وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جوان ترین دانشجوی پزشکی دختر جهان

جوان ترین دانشجوی پزشکی دختر جهان
دختر لبنانی فلسطینی تبار جوان ترین دانشجوی پزشکی در جهان است.
این دختر جوان هنگامی که در رشته پزشکی در دانشگاه ویل کورنل در قطر پذیرفته شد فقط چهارده سال سن داشت. مارکو امدوری استاد این دانشگاه می گوید ما در پذیرش متقاضیان برای رشته پزشکی به دنبال افرادی بودیم که در دوران دبیرستان عملکرد بسیار خوبی داشتندو سپس به شرایط دیگر یعنی کمال و تعهد آنها در امر پزشکی نگاه می کردیم.ما همه این شرایط را در اقبال این دختر جوان دیدیم و دارا بودن شرایط در عین سن کم وی تحسین برانگیز بود.وی یکی از دانشجویان باسواد و متعهد ما است و من مطمئن هستم که او در رشته پزشکی خوش خواهد درخشید.من مطمئن هستم که وی محقق خوبی خواهد شد و امیدوارم که وی را در آینده به عنوان همکار در دانشگاه ببینم.

اقبال الاسد در این زمینه می گوید من مطمئنا احساس خوبی دارم .من در دوازده سالگی دبیرستان را تمام کردم.اگر چه من جوان تر از دوستانم هستند اما آنها به عنوان کوچکتر به من نگاه نمی کنند.
این دختر فلسطینی تبار می گوید من در سن بسیار کم دوست داشتم در رشته پزشکی ادامه تحصیل دهم و این مطلب را بارها به پدرم گفتم و وی نیز مرا تشویق کرد. پدرم به من گفت که باید به سرزمینم فلسطین و کشورم لبنان وسراسر جهان خدمت کنم.من تصمیم دارم در رشته عصب شناسی تخصص بگیرم و تحقیقات بر روی سرطان انجام دهم تا بتوانم بیماران سرطانی را درمان کنم.



 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره