وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

درخواست طلاق یک پیرزن ‌80 ساله از پیرمرد ‌90 ساله

درخواست طلاق یک پیرزن ‌80 ساله از پیرمرد ‌90 ساله
به گزارش ایران ناز پیرزنی در دادگاه خانواده گفت كه پس از 60 سال زندگی با همسرش از رفتار هایش خسته شده و دیگر طاقت ادامه ی این زندگی را ندارد. او درخواست طلاق داشت و می گفت كه شوهر 90 ساله اش آرامش را از او گرفته است.

پیرمرد و پیرزنی وارد دادگاه شدند و پیرزن درخواست جدایی اش را بعد از 60 سال زندگی مشترك به قاضی دادگاه ارائه كرد. او كه توان ایستادن در راهرو های شلوغ دادگاه را نداشت، به محض ورود به دادگاه خطاب به قاضی دادگاه گفت: 60 سال است كه با این پیرمرد زندگی كرده ام و در این سال ها سعی كردم زن مطیع و فرمانبرداری برایش باشم اما او در این سال ها همیشه نسبت به من نامهربان بوده است.

وی ادامه داد: زمانی كه با همسرم ازدواج كردم، او همانند مردهای دوره خودش بد اخلاق و ترش رو بود، اما من نیز همانند زن های آن دوران اجازه اعتراض و ناسازگاری را نداشتم و همیشه باید با گفتن كلمه «چشم» خود را خوشبخت تصور می كردم. در غیر این صورت با تهدید زن دوم یا «هوو» من را وادار به اطاعت از خود می كرد.

پیرزن اشكی كه گوشه چشمش بود را به آرامی پاك كرد و ادامه داد: در آن سال ها همراه با خانواده شوهرم در یك اتاق زندگی می كردیم و من مجبور بودم، علاوه بر كارهای خود و فرزندانم، كارهای آن ها را نیز انجام دهم، حتی گاهی اوقات هنگام شستن لباس ها به خواب می رفتم.

وی كه حدودا 80 سال سن داشت، خاطرنشان كرد: اكنون دارای شش فرزند هستیم و همه آن ها زندگی مستقلی برای خود تشكیل دادند، اما همسرم با اینكه 90 سال سن دارد، هم چنان مانند روزهای دوران جوانی اش با من برخورد می كند، درحالی كه من دیگر توان این دعواها و تنش ها را ندارم و می خواهم روزهای آخر عمر را در آرامش سپری كنم.

در ادامه جلسه دادگاه، پیرمرد كه به آرامی بر روی صندلی نشسته بود، گفت: من این گونه كه همسرم می گوید، بد اخلاق نیستم، اما او از روز اول زندگی علاقه من را نسبت به خودش نادیده گرفت و تصور می كرد كه من به وی علاقمند نیستم.

پیرمرد اظهاركرد: خانواده من از دوران كودكی، خانواده ای مردسالار بوده است و من نیز تحت تاثیر این بزرگ شدم و گاهی اوقات مجبور بودم كه رفتارهایی را با همسرم داشته باشم كه خودم از انجام آن ها ناراضی بودم.

در ادامه پیرمرد مدعی شد: در حال حاضر 90 سال دارم و نمی خواهم روزهای آخر عمر كسی غیر از زنم، كنارم باشد. او از دوران جوانی از من كینه دارد و می خواهد الان جبران كند. من اكنون جوان 60 سال قبل نیستم و ما غیر از همدیگر كسی را نداریم، از همسرم خواهش می كنم از تقاضای خود انصراف دهد و با من به منزل مشترك مان بیاید. قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات پیرزن و پیرمرد، با صحبت كردن با پیرزن آن ها را راهی منزل مشترك شان كرد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره