وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دردسرهای تنوع رنگ مو وروشهای مراقبت از آن

دردسرهای تنوع رنگ مو وروشهای مراقبت از آن
بعضی از خانمها و دختران موهای بسیار تیره ی خود را چندین و چند بار بوسیله ی دکلره یا رنگ موهای بسیار روشن به رنگ بلوند و خیلی روشن در می آورند و از اینکه چه آسیب بزرگی به موها می‌رسانند یا غافلند و یا توجهی ندارند.

گاهی هم تنها در فاصله زمانی بسیار کوتاه همین رنگ موی روشن ، که به اصرار وبا درد سرهای فراوان به این رنگ درآورده اند ،باعث خستگی آنها شده ودرصدد تغییر آن بر می آیند.

بعضی وقتها هم با داشتن مراسم های پشت سر هم و مخصوص، با هر رنگ لباس رنگ موی خود را نیز تغییر داده و صدمات جدی که متوجه آن نیستند را به موهای شاداب و سالمشان می رسانند.

راه مطمئن و بهتر برای اینگونه افراد چیست؟

1-از رنگهای موقت استفاده کنند.این نوع رنگها نمی توانند تغییرات شدیدی در رنگ موها ایجاد نمایندو بهترین راه امتحان یک رنگ ،نوع موقت آن است که به آسانی با یک بار شامپو زدن از بین می‌رود.

2- از رنگ موهای نیمه دائمی که عمر بیشتری از انواع موقت دارند ،استفاده کنند که با4 الی 5 بار شامپو زدن از بین می روند، مصرف آنها نیز ساده است و طبیعی به نظر می رسند و فانتزی بودن نوع موقت را ندارند.این رنگها احتیاجی به اکسیدان نداشته و تنها با کمی شامپو و آب مورد استفاده قرار می گیرند و از این بابت ضرر کمتری به موها می رسانند.

3-رنگهای دائمی که به همراه اکسیدانها مصرف می‌شوند به خصوص در مورد روشن کننده و بی رنگ کننده‌ها که از اکسیدانهای بسیار قوی استفاده می شود موها را دچار شکنندگی و آسیب دیدگی شدید می کنند و در این مورد نباید کمتر از 3 و ترجیحا 4 هفته فاصله دوباره استفاده شوند چرا که موها در ماه 8 تا 12 میلی متر رشد می کنند وفواصل رنگ کردن مجدد باید طوری باشد که موهای جدید را بپوشاند.

4-حتما برای تغییر مکرر وتنوع در رنگ مویتان بخصوص در مورد رنگهای بسیار روشن و بلوند در منزل پرهیز کنید و حتی الامکان زیر نظر یک آرایشگر حرفه ای این کار را انجام دهید تا توصیه ها و تقویت کننده و نرم کننده مخصوص مویتان را معرفی کند.

5-بعضی وقتها بین رنگی که روی مو دارید تا رنگی که انتخاب می کنید فاصله زیادی است بنابراین آرایشگرتان مجبور می شود یا چند بار موها را بی رنگ کند تا از رنگ تیره به بلوند برسد و یا مدت زمان بسیار طولانی موها را در دکلره و بی رنگ کننده زیر سشوار نگه دارد که هر دوی این کارها با آسیب جدی که به موی شما می رسانند باعث می شوند که مجبور شوید علی رغم میل باطنی موها را کوتاه کنید.

6- موهای بی رنگ شده و رنگ شده توسط رنگهای بسیار روشن را بعد از شامپو زدن همیشه  با نرم کننده ها بشویید تا از در هم رفتگی و صدمات فیزیکی آنها کاسته شود.

7- برای برس زدن از شانه هایی که فاصله ی دندانه های کمی دارند استفاده نکنید زیرا باعث شکنندگی موها ی رنگ شده می شوند و روی موها را پر از خورده موی شکسته می کنند.

8-برای سشوار کشیدن ،سشوار هرگز با مو تماس نداشته باشد و با فاصله و حرارت ملایم آن استفاده شود.

9-به هیچ عنوان پس از بی رنگ وبلوند کردن موها از محصولات فر کننده و یا صاف کننده استفاده نشود.

10-تا شش ماه و ماهی دو بار ازچند تقویت کننده ی ویژه جهت تقویت موها استفاده کنید.



«با ارزش نهادن بر مواهب طبیعی خداوند به آنها آسیب نرسانیم»