های جدید و ایده‌های بهتر را به زندگی تان ایجاد کنید، از بین بردن تعلقات و وابستگی ها به برنامه‌های قبلی تان می‌تواند برای شما کاری روح افزا و نشاط آور باشد.
 
بهمن : اگر در زندگی کاری و یا زندگی شخصی خود نیازمند کمک دیگران هستید و اگر امروز کسی از این درخواست شما استقبال نکند، ممکن است با موقعیت ناراحت کننده و نامطبوعی روبرو شوید. ایران ناز ، خوشبختانه شما فرشته نجاتی دارید که می‌تواند نجاتتان بدهد!! اجازه ندهید یاس و ناامیدی چشم تان را به روی خبرهای خوبی که این اطراف کمین کرده‌اند ببندد!!
 
اسفند : در فکر و خیال بودن بدین معنی نیست که شما در رویا و خیالات خود غرق شده‌اید، اما حالا به اندازه کافی وسوسه تان می‌کند! وقتی مدام جلوی پایتان سنگ انداخته می‌شود، حفظ کردن نگرش‌های مثبت کار دشواری است. حتی ممکن است فکر کنید برای پیروز شدن در برابر کسانی که با شما مخالفت می‌کنند و بر ضدتان هستند باید سخت تر کار کنید. با همه این احوال اگر اجازه ندهید جواب‌های منفی حرکتتان را کندتر کند و اگر تمام حواس خود را روی نگرش نهایی تان متمرکز کنید، هر چیزی امکان پذیر می‌شود.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره