وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

10 ترفند کاربردی برای استفاده بهتر از itunes

10 ترفند کاربردی برای استفاده بهتر از itunes

10 ترفند کاربردی برای استفاده بهتر از itunes

 

به نقل قول از سایت support.apple شما می توانید با استفاده از آیتیونز موسیقی و ویدیوی خود را سازماندهی و پخش کنید.

 

آهنگ ‌های نامحدود را با Apple Music پخش یا دانلود کنید (با اشتراک پولی).

 

موسیقی، فیلم، نمایش ‌های تلویزیونی، کتاب‌ های صوتی، پادکست ‌های رایگان و موارد دیگر را در فروشگاه iTunes  می توانید پیدا کنید. در ادامه به ده تا از ترفند های بهتر استفاده کردن از آیتیونز می پردازیم.

 

10 ترفند کاربردی برای استفاده بهتر از itunes

 

1. فیلم های ویژه روزانه داشته باشید

به نقل قول از این سایت فروشگاه iTunes   کمی تکراری است. همه چیز فقط یک بار در هفته، سه شنبه ها تغییر می کند و بهتر است که تنوع و تغییرات در آن بیشتر شود. کاربران را هیجان زده کنید.

 

به جای اینکه فقط تخفیف گاه به گاه و هر هفته یک فیلم کرایه 99 سنت داشته باشید، هر روز در دسته های مختلف فیلم های ویژه داشته باشید. کاربران را در شور و شوق فیلم ها قرار دهید.

 

مردم صحبت می‌کنند و توییت می‌کنند و لینک‌ هایی را برای دوستان شان برای آلبوم ‌های ۵ دلاری و کرایه فیلم ۹۹ سنت ارسال می‌کنند. شما با داشتن فیلم های ویژه در هر روز می توانید توجه کاربران را جلب کنید.

 

2. از شر پینگ خلاص شوید

هیچ کس از پینگ رضایت ندارند و کسی وجود ندارد که وجود آن را لازم بداند. تلاش های اپل برای بهبود آن واقعاً پیشرفت چندانی نداشته است. پس در نتیجه باید از پینگ صرف نظر کرد تا بتوان از آیتیونز استفاده بهتری کرد.

 

3. زبانه ها را اضافه کنید

زبانه ها کاربردی هستند. اکثر کاربران تقریباً هرگز صفحات وب را در پنجره های جدید باز نمی کنند، بلکه در برگه ها باز می کنند. بنابراین همه آنها در یک پنجره واحد گروه بندی می شوند.

 

در فروشگاه iTunes، وقتی کاربران پیوندی را برای مشاهده آلبوم یا فیلم انتخاب می‌ کنند، برای بازگشت به صفحه قبلی باید دائماً روی فلش برگشت کلیک کنند.

 

می دانیم که می توانند ماوس را روی یک آیتم نگه دارند و روی یک نماد کلیک کنند تا پنجره‌ ای باز شود، اما آن پنجره اغلب برای نمایش اطلاعات کافی کوچک است. برای عملی کردن این موارد می توانید از اپل ایدی نیز کمک بگیرید.

 

4. آیتیونز را بروز نگه دارید

به گفته این سایت اپل هر چند وقت یکبار به ‌روز رسانی ‌های رایگان را برای iTunes ارائه می‌کند. حتماً آن‌ها را دانلود کنید تا بیشترین بهره را از برنامه ببرید.

 

این ترفند بسیار کاربردی است. در واقع، به احتمال زیاد یکی از ساده ترین ها در این لیست است، در حالی که می تواند تجربه طولانی مدت iTunes  شما را تا حد زیادی بهبود بخشد.

 

آیتیونز را بروز نگه دارید

 

در واقع، این ایده بدی نیست که وقتی برای اولین بار یک رایانه جدید دریافت می‌کنید، از وب‌ سایت iTunes اپل دیدن کنید، تا مطمئن شوید دستگاه از آخرین نسخه iTunes استفاده می‌کند (ممکن است پس از ساخت رایانه به‌ روز رسانی شده باشد، اما قبل از اینکه آن را بخرید).

