وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فصل دوم سریال «قلب یخی» این هفته كلید می‌خورد

فصل دوم سریال «قلب یخی» این هفته كلید می‌خورد
طراح و نویسنده مجموعه «قلب یخی» از كلید خوردن فصل دوم این سریال در هفته جاری خبر داد.

حامد عنقا در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس با بیان این كه فصل دوم مجموعه «قلب یخی» در هفته جاری كلید می‌خورد، اظهار داشت: حجم قسمت‌های فصل دوم «قلب یخی» به خاطر استقبال مخاطبان از فصل اول بیشتر خواهد شد و امیدوارم با تدابیر اندیشیده شده توسط تهیه‌كننده و توزیع‌كننده سریال، این بی‌نظمی در پخش و فاصله‌ای كه در توزیع قسمت‌ها ایجاد شده بود را دیگر شاهد نباشیم.

وی افزود: فكر می‌كنم اولین قسمت از فصل دوم «قلب یخی» بین اول تا پنجم دی‌ماه توزیع و در دسترس مخاطبان قرار گیرد.
طراح و نویسنده قلب یخی گفت: بازیگران فصل اول بازی خود را در فصل دوم نیز ادامه می‌دهند، ضمن این كه دو یا سه بازیگر خوب و برجسته خانم و آقای سینمای ایران به این مجموعه اضافه می‌شوند كه تاكنون حضور آقای «وحید جلیلوند» در این سریال قطعی شده است و برای اعلام دو بازیگر خانم نیز ترجیح می‌دهیم كه فعلاً حرفی نزنیم تا یك هیجان برای بینندگان سریال صورت گیرد.
وی درخصوص نگارش سریال «قلب یخی» كه سه فصل را دربرمی‌گیرد، عنوان كرد: طراحی كامل مجموعه را انجام داده‌ام و در حال حاضر مشغول نگارش قسمت‌های انتهایی فصل دوم هستم كه فكر می‌كنم تا 20 روز دیگر به انتها برسد، البته فیلمبرداری نیز به صورت همزمان انجام می‌شود.
عنقا تصریح كرد: در مجموعه‌های این چنینی كه شامل چند فصل می‌شود، مخاطبان باید تا شروع ‌فصل بعد صبوری داشته باشند؛ ما نیز تلاش می‌كنیم كمتر از یك ماه دیگر ادامه سریال «قلب یخی»‌ را در اختیار مخاطبان قرار دهیم.
وی معتقد است كه مقایسه سریال «قلب یخی» با مجموعه‌های مطرح جهان نشان از پیشرفت هنرمندان كشور در تولید مجموعه‌های هنری است.
 
* من «تصویر دنیای هنر» را توزیع‌كننده ناموفق «قلب یخی» می‌دانم
حامد عنقا در ادامه با بیان این كه من و آقای محمدحسین لطیفی اعتراض خود را نسبت به توزیع‌ و تبلیغات سریال «قلب یخی» توسط مؤسسه «تصویر دنیای هنر» اعلام می‌كنیم، بیان داشت: پخش اشتباه و پرغلط، تبلیغات بسیار ضعیف و عدم معرفی مطلوب در مطبوعات و بیلبوردها، لطمه شدیدی حداقل تا قسمت پنجم به سریال زد.
وی ادامه داد: اگر الان می‌بینیم كه سریال «قلب یخی» در میان مردم پرمخاطب شده است، به خاطر تلاش تك‌تك افراد از مرحله طرح و داستان تا تولید بوده و برای نخستین بار است كه مجموعه‌ای در این ژانر و به این شكل ساخته می‌شود.
طراح و نویسنده «قلب یخی» تصریح كرد: اطلاع‌رسانی و توزیع‌ مجموعه این چنینی احتیاج به یك مدیریت مطلوب و تجربه لازم را دارد كه با نگاه سنتی و عملكرد توزیع‌كننده «قلب یخی» مغایرت داشت.
وی در پایان خاطرنشان كرد: در توزیع و پخش فصل دوم سریال «قلب یخی» سعی می‌شود كه هفته‌ای دو قسمت از این مجموعه در اختیار مخاطبان قرار گیرد.