وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ارتباط راه رفتن با شخصیت

ارتباط راه رفتن با شخصیت
نیروی روان شناسی
لباس هایی که می پوشید،شیوه راه رفتن،حرکات صورت،زبان اشاره بدن،تُن صدا،اداها،سرگرمی های مورد علاقه شما و نوع موسیقی ای که به آن گوش می دهید بیانگرنکات فراوانی درباره ی شخصیت شما هستند.پس از سال ها مطالعه،دریافتم که درنظر افراد تحصیل کرده دراین زمینه،شخصیت افراد تا چه اندازه آشکار است.
هرچیزی که به شخص مربوط می شود،بیانگر بخشی از شخصیت اوست و با کسب اطلاعات اندکی درباره موضوعات مرتبط با روان شناسی،می توانید با همان چشم ها چیزهایی را ببینید که هرگز ندیده اید.البته همیشه این قضاوت ها صحیح از آب درنمی آیند.

شیوه راه رفتن و شخصیت
شیوه راه رفتن شما نه تنها بازتاب بخشی از شخصیت شما بوده بلکه نمایانگر وضعیت روحی فعلی تان است. اگر خوشحال باشید،با انرژی بیشتر و درنتیجه تندتر راه می روید.افراد وقتی اعتماد به نفس و شهامت زیادی دارند،با قدم های کشیده راه می روند و به دلیل سرعت بیشتر،تمایل دارند به سرعت از دوستانی که همراه شان هستند جلو بزنند.
عده ای از افراد هنگام قدم گذاشتن بر روی زمین فشار زیادی به خود وارد می کنند،نه به خاطر اینکه وزن آنها زیاد است بلکه به این دلیل که استقامت زیادی دارند!!افرادی که پشتکار زیادی دارند،با قدم های سنگین راه می روند که این کار بر هرآنچه که آنها بر روی آن پا می گذارند فشار زیادی وارد می کند.با وجود اینکه پشتکارخوب است اما این شیوه راه رفتن می تواند نشانه عدم انعطاف پذیری فرد نیز باشد.
عده ای از افراد به آهستگی راه می روند و پاهای خود را روی زمین می کشند،انگار که هیچ انرژی ای برای راه رفتن ندارند.این کمبود انرژی معمولاً با احساس ناراحتی یا افسردگی فرد نیز همراه است اما می تواند نمایانگر ترس یا تردید فرد نسبت به آن چه پیش روی اوست نیز باشد.
راه رفتن مانند گربه،معمولاً نشانه این است که فرد با این طرز راه رفتن می خواهد پیامی را به دیگران برساند و آن این است:به من نگاه کنید!!این همان شیوه راه رفتنی است که در سالن های مد از آن استفاده می شود.
گذاشتن دست ها در جیب به هنگام راه رفتن،ممکن است نشانه این باشد که از تصویر ذهنی خودتان و یا لباس هایی که پوشیده اید،راضی نیستید.
اگر هنگام راه رفتن سرتان را بالا بگیرید،بدین معناست که احساس خوبی را تجربه می کنید و پایین انداختن سر می تواند به این معنا باشد که احساس بدی دارید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره