وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ماسک های خانگی مخصوص جوش صورت

ماسک های خانگی مخصوص جوش صورت
چطور می توانید بااستفاده از داروهای طبیعی پوستتان را صاف و شفاف کنید؟
توصیه ما این است:
این برنامه شامل همه اطلاعات لازم برای کمک به از بین بردن جوش ها به طور دائم بدون نیاز به استفاده از هیچگونه کرم و دارو و بدون عوارض جانبی را فراهم می کند.

ماسک جوش شیرین
درست کردن این ماسک بسیار ساده است و اگر با پوستتان سازگاری کند بسیار موثر می باشد. یادتان باشد، دلیل پیدایش همه جوش ها یکسان نیست به همین دلیل باید ماسک ها و داروهای مختلفی را امتحان کنید تا ببینید کدامیک برایتان موثرتر است.

برای درست کردن این ماسک فقط به دو ماده نیاز دارید: جوش شیرین و آب

بعد ازاینکه صورتتان را با یک ماده تمیزکننده خوب شستشو دادید کمی از این دو ماده را با هم مخلوط کرده و روی پوستتان بمالید. وقتی کل صورتتان را با این ماسک پوشاندید، بگذارید مدتی روی پوست بماند. در این زمان می توانید کارهای دیگرتان را انجام دهید یا دراز کشیده و کمی استراحت کنید.

سپس جوش شیرین را از روی پوستتان شسته و ببینید که چقدر پوستتان نرم و صاف می شود. اگر این ماسک با پوستتان سازگار بود و جوش هایتان بهتر شد، چند بار در هفته از آن برا از بین بردن کامل جوشهایتان استفاده کنید.

ماسک سفیده تخم مرغ
این ماسک بسیار ساده و مقرون به صرفه است. افراد زیادی نتایح عالی از آن به دست آورده اند.

مواد لازم: فقط و فقط سفیده تخم مرغ.

تمام کاری که باید بکنید این است که سفیده را از زرده تخم مرغ جدا کنید. سپس سفیده را خوب هم بزنید تا کف کند. آنرا روی پوست تمیز و شستشو شده بمالید و بگذارید تقریباً ۲۰ دقیقه روی پوستتان بماند. بعد آنرا با آب گرم بشویید.

عوارض جانبی احتمالی: اگر به تخم مرغ آلرژی داشته باشید نباید از این ماسک استفاده کنید.

ماسک زرده تخم مرغ
زرده تخم مرغ حاوی ویتامین A است که برای زخم بسیار عالی است. برای درست کردن این ماسک، زرده تخم مرغ را جدا کرده و خوب هم بزنید و روی پوستتان بمالید. بعد از ۲۰ دقیقه پوستتان را بشویید.

ماسک ریحان
۲ تا ۳ قاشق چای خوری برگ ریحان خشک شده.

یک لیوان آب جوش

برگ های ریحان را برای ۱۰ تا ۲۰ دقیقه در آب جوش بریزید. بگذارید خنک شود. سپس با پنبه توپی روی صورتتان بمالید.

ماسک مخصوص از بین بردن جوش های سرسیاه

۲/۱ فنجان خاک رس مخصوص لکه گیری پارچه

یک قاشق غذاخوری بنزوئین

نارون کوهی مقطر

همه مواد را مخلوط کرده و خوب هم بزنید. ماسک را روی پوستتان بمالید و ۳۰ تا ۴۰ دقیقه اجازه بدهید که خشک و سفت شود. یک حوله دستی کوچک را با آب گرم خیس کرده و روی صورتتان بیندازید.

وقتی ماسک شروع به صاف شدن کرد، به آرامی آن در حرکت های دورانی را با حوله از ری صورتتان پاک کنید و با میزان کافی آب گرم بشویید.

ماسک نمک دریایی
نمک دریایی یا نمک معمولی را در آب حل کرده و صورتتان را با آن بشویید.

ماسک اوت میل (آرد جو دوسر)
کمی اوت میل را با آن مخلوط کنید و به آرامی روی صورتتان بمالید. ۱۰ تا ۱۵ دقیقه صبر کنید تا خشک شود.

امیدواریم که این ماسک ها به صاف و شفاف کردن پوست شما کمک کند. چه مداوم جوش بزنید و چه هر از گاهی، این ماسک ها می تواند به شما کمک کند از شر آن برای همیشه خلاص شوید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره