وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خبرهای جدید از مهناز افشار، هانیه توسلی، آناهیتا نعمتی

خبرهای جدید از مهناز افشار، هانیه توسلی، آناهیتا نعمتی
مهناز افشار با پوپک و مش ماشاءا… در تهران
فرزاد موتمن فیلم جدیدش با عنوان «پوپک و مش ماشاءا…» را، به زودی در تهران کلید می‌زند. این فیلم هم اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد و فیلم نامه آن را، «سروش صحت» در گونه سینمای کمدی نوشته است. به احتمال زیاد «مهناز افشار» نقش اصلی این فیلم را، ایفا خواهد کرد. موتمن این روزها فیلم سینمایی «صداها»، با بازی رویا نونهالی، رضا کیانیان، آتیلا پسیانی، میکائیل شهرستانی، نازنین فراهانی، پگاه آهنگرانی و طناز طباطبایی را، بر پرده سینماها دارد.

آناهیتا نعمتی به «پرنسیپ» پیوست
آناهیتا نعمتی به جمع بازیگران جدیدترین فیلم تهمینه میلانی، با عنوان «پرنسیپ» پیوست. این فیلم که به تازگی پروانه ساخت دریافت کرده است، داستان عشق دو مهندس معمار را روایت می‌کند. جوانانی که از دو دنیای متفاوت می‌آیند و به لحاظ فکری و جهان بینی، با هم متفاوت هستند. علاوه بر آناهیتا نعمتی، تاکنون حضور بازیگران دیگری چون بهرام رادان، دانیال عبادی و السا فیروزآذر، در این فیلم قطعی شده است.

مهران غفوریان فوتبالیست می‌شود
مهران غفوریان قرارداد بازی در فیلم «وقت اضافه»، به کارگردانی «سیامک خواجه وند» را امضا کرد. وی در این فیلم نقش یک فوتبالیست کهنه کار را، ایفا می‌کند. داستان «وقت اضافه»، تلاش یک تیم دسته اولی است که قصد دارد با استخدام یک مربی خارجی، به لیگ برتر صعود کند. رضا شفیعی جم، احمد پورمخبر، امید متقی، علی انصاریان، علیرضا نیکبخت و نیما نکیسا، از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

ماه چهره خلیلی در پابوس سینمایی
ماه چهره خلیلی بازی در فیلم «پابوس»، به کارگردانی «مهدی یارمحمدی» را آغاز کرد. این فیلم که مضمون دفاع مقدس دارد، در شهرک سینمایی دفاع مقدس جلوی دوربین می‌رود. «پابوس» داستان زن و شوهری را روایت می‌کند که ماه‌هاست از هم بی خبرند. اما در یک ماموریت در مناطق جنگی غرب، به گونه ای تصادفی با هم مواجه می‌شوند. مریم بوبانی، علی سرابی و باران زمانی، از دیگر بازیگران «پابوس» هستند.

فریبرز عرب نیا تئاتر را انتخاب کرد
فریبرز عرب نیا با نمایش «بهرام چوبینه»، به کارگردانی «شکرخدا گودرزی»، امسال در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر فجر حضور می‌یابد. این نمایش پیش از حضور در جشنواره فجر، در یکی از سالن‌های مجموعه تئاترشهر تهران اجرای عمومی‌خواهد داشت. پردیس افکاری، حمید ابراهیمی، افشین زارعی، رضا امامی، سیروس همتی، طوفان مهردادیان، پرویز بزرگی و سیروس اسنقی، از دیگر بازیگران این نمایش می‌باشند.

بهنوش بختیاری با «دلقک‌ها» می‌آید
بهنوش بختیاری به جمع بازیگران فیلم «دلقک‌ها»، به کارگردانی «عباس مرادیان» پیوست. تهیه کنندگی این فیلم را که قرار است به زودی پروانه ساخت آن صادر شود، «محمدرضا شرف الدین» برعهده دارد. حامد کمیلی و شهرام قائدی، از دیگر بازیگرانی هستند که قرار است در «دلقک‌ها»، ایفای نقش داشته باشند.

آزیتا حاجیان به پایان خط رسید
آزیتا حاجیان بازی در فیلم سینمایی «کیمیا و خاک»، به کارگردانی «عباس رافعی» را به پایان رساند. این فیلم هم اکنون در مرحله میکس قرار دارد. «کیمیا و خاک» براساس بیتی از اشعار حافظ ساخته شده است. این فیلم نخستین نمایش خود را، در جشنواره فیلم فجر امسال تجربه خواهد کرد. «کیمیا و خاک» فضای ملتهب جامعه را که منجر به انقلاب اسلامی ‌سال ۵۷ شد، به تصویر کشیده است. حسین یاری، پریوش نظریه، امیر آقایی، حامد بهداد، سیاوش طهمورث، امیرمحمد زند، محسن افشانی، اصغر نژادایمانی و فرامرز روشنایی، از دیگر بازیگران «کیمیا و خاک» هستند.

هانیه توسلی در نیمه راه «کیفر»
‌هانیه توسلی بازی در فیلم جدید «حسن فتحی» با عنوان «کیفر» را، به نیمه رساند. این فیلم برای نمایش در جشنواره فجر امسال، آماده می‌شود. «کیفر» داستان زندگی مردی میان سال را روایت می‌کند که به سبب قتل یک جوان، در آستانه قصاص قرار دارد. مریلا زارعی، مصطفی زمانی، امیر جعفری، جمشید‌هاشم پور، انوشیروان ارجمند، مینا جعفرزاده، پردیس افکاری، هومن برق نورد، اسماعیل گرامی، طوفان مهردادیان و فرشید صمدپور از دیگر بازیگرانی هستند که در «کیفر» ایفای نقش دارند. حسن فتحی سال گذشته با نخستین فیلمش با نام «پستچی دوبار در نمی‌زند»، در جشنواره فجر حضور داشت.

پانته آ بهرام در راه جشنواره فجر
«پانته آ بهرام» بازی در فیلم جدید «پوران درخشنده»، با نام «خواب‌های دنباله دار» را به پایان رساند. این فیلم قرار است در جشنواره فیلم فجر امسال، به نمایش درآید. این فیلم داستان دختری هشت ساله به نام «ریحانه» را روایت می‌کند که موجب پیدا شدن آموزگار گم شده اش می‌شود و ماجراهایی را برای وی رقم می‌زند. به جز پانته آ بهرام، علیرضا خمسه، مهران احمدی، عزت ا… رمضانی فر، فرشته صدرعرفایی و پروین میکده، دیگر بازیگران «خواب‌های دنباله دار» هستند. «پانته آ بهرام» پیش از این در فیلم «بچه‌های ابدی»، با پوران درخشنده، همکاری داشته است.

پژمان بازغی و خاطره یک کودک آزاری
پژمان بازغی امسال با فیلم «خاطره» به کارگردانی «نادر طریقت»، میهمان جشنواره فیلم فجر می‌شود. این فیلم که به تازگی پروانه نمایش دریافت کرده است، درباره مشکل «کودک آزاری» است.
مهناز افشار، حبیب اسماعیلی، لادن طباطبایی، شبنم قلی خانی، سعید تهرانی، شمسی فضل اللهی، داریوش اسدزاده، ملیکا ناظری و علیرضا شجاعی، از دیگر بازیگران فیلم «خاطره» هستند. مشاور کارگردان این فیلم «تهمینه میلانی» بوده و علیرضا زرین دست، فیلم برداری آن را به انجام رسانده است.

پرستو گلستانی و «هملت» برای کودکان
پرستو گلستانی در نمایش «هملت شازده کوچولوی دانمارک»، به کارگردانی رضا بابک، بازی خواهد کرد. در این نمایش ماجرای «هملت»، برای کودکان روایت می‌شود. بهرام شاه محمدلو، لیلی رشیدی، حسین دادشکر، داریوش موفق، حمید فلاحی و رضا بابک، از دیگر بازیگران این نمایش هستند.



 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره