وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

31 درصد کودکان آمریکایی از بابانوئیل « آی پد» می خواهند!!

31 درصد کودکان آمریکایی از بابانوئیل « آی پد» می خواهند!!
نتایج بررسیهای یک موسسه تحقیقات بازار نشان می دهد که 31 درصد از کودکان 6 تا 12 سال از بابا نوئل انتظار دارند که به آنها "آی- پد" هدیه بدهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کودکان آمریکایی با نزدیک شدن به جشنهای کریسمس آرزو دارند که بابا نوئل "لوح- رایانه" جادویی استیو جابز را برای آنها زیر درخت کریسمس بگذارد.

نتایج تحقیقات موسسه تحقیقاتی Nielsen حاکی از آن است که 31 درصد از کودکان 6 تا 12 سال رویای داشتن یک "آی- پد" را دارند.

رویای دوم این کودکان داشتن یک رایانه کلاسیک و داشتن یک "آی- پاد لمسی" رویای سوم آنها است.

این تحقیقات که با هدف بررسی هدایای فناورانه کودکان برای کریسمس انجام شده است نشان می دهد که سکوی کنسول بازی Nintendo Ds آرزوی 25 درصد و کنسول بازی "پلی استیشن" رویای 21 درصد از کودکان این کشور است.

تلفنهای همراه هوشمند به ویژه "آی- فن" خواست 20 درصد از بچه های 6 تا 12 سال است، کنسول بازی "نینتدو ووی" 18 درصد و کنسول بازی "ایکس باکس 360" 14 درصد از کودکان را شیفته خود کرده است.

این درحالی است که 20 درصد از نوجوانان بالای 13 سال از بابا نوئل می خواهند که به عنوان اولین هدیه برای آنها یک رایانه شخصی بیاورد تلفنهای همراه هوشمند با 19 درصد و "آی- پد" با 18 درصد از نوجوانان سازگاری دارد.

براساس گزارش وب نیوز، هرچند نامه انتظارات کودکان به آدرس بابا نوئل پست شده است اما ممکن است که به دلیل مشکلات مالی بابا نوئل بسیاری از این کودکان و نوجوانان دچار یاس شوند.

هرچند درآمد ناخالص ملی آمریکا در سه ماهه سوم سال جاری در مقابل رشد 2 درصدی پیش بینی شده 5/2 درصد رشد داشته است  باوجود این خانواده ها باید مراقب خریدهای کریسمس خود باشند.

"فدراسیون خرده فروشی ملی" در آمریکا ارزیابی کرده است که در دوره خریدهای کریسمس 138 میلیون دلار خرج شود که این میزان 4 میلیون دلار بیشتر از دوره مشابه در سال گذشته است.