وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

رژیم لاغری شدید ادل خواننده مشهور + دستور رژیم لاغری

رژیم لاغری شدید ادل خواننده مشهور + دستور رژیم لاغری

رژیم لاغری شدید ادل + دستور رژیم لاغری

 

به گزارش ایران ناز کاهش وزن بیش از 45 کیلوگرمی ادل خواننده مشهور و محبوب و اندام لاغر او هنوز نقل محافل است حالا ادل فاش کرده که با استفاده از رژیم غذایی سیرت فود توانسته اینچنین لاغر بشود . بعد از انتشار عکس های ادل بعد از لاغری برای بسیاری از افراد سوال است که راز لاغر شدن ادل این خواننده معروف بریتانیایی چیست ؟ رژیم لاغری ادل چیست ؟

 

اکنون ادل در یک گفتگو اشاره کرده که حدود 100 پوند برابر با 45 کیلو و نیم کاهش وزن داشته است.

 

رژیم لاغری شدید ادل خواننده مشهور + دستور رژیم لاغری

 

این موضوع در شرایطی رخ داده که ادل مدعی شده هیچ مشکلی با پوست خود ندارد؛ مشکلاتی مثل شل شدن پوست و مواردی دیگر که در رژیمهای سنگین رخ می دهند. اما جالب است که پیش از این که ادل وزن خود را اعلام کند عده زیادی درباره وزن وی و روشهای کاهش وزن وی صحبت کردند. برخی می گفتند او 70 پوند کاهش وزن داشته و برخی دیگر کاهش وزن او را بیش از 100 پوند می دانستند

 

لاغری و تناسب اندام بی‌شک یکی از مقوله‌های مهمی است که بیشتر افراد به آن توجه دارند و سعی دارند به اندامی متناسب و ایده‌آل برسند و برای رسیدن به این اندام دست به کار‌های متفاوتی می‌زنند. ادل خواننده و ترانه‌نویس بریتانیایی، یکی از کسانی است که با کاهش وزن بیش از حد اخیرش همه را سورپرایز کرد.

 

رژیم لاغری شدید ادل خواننده مشهور + دستور رژیم لاغری

 

این خواننده محبوب که پیشتر در واکنش به کسانی که از او درباره اندامش سوال می‌پرسیدند تاکید داشت که برای گوش‌ها می‌خواند و نه چشم‌ها و اندام و ظاهرش اهمیتی برایش ندارد، با انتشار عکسی به مناسبت تولد ۳۲ سالگی‌اش تعجب‌ها را برانگیخت و حالا نظر‌های متفاوت و زیادی فضای مجازی را پر کرده است. برخی برای ارده‌اش به او تبریک گفتند و برخی معتقد بودند بیش از حد لاغر شده و عده‌ای دیگر نیز معتقد بودند اندام و ظاهر انسان‌ها مهم نیست و باید به باطن آن‌ها توجه کنیم.

 

رژیم لاغری شدید ادل خواننده مشهور + دستور رژیم لاغری

 

چرا ادل تصمیم گرفت لاغر شود؟

 

برای بسیاری این سوال پیش آمده بود که اگر خانم خواننده بر این باور است که ظاهر و اندام اهمیتی ندارد، چرا اقدام به لاغری، آن هم تا این میزان کرده است؟

 

برخی درباره «تحمیل ارزش‌های جامعه مدرن به انسان امروز» صحبت کرده‌اند و معتقد هستند ادل هم نهایتا تسلیم ارزش‌های جامعه شده و با عکسی که منتشر کرد تیر خلاصی به نظریه‌ی «هرکس هرطور بخواهد زندگی می‌کند.» زده است. او نشان داد ظاهرا انسان باید طوری که ارزش‌های جامعه می‌پسندد، زندگی کند نه آن‌گونه که دلش می‌خواهد.

 

خواننده مشهور، اما در پاسخ به این سوالات گفته بود: «بعد از طلاق و جدا شدن از همسرم نیاز به تغییر داشتم. می‌خواستم مادر بهتر و سالم‌تری برای پسرم باشم و نمی‌خواستم در آینده بیماری به سراغم بیاید برای همین تصمیم گرفتم لاغر شوم.»

 

رژیم لاغری شدید ادل خواننده مشهور + دستور رژیم لاغری

 

گفته می‌شود که ادل، میزان کالری دریافتی روزانه خودش رو به ۱۰۰۰ کالری کاهش داده و به انجام تمرینات ورزشی نیز پرداخته است، اما کاهش کالری دریافتی روزانه او نقش بیشتری در این کاهش وزن چشمگیر او داشته است. این خواننده محبوب برنامه ورزشی خود را زیر نظر مربی حرفه‌ای و کار درست آمریکایی به نام دالتون وونگ و مربی پیلاتس برزیلی به نام کاملیا گودیس شروع کرده تا کاهش وزن درست و اصولی داشته باشد.

