وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

یک بشقاب پرنده، فرودگاه را تعطیل کرد!

یک بشقاب پرنده، فرودگاه را تعطیل کرد!
یک فرودگاه در چین به دلیل رویت بشقاب پرنده در آسمان به مدت یک ساعت تعطیل شد اما دولت این کشور معتقد است بشقاب پرنده ای در کار نبوده است.
به طور معمول فرودگاهها برای پدیده های جوی شامل برف، مه، توفان، بارندگیهای شدید و خاکسترهای ناشی از فورانهای آتشفشانی و یا مشکلات صنفی و اعتصابها تعطیل می‌شوند اما اکنون یک علت عجیب و کاملا غیرعادی موجب بسته شدن یک فرودگاه در چین شد.
 
در حقیقت، این فرودگاه که هشتمین فرودگاه بزرگ چین است به دلایل پیشگیرانه و احتیاطی در مقابل یوفویی که به طور ناگهانی بالای سر مسافران چند هواپیمای جت ظاهر شده بود اعلام تعطیلی کرد.
یوفو مخفف عبارت "شیء پرنده ناشناخته" است که هر چند وقت یکبار در آسمان یک گوشه دنیا ظاهر می‌شود.
در این ماجرای اخیر، سه هواپیما به دلیل اینکه یک شیء ناشناس به طور ناگهانی در نمایشگرهای رادار آنها ظاهر شده بود از برج کنترل فرودگاه شهر بائوتو درخواست فرود کردند.

این فرودگاه به منظور تضمین امنیت کلی تمام مسافران و هواپیماها و به دلایل احتیاطی به مدت یکساعت تعطیل شد. این رویداد 11 سپتامبر گذشته رخ داد. نورهای یوفو تا فاصله حدود دو مایل و نیمی از فرودگاه دیده شد.
براساس گزارش نیوز مانیتور، این اولین بار نیست که در ماههای اخیر در یک فرودگاه چینی چنین حوادثی دیده می‌شود.

 
به طوری که 7 جولای 2010 شواهد متعددی در فرودگاه شیائوشان در خصوص رویت یک شیء پرنده ناشناخته گزارش شد که برای پیشگیری از تشویش اذهان عمومی از رسانه ها تاکنون از انتشار هر دو خبر جلوگیری شده بود.
این درحالی است که دولت چین ضمن تکذیب خبر رویت بشقاب پرنده تاکید کرد که این نور اسرارآمیز به دلیل یک سری آزمایشات نظامی بوده است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره