وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ابتکار جالب مهران مدیری برای جلوگیری از کپی قهوه تلخ

ابتکار جالب مهران مدیری برای جلوگیری از کپی قهوه تلخ
به گزارش جهان، بعد از انتشار خبر پخش غیرقانونی چهار قسمت از سریال «قلب یخی» روی یك دی‌وی‌دی تنها با قیمت 1000 تومان در برخی شهرها كه بسیار كمتر از قیمت واقعی آن است، ‌سازندگان «قهوه تلخ» به عنوان دومین سریال شبكه نمایش خانگی از همین آغاز تمهیدی برای جلوگیری از اتفاقات مشابه اندیشیده‌اند.
گزارش سرویس فرهنگ و هنر جهان،در سی‌دی اول مجموعه «قهوه تلخ» كه از سه‌شنبه گذشته عرضه شده، مهران مدیری در پلاتوی كوتاهی كه قبل از آغاز سریال قرار گرفته، ضمن كلی تعریف و تمجید از مجموعه‌اش و اینكه دلش خیلی برای مردم تنگ شده، بارها از بینندگان این سی‌دی‌ها می‌خواهد از كپی كردن آن خودداری كنند و حتی اگر برادر یا خواهرشان هم كپی این سی‌دی‌ها را خواستند، زیر بار نروند.
به گزارش جهان،بانی فیلم می نویسد:مدیری چند بار با تأكید می‌گوید «جان من، جان من، جان من این سی‌دی‌ها را كپی نكنید!». از قول او این نكته روی كاور سی‌دی‌‌ها هم نوشته شده و با اسم خودش امضا هم شده است.
به نظر می‌رسد سازندگان با این اقدام از محبوبیت مدیری بهره گرفته‌اند تا بعضی از مردم و سودجویان احتمالی تشویق به خرید نسخه‌های اصلی و از كپی كردن آن منصرف شوند.
باید صبر كرد و دید این ایده تا چه حد موثر خواهد افتاد، چرا كه در صورت تأثیرمثبت، قطعاً قهوه تلخ ركورد فروش قلب یخی را نیز خواهد شكست.