وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

کوچکترین زن جهان را بشناسید

کوچکترین زن جهان را بشناسید
می‌خواهیم كوچك‌ترین زن جهان را به شما معرفی كنیم. كوچك‌ترین زن جهان «سوهایزن» از شهر جیانكسی چین است كه نام خود را به عنوان كوتاه‌قدترین زن جهان در كتاب ركوردها به ثبت رسانده است.
 
جالب است كه بلندقدترین مرد جهان هم تا چندی پیش از اهالی شمال چین هم مرز مغولستان بود. او در سال 1984 در منطقه«ژائون» یكی از شهرهای ایالت جیانسكی متولد شد. یك ساله بود كه شدیدا بیمار شد و این بیماری موجب شد در سیستم رشد او اختلال ایجاد شود به‌طوری كه در سن بیست سالگی تنها 79 سانتی‌متر قد و ده كیلوگرم وزن داشت.
 
بازوها و پاهای سوهایزن به قدری كوچك بودند كه نمی‌توانست به راحتی راه برود او مجبور بود مانند بچه ها راه برود این موضوع برای او خیلی ناراحت كننده بود. سوهایزن در ژانویه سال 2005 تحت درمان یك پزشك سنتی قرار گرفت.
 
در این دوره درمان، پزشكان تشخیص دادندكه این اختلال یكی از فرم‌های كمیاب اختلال رشد است كه فقط از هر صد هزار نفر یك نفر امكان ابتلا به آن را دارد اما گروه پزشكان به او قول دادند تمام تلاش خود را برای برطرف كردن این اختلال به‌كار گیرند.
 
سپس طی یك دوره درمان چند ماهه قد او به 83 سانتی‌متر و وزنش به 14 كیلوگرم رسید. سوهایزن پس از این افزایش قد از زندگی‌اش راضی است و از اینكه می‌تواند راحت‌تر راه برود احساس خوشبختی می‌كند او دیگر حاضر به درمان‌های سخت برای افزایش قد نیست.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره