وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بهترین زمان سفر به کیش از نظر آب و هوا چه وقت است؟

بهترین زمان سفر به کیش از نظر آب و هوا چه وقت است؟

بهترین زمان سفر به کیش از نظر آب و هوا چه وقت است؟

 

جزیره زیبای کیش یک شهر گرمسیری در جنوب ایران است که تابستان‌هایی گرم و زمستان‌های خنک همراه با بارش گاه به گاه باران دارد، سفر به این منطقه آزاد تجاری در هر فصل دارای شرایط و ویژگی‌های مخصوص به خود است.

 

برای مثال تور کیش آذر به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین تورهای این جزیره، قیمت بیشتری نسبت به تورهای تابستانی دارد.

 

یا در تورهای بهاری باید آمادگی روبه‌رو شدن با جمعیت زیاد گردشگر را داشته باشید زیرا تمام گردشگرانی که در طول سال به دلیل مشغله کاری و مدرسه فرزندانشان نمی‌توانند به کیش سفر کنند، در تعطیلات نوروز راهی کیش می‌شوند.

 

اما بهترین زمان سفر به کیش از نظر آب و هوایی چه وقتی است؟ در این مطلب قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم و در این راستا سفر به جزیره را در فصل‌های مختلف سال از نظر آب و هوایی بررسی کنیم.

 

اگر در ذهنتان سوالاتی درباره این مساله وجود دارد، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

 

بهترین زمان سفر به کیش از نظر آب و هوا ، The best time to travel to Kish in terms of weather

 

چرا به کیش سفر کنیم؟

کیش یک مقصد رویایی برای سفر است اما چرا؟ وجود زیرساخت‌های گردشگری از جمله هتل‌های متنوع از 5 ستاره تا 2 ستاره، بازارها و مراکز خرید، جاذبه‌های گردشگری و تفریحات آبی و غیر آبی همگی را باید دلایلی برای محبوبیت این مقصد در میان گردشگران داخلی و خارجی دانست.

 

کیش سومین جزیره محبوب خارویانه برای سفر است زیرا در این شهر هر گردشگر با هر سلیقه‌ای می‌تواند کارهایی برای انجام دادن پیدا کند و سفر لذت‌بخشی داشته باشد. برای مثال اگر طرفدار بازدید از جاذبه‌های طبیعی هستید، می‌توانید به سواحل و جزایر اطراف جزیره سر بزنید،

 

اگر دوست دارید از جاذبه‌های تاریخی دیدن کنید، مواردی همچون روستای حریره، کاریز و… در این جزیره برای بازدید وجود دارند.

 

اگر سفر تفریحی دوست دارید در کیش تعداد زیادی تفریح آبی و غیر آبی از جمله پارک پنگوئن، دلفیناریوم، پارک آبی اوشن، شهربازی هایلند، تونل وحشت، بولینگ، غواص و… برای انجام دادن وجود دارد و اگر هم آرامش می‌خواهید آن را بیشتر از هر جایی می‌توانید در سواحل خلیج فارس پیدا کنید.

 

حالا که دلیل کافی برای رزرو تور کیش دارید، بیایید در ادامه این مقاله بهترین زمان سفر به کیش را هم پیدا کنیم.

 

چه وقت به کیش سفر کنیم؟

به‌طورکلی بهترین زمان سفر به کیش از نظر آب و هوایی فصل پاییز است. اما بهترین زمان برای شما می‌تواند براساس هدف سفرتان متفاوت باشد.  در ادامه سفر به جزیره کیش را در فصل‌‌های مختلف بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

 

سفر به کیش چه وقتی از سال؟

 

سفر به کیش در بهار

روزهای بهاری در کیش بسیاری مطبوع و خنک است. رطوبت مناطق ساحلی هنوز برای گردشگران آزاردهنده نشده و برای انجام تفریحات ساحلی، پاساژگردی و شهرگردی زمان مناسبی است.

 

تنها مشکلی که در این فصل وجود دارد ازدحام بالای گردشگر و به طبع آن بالا رفتن هزینه‌های سفر به جزیره است. دلیل این ازدحام تعطیلات نوروز است. در این ایام گردشگران بیشتر فرصت مناسب دارند و درصد بالایی از آنها هم کیش را به‌عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند.