 

مربی پیلاتس ادل می‌گوید راز لاغری او ساعت‌ها ورزش نیست. بلکه به‌خاطر رژیم غذایی منظم و حذف غذا‌های فرآوری‌شده، قند و نوشابه است.

 

رژیم لاغری ادل

 

ادل برای لاغری و کاهش وزن خود از رژیم غذایی سیرت فود (sirtfood) کمک گرفته است. این رژیم غذایی بر اساس تحقیقات در مورد سیرتوئین‌ها معرفی شد. سیرتوئین ها، گروهی از هفت پروتئین موجود در بدن هستند که عملکرد‌های مختلفی از جمله سوخت و ساز بدن، التهاب و طول عمر را منظم می‌کنند. در این رژیم غذایی شما در روز‌های اولیه مثدار ۱۰۰۰ کالری در روز را دریافت می‌کنید و با گذر زمان و رزو‌های پایانی رژیم میزان کالری دریافتی شما در روز به ۱۵۰۰ کالری خواهد رسید.

 

را‌ه‌های کاهش وزن از طریق کاهش کالری روزانه، راه‌های نه‌چندان مطمئن برای لاغری طولانی مدت هستند و وزنی که شما با این رژیم‌ها از دست می‌دهید می‌توانند به‌سرعت به بدن شما بازگردند. به بیان دیگر اگر ادل، روزی ۲۰۰۰ کالری یا بیشتر دریافت کند به سرعت به اندام سابق خود بازخواهد گشت.

 

با این وجود این رژیم غذایی، رژیم مورد علاقه بسیاری از افراد مشهور اروپا و آمریکا می‌باشد. دلیل اصلی این علاقه می‌تواند وجود شکلات در این رژیم معروف باشد.

 

در هفته اول این رژیم، بیماران وعده‌های صبحانه و ناهار را با سه آبمیوه سبز جایگزین می‌کنند و برای شام ازغذا‌هایی مانند میگوی آسیایی و مخلوط سرخ کرده نودل گندم یا خمیر سویا و توفوی کنجدی لعاب دار با زنجبیل و مخلوط گیاهان سرخ شده تند استفاده می‌کنند. اگرچه ادل در همان هفته اول هم وزن زیادی را با دنبال کردن رژیم از دست داد، اما با بازگشت او به خوردن غذا‌های نرمال، وزنش به سرعت به حالت قبل باز خواهد گشت.

 

برخی از غذا‌هایی که توسط متخصصین رژیم سیرت فود تهیه شامل: کلم کیل، شراب قرمز، توت فرنگی، پیاز، سویا، جعفری، روغن زیتون، شکلات تلخ (کاکائو ۸۵ درصد)، چای سبز ماچا، گندم سیاه، زردچوبه، گردو، گیاه منداب (شابانک)، فلفل چشم پرنده آفریقایی، گیاه انجدان، خرما مجول، کاسنی، بلوبری، گیاه کبر و قهوه می‌باشد.

 

 

 

عکس ادل بعد از لاغری

 

دیدگاه متخصصان درباره رژیم غذایی سیرت فود

 

همان‌طور که گفته شد کاهش وزن سریع از طریق این رژیم نه صحیح است و نه ماندگاری بالایی دارد، زیرا در این نوع رژیم بدن در جذب انرژی محدود می‌شود، علاوه بر سوزاندن چربی و ماهیچه، از ذخیره انرژی اضطراری یا گلیکوژن خود استفاده می‌کند.

 

در هفته اول محدودیت شدید کالری، تنها حدود یک سوم از کاهش وزن مربوط به چربی است، در حالی که دو سوم دیگر از آب، ماهیچه و گلیکوژن است. به محض اینکه کالری مصرفی شما افزایش پیدا کند، بدن مجددا ذخیره گلیکوژن خود را آغاز می‌کند و وزن به حالت اول خود باز می‌گردد.

 

کارشناسان بهداشت و متخصصان در این زمینه هشدار می‌دهند که این رژیم ممکن است به آن خوبی که انتظار می‌رود، نباشد و حتی ممکن است آسیب‌هایی به بدن وارد کند.

 

به طور کلی گفته می‌شود رژیم غذایی سیرت فود فواید سلامتی دارد، اما در زمینه کالری و انتخاب غذایی محدود شده است. این رژیم غذایی همچنین شامل نوشیدن میزان زیادی آبمیوه است که توصیه مناسبی برای سلامتی انسان محسوب نمی‌شود.

 

واضح است که ادل قصد دارد سبک زندگی خود را به عنوان یک مادر مجرد تغییر دهد، ولی طرفداران این خواننده مشهور امیدوارند که او برای رسیدن به این هدف خود از را‌های ناسالم که ممکن است سلامتی‌اش را به خطر بیندازند، کمک نگیرد.

 

رژیم لاغری شدید ادل خواننده مشهور + دستور رژیم لاغری