 

فرآیند به روز رسانی بسیار ساده است، اغلب تنها به یک یا دو کلیک برای تکمیل نیاز دارد.

 

با این حال، نتایج می تواند چشمگیر باشد. ممکن است پیمایش لیست های پخش شما آسان تر شود و استفاده از رابط کاربری آسان تر و مشهود تر شود.

 

اگر قصد ندارید هیچ تغییر یا ارتقای در iTunes انجام دهید، این  یک مرحله تعمیر و نگهداری اساسی است که ارزش وقت شما را دارد.

 

5. موارد تکراری را پاک کنید

پاک کردن آهنگ ها و لیست های پخش تکراری، فضایی را برای شما باز می کند تا موسیقی های جدید بیشتری را به پخش کننده mp3 خود اضافه کنید.

 

در حالی که این نکته بهینه‌ سازی سرعت رایانه شما را افزایش نمی ‌دهد یا عملکرد منحصر به‌ فردی را هنگام کار با کتابخانه iTunes به شما ارائه نمی ‌دهد، اما باعث بهتر کار کردن و استفاده کردن آسان تر شما از آیتیونز می شود.

 

همانطور که آهنگ ‌ها، ویدیو ها و سایر رسانه‌ ها را به کتابخانه iTunes خود اضافه می‌کنید، بسیار طبیعی است که به فایل‌ های تکراری برسید.

 

شاید یک لیست پخش برای تمرینات صبح دوشنبه ساخته اید، و سهواً همان لیست پخش را ماه ها بعد برای تمرینات جمعه ساخته اید.

 

دو لیست پخش یکسان، با نام ‌های مختلف، ممکن است باعث سردرگمی شوند وقتی که شما عجله دارید و آهنگ ‌های مناسب را برای دانلود در iPod خود جستجو می‌کنید.

 

این یک مشکل بزرگ نیست، اما چرا وقتی پاک کردن موارد تکراری از کتابخانه رسانه خود آسان است، این نوع دردسرهای کوچک را تحمل کنید؟

 

6. آرشیو خود را ارتقا دهید

یکی از زیبایی های iTunes این است که مانند یک کتابخانه عالی کار می کند:

در یک برنامه، می توانید فایل های رسانه ای خود را سازماندهی و فهرست بندی کنید، سپس آنها را به پخش کننده های رسانه ای موبایل منتقل کنید.

 

اما بر خلاف یک کتابخانه دنیای واقعی، iTunes  ممکن است به زودی یک ویژگی منحصر به فرد را ارائه دهد:

شما می توانید تعمیر و نگهداری مجموعه خود را انجام دهید و آن را با جدیدترین فناوری موجود به روز نگه دارید. در این میان استفاده از اپل آیدی اختصاصی را فراموش نکنید تا در آینده با مشکل مواجه نشوید.

 

7. لیست های پخش را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

ممکن است در لیست پخش یکی از دوستان تان موسیقی عالی بیابید که قبلاً نشنیده اید.

 

اگرچه طبیعی است که موسیقی مورد علاقه خود را با دوستان به اشتراک بگذارید (یعنی اگر شنوندگان آهنگ ها و هنرمندان مورد علاقه خود را با یکدیگر به اشتراک نمی گذاشتند، صنعت موسیقی وجود نداشت)، شما باید این کار را انجام دهید.

 

هنگام اشتراک گذاری فایل های رسانه ای از طریق iTunes  مراقب باشید.

 

تلاش برای دور زدن حمایت از حق نسخه‌ برداری نه تنها باعث می‌شود موسیقی ‌دانان و دیگر سازندگان نتوانند از طریق کارشان زندگی معقول‌ تری داشته باشند، بلکه می‌تواند شما را به دلیل نقض قانون کپی‌ رایت در مشکلات قانونی قرار دهد و برای شما دردسر ساز شود.

