وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

9 مقصد توریستی برای سفری رویایی

9 مقصد توریستی برای سفری رویایی
توریستها معمولا مقاصد سفرها خود را با توجه به علایق و سلایق خود انتخاب میکنند. بعضی برای خرید، بعضی ها برای تفریح، بعضی ها هم برای بدست آوردن آرامش و استراحت سفر میکنند. این مطلب به معرفی 9 مکان رویایی و دیدنی جهان خواهد پرداخت. مکانهایی که دیدن آنها برای همه لذت بخش و به یاد ماندنی خواهد بود :
برا برا – پلی‌نزی فرانسه :

پایتخت پولینزیای فرانسه، شهر پاپیتی واقع در جزیرهٔ تاهیتی با ۲۶٬۰۱۷ نفر جمعیت می‌باشد.مساحت پولینزیای فرانسه ۴٬۱۶۷ کیلومتر مربع و جمعیت آن ۲۵۹٬۵۹۶ نفر می‌باشد.از مهمترین جزایر پولینزیای فرانسه می‌توان به مارکوئساس، ماکاتیا، گامبیه، توآموتو، جزایر سوسایتی (تاهیتی، موریا)، اوسترال و جزایر کلیپرتون اشاره کرد.
جزایر پولینزیای فرانسه از حدود ۱۱۸ جزیره و تپهٔ دریایی تشکیل شده‌است.بورا بورا یکی از جزایر بادپناه جزیره‌های سوسایتی پلینزی فرانسه و یکی از مناطق آنسوی دریاهای فرانسه در اقیانوس آرام است. از آن به عنوان زیباترین جای جهان یاد می‌شود. در سرشماری اوت سال ۲۰۰۷ میلادی، جمعیت این جزیره در حدود ۸٬۸۸۰ نفر برآورد شده‌است.

آمستردام – هلند :

پایتخت کشور هلند است و در غرب این کشور واقع شده‌است. این شهر نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد و نیمی از این تعداد را مهاجران خارجی یا خارجی تبارها تشکیل می‌دهند که تنوع آنها به بیش از صد و پنجاه ملیت می‌رسد.
هلند برای هنردوستان نیز مکانی رؤیایی‌ست. گذشته از معماری زیبا، این شهر نسبت به مساحتش گنجینه‌های هنری بسیاری را داراست و پر است از موزه‌ها و گالریهای جورواجور. از نقاشی‌های خیره‌کنندهٔ رمبراند ، ورمیر (فرمیر) و ون گوگ Van Gogh )فان خوخ) که در موزه‌های اصلی به نمایش گذاشته شده‌اند گرفته ، تا موزه‌های کوچکی مانند موزهٔ سکس یا موزهٔ شکنجه. سه موزه اصلی آمستردام در میدان موزه [Museumplein] واقع اند.

بالی – اندونزی :

بالی جزیره‌ای است واقع در کشور اندونزی که از مراکز گردشگری مهم جهان به شمار می‌رود. جزیرهٔ بالی جزو یک رشته‌جزایر است که جزیرهٔ جاوه در غرب آن و جزیرهٔ لومبوک در شرق آن قرار گرفته‌است. هنرهای گوناگون همچون رقص، تندیسگری، نگارگری، چرمگری، فلزکاری و بویژه موسیقی سبک گامِلان در این جزیره در سطح بسیار بالایی قرار دارند.

دوبرونیک – کرواسی :

شهر محصور با دیوارهای بلند در دریای آدریاتیک که پهنه‌ای آبی در سمت غربی دریای مدیترانه است که شبه‌جزیره آپنین را از شبه‌جزیره بالکان جدا می‌کند. این دریا همچنین رشته‌کوه‌های آپنین را از آلپ دیناریک و کوهستان‌های مجاور آن جدا می‌سازد. کرانهٔ غربی دریای آدریاتیک کرانه‌های کشور ایتالیا را تشکیل می‌دهد و کرانهٔ شرقی آن تشکیل‌دهنده سواحل کشورهای اسلوونی ، کرواسی ، بوسنی و هرزگوین ، مونته‌نگرو ، آلبانی و ایتالیا است.

مراکش – مراکش :

بدلیل قرمز بودن تمامی ساختمانها و بناها در این شهر، شهر مراکش با نام شهر سرخ (حمرا) نیز شناخته می‌شود این شهر یکی از مهم‌ترین شهرهای گردشگری کشور مراکش است و میدان جامع فنای آن یا میدان معرکه گیری از جاذبه‌های فرهنگی و گردشی مراکش است. مرکز شهر با نام Medina of Marrakesh تحت شماره N31 38 W08 00 تاریخ ثبت: 1985 جزو مناطق تحت حمایت یونسکو به ثبت رسیده است.

پاریس – فرانسه :

پایتخت کشور فرانسه، مرکز و یکی از شهرستان‌های ناحیه ایل-دو-فرانس است. رود سن از میان این شهر عبور می‌کند. پاریس یکی از شهرهای پیشروی جهان در زمینه‌های اقتصاد، فرهنگ، هنر، سیاست، تحصیل، تفریحات، مد و علم است. پاریس را در کنار لندن، توکیو و نیویورک، ابرشهرهای جهان می‌نامند.
پاریس معروفترین مقصد توریست‌های جهان است..الانه حدود ۴۵ میلیون نفر توریست از پاریس دیدن می‌کنند. تعداد زیادی از آثار دیدنی، موسسات و پارک‌های مشهور جهان در این شهر قرار دارند.پاریس همچنین با دارا بودن ۴۷۸٬۰۰۰ درخت سرسبزترین پایتخت اروپا می‌باشد

سانتورینی – یونان :

غربی‌ترین جزیره، جزیره آتشفشان سانتورینی Santorini است که با جذابیت افسونگرش به حکایات مبهمی از آتلانتیس پیوند می‌یابد. روستاهای سفید و متصل به پرتگاه‌های بلند، جایی که می‌توانید در یکی از دلرباترین مکان‌های دنیا، از غروب خورشید لذت ببرید.

سنت لوسیا – دریای کاراییب :

یک کشور جزیره‌ای کوچک در دریای کارائیب و در آستانه اقیانوس اطلس , جنوب جزیرهٔ مارتینیک و شمال جزیرهٔ سنت وینسنت و گرنادین،این کشور در سال ۱۹۷۹ از بریتانیای کبیر استقلال یافت و حدودا ۱۶۰ هزار نفر جمعیت دارد.این کشور عضو اتحادیه کشورهای همسود (همسود بریتانیا) می‌باشد.انگلیسی زبان رسمی سنت لوسیا است، همچنین زبان فرانسه نیز در این کشور رواج دارد.

ونیز – ایتالیا :

شهر ونیز در شمال ایتالیا و در میان دریای آدریاتیک قرار گرفته‌است. ونیز بصورت جزیره‌های کوچکی است و خشکی‌ها به وسیله کانال‌ها از هم جدا شده‌اند و تردد در شهر به وسیله قایق صورت می‌گیرد.
شهر ونیز یکی از شهرهای توریست پذیر جهان است و سالانه میلیون‌ها توریست به این شهر میروند از دیدنی های این شهر میتوان به میدان سن مارکو محل دفن مارکوپولو اشاره کرد.