وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

توزیع شکلات با عکس زن عریان در شهر قم

توزیع شکلات با عکس زن عریان در شهر قم
معاون تشکل‌های مردمی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در خصوص توزیع گسترده شکلاتی با عکس زن عریان در شهر قم هشدار داد.
 
مرکز خبر حوزه:حجت‌الاسلام حسین احمدی، عصر دیروز در نشست شورای سیاست‌گذاری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر قم که در حرم مطهر حضرت معصومه‌(س) برگزار شد، با اشاره به برخی از مشکلات موجود،گفت: همین اواخر شاهد توزیع و فروش شکلاتی در برخی مغازه‌ها و سوپر مارکت‌های قم بودیم که عکس یک زن عریان همراه آن بود؛ بر این اساس باید در این زمینه اهتمام جدی وجود داشته و نظارت بیشتری صورت گیرد.
 
*۱۲۷ تذکر و سه بار پلمپ یک مغازه! وی، بحث بدحجابی در بین اصناف که مورد دغدغه‌ بسیاری از شهروندان نیز می‌باشد را یکی از معضلات قم عنوان کرده و افزود: گاهی مواردی مشاهده می‌شود که بسیار ناراحت کننده است؛ مثلا یک واحد صنفی تا کنون ۱۲۷ بار به دلیل بدحجابی عوامل فروش آن تذکر گرفته و سه بار هم پلمپ شده است، ولی متاسفانه هنوز هم این جرم را ادامه می‌دهد.
 
*عده‌ای مأمور گسترش بدحجابی در قم هستند! معاون تشکل‌های مردمی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: با توجه به وجود برخی از ناهنجاری‌ها در برخی از معابر و خیابان‌های قم، احساس می‌شود که عده‌ای به صورت هدفمند و حساب شده مأمورند بدحجابی را در قم گسترش دهند.
 
وی همچنین نسبت به عملکرد برخی از ادارات از جمله شهرداری هم انتقاد کرد و گفت: متاسفانه شهرداری در زمینه احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر کم‌کاری کرده است؛ به طوری‌که شب شهادت حضرت زهرا‌(س) برخی از پارک‌های بازی با آهنگ‌های ناجور باز بود و خدمات می‌دادند.