 

8. آهنگ خود را با استفاده از یک آهنگ در کتابخانه iTunes خود ایجاد کنید

به گفته این سایت آیا از «ماریمبا» خسته شده‌ اید یا وقتی که از خواب بیدار می‌شوید که برنامه ساعت زنگ دار شما زنگ مناسبی ندارد؟ ساختن آهنگ های زنگ خود از آهنگ هایی که دوست دارید واقعاً آسان است.

 

آهنگ در کتابخانه iTunes خود ایجاد کنید

 

روی آهنگی که می ‌خواهید از آن آهنگ زنگ درست کنید کلیک راست کنید و سپس روی «دریافت اطلاعات» کلیک کنید.

 

به برگه «گزینه‌ها» بروید و کادرهای «زمان شروع» و «زمان توقف» را علامت بزنید.  سپس، در یک دوره 30 ثانیه ای که می خواهید آهنگ زنگ آن باشد وارد کنید.

 

برای مثال، برای استفاده از 30 ثانیه اول آهنگ، 0:00 را برای زمان شروع و 0:30 را برای زمان توقف وارد کنید.  دکمه تایید را فشار دهید.”

 

سپس، دوباره روی آهنگ راست کلیک کنید و روی “Create AAC Version” کلیک کنید تا یک کلیپ صوتی جدید فقط با استفاده از آن دوره 30 ثانیه ای ایجاد کنید.

 

هنگامی که تبدیل کامل شد (فایل اصلی خود را از دست نخواهید داد، اما برای آن که مطمئن شوید که دوباره به آن رفته و علامت Start و Stop زمان ‌هایی را که استفاده کرده‌ اید بردارید)، فایل جدید را از iTunes به دسکتاپ خود بکشید، سپس آن را از iTunes حذف کنید.

 

فایل را از دسکتاپ خود به iTunes بکشید تا به عنوان آهنگ زنگ وارد شود.

 

9. عکس ها را با iPhone، iPod Touch یا iPad خود همگام نکنید.

یک حقیقت ناشناخته این است که وقتی تصمیم می‌ گیرید عکس ‌ها را از طریق iTunes «همگام‌ سازی کنید»، رایانه شما به‌ طور خودکار عکس‌ های شما را کوچک می‌کند و یک فایل حجیم پر از آنها ایجاد می‌کند.

 

این فرآیند می تواند آیتونز و همگام سازی را کاهش دهد و این فایل می تواند فضای زیادی را در رایانه شما اشغال کند.

 

همگام ‌سازی عکس را در iTunes با دستگاه متصل غیرفعال کنید و سپس «آیپد عکس » را در پوشه «تصاویر» رایانه خود ردیابی کرده و آن را حذف کنید.

 

اگر می‌ خواهید از iDevice خود عکس بگیرید، سعی کنید به جای آن از Image Capture استفاده کنید (همراه با Mac شما ارائه می‌شود) یا وقتی آیفون خود را به رایانه ویندوزی متصل می‌کنید، «View Content» را انتخاب کنید. توجه داشته باشید برای همگام سازی دستگاه خود به اپل آیدی نیاز دارید.

 

10. از همگام سازی خودکار موارد جلوگیری کنید

به نقل قول از اینجا اگر مواردی هستند که هرگز نمی خواهد همگام‌ سازی شوند (مثلاً اگر آن‌ قدر حجیم هستند که روی دستگاه شما جا نمی ‌شوند)، می‌توانید از همگام‌ سازی آنها جلوگیری کنید.

 

همچنین می توانید همگام سازی خودکار را برای موسیقی، فیلم و برنامه های تلویزیونی خاموش کنید.

 

اگر می ‌خواهید iPod classic، iPod nano یا iPod shuffle را با بیش از یک کتابخانه iTunes همگام‌ سازی کنید، یا به‌ طور خودکار دستگاه خود را با استفاده از تکمیل خودکار با آهنگ‌ ها پر کنید، باید این کار را انجام دهید.