وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نرم افزار حسابداری پشتیبانی از زبان فارسی

نرم افزار حسابداری پشتیبانی از زبان فارسی
با استفاده از این نرم افزار می توانید درآمد ها و هزینه های خود را به تفکیک و با گروه بندی های مورد نظرتان ثبت نمایید. همچنین گزارشات و نمودار های زیادی در نرم افزار وجود دارد که شما در کنترل و مدیریت دخل و خرج شخصی خودتان یاری می دهد.
 
با استفاده از این نرم افزار می توانید حدود ۹۹% فعالیت های مالی شخصی خود را ثبت نمایید و به تفکیک از آنها گزارش تهیه کنید. نرم افزار دارای واسط کاربری و عملیاتی ساده و قابل فهم است. در صورتی که می توانید با رایانه های شخصی کار کنید، مشکلی برای کار با این نرم افزار نخواهید داشت.
 
با توجه به این نکته که این نرم افزار هر روز پیش روی شما قرار خواهد گرفت، قابلیت تغییر پوسته نرم افزار تنوع جالبی را برای شما ایجاد خواهد کرد.

برخی ویژگی های کلیدی این نرم افزار مفید :

مدیریت انواع مختلف اکانت ها و حساب ها مانند چک ها , پس انداز ها , کارتهای اعتباری , وام ها و قروض شما . علاوه بر این ها قادر به ساخت اکانت ها دیگر با نام هایی که مایلید نیز می باشید .

دارای بیش از ۱۰۰ دسته ی از پیش ساخته ی خرج است و بودجه را برای شما محدود می کند و تفوت را با حالت واقعی آن به شما نشان می دهد .

انجام محاسبات ریاضی مالی به ۱۵۰ واحد پول مختلف دنیا و همچنین دارای ویژگی Update شدن و ا خبر شدن از آخرین تغییر و تحولات در زمینه ی ارز .

محافظت از اطلاعات شخصی شما در نرم افزار توسط کلمات عبور مختلف .

طرح ریزی برای پرداخت بدهی ها .

انجام تجارت الکترونیک با شرکتهای مختلف تجاری مانند eBay و Paypal و ….

و …..

نرم افزار حسابداری و مدیریت مالی AceMoney 4.1.1 با پشتیبانی از زبان فارسی

دانلود با حجم ۳.۷ مگابایت

پسورد : www.kamyabonline.com

به نقل از تک سافت

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره