وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اسرار قتل دختر هفت ساله در لانه كبوترها

اسرار قتل دختر هفت ساله در لانه كبوترها
تحقیقات جنایی برای كشف راز جنایت از اوایل دی امسال به دنبال كشف جسد دختربچه‌ای ناشناس در منطقه متروكه حاشیه شهر كلید خورد.
وجود آثار كبودی روی گردن و صورت دخترك حكایت از خفه شدن او داشت.بنابراین پس از بررسی‌های مقدماتی جسد به پزشكی قانونی منتقل شد. از سوی دیگر به دنبال بررسی پرونده افراد گمشده جسد «فاطمه» شناسایی شد. از سوی دیگر كارآگاهان در تجسس‌های گسترده و بازجویی‌ها از همسایه‌های مقتول متوجه شدند «فاطمه» آخرین بار همراه عمه‌اش دیده شده است.
 
با كشف این سرنخ، «مینا» دستگیر شد اما او با انكار قتل برادرزاده‌اش گفت: «من عاشق برادرزاده‌ام بودم. روز حادثه نیز وقتی او را در خیابان دیدم برایش مقداری تنقلات خریدم.» بنابراین در حالی كه هیچ مدركی علیه تنها مظنون پرونده در دست نبود كارآگاهان در شاخه دیگر تحقیقات از دوستی مینا با زنی به نام «فرشته» مطلع شدند. مأموران كه احتمال می‌دادند فرشته از قتل اطلاعاتی دارد به بازرسی خانه‌اش پرداخته و طلاهای «فاطمه» را در لانه كبوترها یافتند.
 
وی كه هیچ راهی برای فرار از حقیقت نداشت ناچار لب به اعتراف گشود و اظهار داشت: «چند روز قبل مینا برادرزاده‌اش را كشت و از من خواست طلاهای مسروقه را در خانه مخفی كنم تا در فرصتی مناسب آنها را بفروشد.»سرهنگ محسن عطار – رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان – در این‌باره به خبرنگار ما گفت: با افشای این راز، مینا دیگر چاره‌ای جز بیان حقیقت ندید و گفت: «روز حادثه به خاطر مشكلات مالی شدید، با دیدن طلاهای فاطمه تصمیم به قتلش گرفتم. به همین خاطر فاطمه را به بهانه گردش به منطقه متروكه برده و با دست خفه‌اش كرده و طلاهایش را برداشته و به دوستم دادم. در حالی كه فكر نمی‌كردم دستگیر شوم!»متهم پس از انتقال به محل جنایت صحنه قتل دختر كوچولو را نیز بازسازی كرد.

توصیه‌های مهم پلیس به والدین

سرهنگ عطار همچنین در هشدار به خانواده‌ها گفت: والدین توجه داشته باشند استفاده از زیورآلات برای كودكان بخصوص دختران خردسال بجز آن كه كودكان را در معرض خطر سرقت، آدم‌ربایی و حتی قتل قرار می‌دهد هیچ حاصل دیگری ندارد.ضمن این‌كه سرقت طلای كودكان بدون هیچ حادثه دیگر به روحیه لطیف آنها خدشه وارد كرده و سال‌ها در ذهن‌شان باقی می‌ماند كه موجب بروز آسیب‌های روحی، روانی و شخصیتی در آینده می‌شود.