 

سفر به کیش در تابستان

اگر هدفتان از سفر به کیش تفریح کردن است، تابستان را باید بهترین زمان سفر دانست. در روزهای تابستانی آب و هوای جزیره آفتابی و گرم است و می‌توان این شرایط را برای شنا کردن، غواصی کردن، آفتاب گرفتن و دیگر تفریحات آبی مناسب دانست.

 

در این فصل میانگین دما تا 50 درجه می‌رسد و بنابراین این زمان برای سفر کسانی که تحمل گرما را ندارند مناسب نیست.

 

سفر به کیش در پاییز

و اما پاییز. این فصل طلایی را باید بهترین زمان سفر به کیش دانست. هوای جزیره در پاییز آنقدر مطبوع است که حتی کسانی که بیماری تنفسی جدی دارند هم می‌توانند بدون ماسک در سطح این شهر تردد کنند.

 

در این ایام هم می‌توانید خرید کنید، هم در شهر بگردید هم در ابتدای این فصل هنوز فرصت انجام تفریحات آبی را دارید. اما این ایام قیمت تور نسبت به زمان‌های دیگر بیشتر است و اگر می‌خواهید در ارزان‌ترین حالت ممکن راهی جزیره شوید، پاییز فصل مناسبی برای سفر نیست.

 

سفر به کیش در زمستان

زمستان‌های کیش سرد نیست اما ممکن است به‌صورت ناگهانی باران‌‌هایی به شکل رگبار ببارد. این فصل برای انجام تفریحات آبی و شنا کردن هم مناسب نیست و بیشتر کسانی که می‌خواهند خرید کنند و یا از جاذبه‌های گردشگری دیدن نمایند، زمستان را برای سفر انتخاب می‌کنند.

 

هزینه سفر به کیش در فصل زمستان نسبت به دیگر ایام سال کمتر است.

 

سفر به کیش در زمستان

 

سفر به کیش در چه فصلی ارزان‌تر است؟

اگر به دنبال یک سفر ارزان به جزیره زیبای کیش هستید، بهترین زمان سفر فصل تابستان و زمستان است. در فصل تابستان به دلیل گرمای زیاد هوا گردشگران کمتری راهی این جزیره می‌شوند و در فصل زمستان هم به دلیل اینکه امکان انجام تفریحات آبی وجود ندارد، تعداد گردشگر کمتر می‌شود.

 

کاهش تقاضا باعث می‌شود پروازهای بیشتری خالی بمانند و مهمانان هتل‌ها نیز کم شوند و در نهایت بتوان هتل و پرواز را با تخفیف‌های بسیار خوب گرفت.

 

در لو سیزن‌ها معمولا مراکز خرید نیز تخفیفات خوبی را روی کالاهای خود اعمال می‌کنند و بنابراین اگر در این ایام به کیش سفر کنید، می‌توانید یک خرید مقرون به صرفه نیز داشته باشید.

 

شما کدام فصل را انتخاب می‌کنید؟

در این مقاله درباره بهترین زمان سفر به کیش پرداختیم و سفر به این جزیره را در فصل‌های مختلف بررسی کردیم.

 

نمی‌توان گفت کدام فصل بهترین زمان برای سفر به کیش است زیرا هر گردشگر می‌تواند با توجه به هدفش از سفر، بودجه‌ای که دارد و کارهایی که دوست دارد انجام دهید، یک فصل را مناسب رفتن به جزیره بداند.

 

اما اگر بخواهیم بگوییم بهترین زمان سفر به کیش از نظر آب و هوایی چه زمانی است، باید پاییز را انتخاب کنیم زیرا هم آب و هوای مطبوعی در جزیره حاکم است، هم می‌توانید تفریحات آبی انجام دهید و هم هوا برای شهر گردی و پاساژگردی خوب است.

 

اگر قصد تجربه سفر پاییزی به کیش را دارید، تا هنوز پاییز تمام نشده به وبسایت لحظه آخر مراجعه کنید و تور موردنظرتان را جستجو کنید. پس از مقایسه گزینه‌هایی که به شما نمایش داده می‌شود، بهترین تور را انتخاب و رزرو کنید.