وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مجری مشهور رادیو در مراسم یک گروه منحرف!

مجری مشهور رادیو در مراسم یک گروه منحرف!
به گزارش پیمانه به نقل از البرز مجری برنامه رادیو پس فردای در رادیوی وابسته به سازمان سیا – رادیو فردا – پیش از خروج از ایران در مراسم گروههای منحرف عقیدتی و اخلاقی شرکت می کرده است.

به گزارش البرز فرشید منافی که از مجریان پیشین رادیو در ایران بود به دلیل حضور در جمع همین گروهها از اجرای برنامه در صداوسیما کنار گذاشته شد. تصاویری که خبرنگار البرز به آنها دست یافته هم این موضوع را تایید می کند .در این تصاویر منافی در گردهمایی زیرزمینی گروه منحرف TSM در تهران دیده می شود. او با شال قرمز رنگ در میان دیگر افراد گروه به چشم می خورد و بر اساس قوانین و مقررات این گروه کسانی که شال قرمز دارند به اصطلاح نیمی از مراتب سلوك TSM را طی کرده و به درجه چهارم یا هوشیاران! رسیده اند.

 
اطلاعات به دست امده توسط خبرنگار البرز حاکی است متاسفانه چند نفر دیگر از مجریان و بازیگران صداوسیما در جمع گروههای زیرزمینی از این دست رفت و آمد می کنند. همچنین در فیلم ازدواج فرشید منافی که نسخه ای از آن نیز در اختیار خبرنگار البرز قرار گرفته نشانی از عقد و جاری شدن خطبه شرعی وجود ندارد و در حقیقت اعلام زناشویی او و همسرش از طریق ویدئو کنفرانس و توسط سرکرده این گروه منحرف بنام ج _ الف در آمریکا اعلام می شود.
 
پایگاه خبری – تحلیلی البرز به زودی اطلاعات جدیدی از برخی به ظاهر هنرمندان ارائه خواهد کرد که در جلسات گروههای زیرزمینی منحط شرکت می کنندو متاسفانه به دلیل برخورداری از حضور در رسانه ملی به عنوان چهره و الگو در جامعه مطرح شده اند.
 
 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره