وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وظایف یک مشاور سئو در مجموعه شما چیست؟

وظایف یک مشاور سئو در مجموعه شما چیست؟

وظایف یک مشاور سئو در مجموعه شما چیست؟

 

استفاده از مشاور سئو برای رسیدن به صفحه اول نتایج گوگل

اگر تمایل دارید بدانید که مشاور سئو کیست؟ یا وظایف یک مشاور سئو چیست؟ و از همه مهمتر چگونه به یک کسب و کار کمک می کند تا به درآمد بالاتر برسد، در این مقاله با ما همراه باشید.

 

به طور کلی یک وب سایت بایستی موارد بسیار زیادی را رعایت کند تا به صفحه اول نتایج گوگل برسد. الگوریتم های گوگل برای اینکه سایت ها را رتبه بندی کنند یک سری فاکتورها را مد نظر قرار می دهند.

 

البته این الگوریتم ها بسیار سری هستند و هیچ کسی از جزئیات دقیق آن اطلاعی ندارد. در نتیجه فاکتورهای مد نظر فقط بر اساس تجربه متخصصان سئو جمع آوری شده اند.

 

مشاور سئو متاوبز

 

استفاده از مشاور در زمینه سئو

یکی از سوالات مهم صاحبان وب سایت های اینترنتی این است که مشاور سئو چه کمکی به کسب و کار ها میکند؟ با توجه به اینکه در حال حاضر کسب و کارهای مختلف به سمت آنلاین شدن در حال حرکت هستند؛ وب سایت های زیادی به وجود آمده اند.

 

با وجود حجم اطلاعات عظیم و سایت های بیشمار، قرار گرفتن در صفحه اول نتایج گوگل بسیار دشوار است. صفحه اول نتایج گوگل فقط 10 سایت با رتبه برتر را نمایش می دهد که قرار گرفتن در میان آنها کار بسیار دشواری می باشد.

 

این وب سایت های برتر نسبت به سایر رقبا، فاکتورهای مد نظر الگوریتم های گوگل را بهتر انجام داده اند. مشاوره سئو دقیقا شامل این موضوع می شود که چگونه فاکتورهای مد نظر الگوریتم های گوگل را رعایت کنیم، تا به صفحه اول نتایج گوگل برسیم.

 

به این ترتیب با رسیدن به رتبه های برتر گوگل می توان رونق زیادی در کسب و کار به وجود آورد.

 

استفاده از مشاور در زمینه سئو

 

مشاوره سئو قبل از اجرای پروژه

در پاسخ به این سوال که وظایف بهترین مشاور سئو چیست؟ بایستی بدانیم که مشاوره به سه بخش مشاوره قبل از اجرای پروژه، در زمان اجرای پروژه و در پایان پروژه تقسیم می شود.

 

مشاوره قبل از اجرای پروژه مهمترین بخش است که نقش زیربنایی دارد. هر چقدر که ساختار و زیربنای یک سایت به صورت درست و اصولی پایه ریزی شده باشد، بقیه روند با اطمینان بیشتری طی خواهد شد.

 

در بخش اول بایستی ابتدا کسب و کارها را شناسایی کنیم و به صورت دقیق بدانیم که نوع کسب و کار چگونه است. سپس نوبت به شناسایی هدف نهایی می رسد که اصلا هدف از قرار گرفتن در میان 10 نتیجه برتر گوگل چیست.

 

در قدم اول به هیچ عنوان نباید وب سایت خود را با وب سایت های موجود در صفحه اول گوگل مقایسه کرد، زیرا آنها در تمامی زمینه ها از جمله محتوا، قدمت دامنه و غیره دارای برتری هستند.

 

یک مجموعه مشاوره سئو بایستی به نحوی عمل کند که تضمین شود، یک وب سایت به صورتی اصولی و قانونمند به صفحه اول نتایج گوگل خواهد رسید.

 

یک مشاور سئو برای کسب و کارهای مختلف اینترنتی یک چک لیست ارائه می کند که براساس انجام وظایف موجود در چک لیست وب سایت مورد نظر بایستی در مدت زمان معین به صفحه اول نتایج گوگل برسد. وظایف موجود در چک لیست برای هر کسب و کار اینترنتی متفاوت می باشد.

 

وظایف مشاور سئو

وظایف مشاورین در حوزه سئو سایت

 

مشاوره در زمان اجرای پروژه

یک مشاور سئو در زمان اجرای پروژه نیز وظایف مهمی دارد. در این بخش از مشاوره بایستی کلمات کلیدی پول ساز را تشخیص داد و به کار برد.

 

در این مرحله طبق قرارداد بایستی در دوره های زمانی مناسب گزارش پیشرفت کار از سمت مشاور به کارفرما ارائه گردد. مهمترین وظیفه یک مشاور سئو در این مرحله تعیین قدم بعدی می باشد.

 

به این مفهوم که فرضا یک پروژه سئو سایت استارت خورده است و تیم سئو بر روی عملیات تخصصی خود در حال انجام کار است. هدف از انجام کار در این مرحله ارتقای رتبه وب سایت و کسب نتیجه بهتر است.

 

تا این مرحله استراتژی به این نحو بوده است که بر روی هر صفحه وب سایت به صورت هدفمند با کلمات کلیدی مشخص کار شود. ولی در حین انجام این روند قدم بعدی نیز مشخص می گردد.

 

با استفاده از ابزار مختص آنالیزورها، رفتار کاربران رصد می گردد و بر این اساس کلمات کلیدی جدیدی انتخاب می گردد.

 

مشاوره در زمان اجرای پروژه

 

رفتار کاربران حاوی یک پیغام مهم است که درباره یک موضوع، محصول یا هر چیز دیگری خواهان اطلاعات بیشتری هستند.

 

آمار کاربرانی که به عنوان بازدید کننده وارد وب سایت می شوند و به صفحات مختلف گشت و گذار می کنند، قدم بعدی را برای تیم سئو مشخص می کنند.

 

قدم بعدی مشخص می کند که کاربران به دنبال چه موضوعاتی هستند یا اصلا چه مشکلاتی در وب سایت وجود دارد.

 

در حین اجرای پروژه از نظر ارتقای رتبه وب سایت، رشد بسیار خوبی اتفاق می افتد. البته این ارتقاء به شرطی رخ می دهد که وب سایت مورد نظر بر اساس چک لیست ارائه شده از سمت مشاور سئو عمل نماید.

 

مشاوره پایان پروژه

کار مشاوره سئو با رسیدن به صفحه اول نتایج گوگل به پایان نمی رسد. بدون تردید رقبای بسیاری برای رسیدن به نتایج برتر گوگل در حال فعالیت هستند.

 

یک مشاور سئو بایستی برای نگه داشتن وب سایت مورد نظر در صفحه اول نتایج گوگل اقدامات لازم را به عمل آورد.

 

در این مرحله نیز کلمات کلیدی با هدف مشخص ارائه می شوند و از طریق تبلیغات بایستی وب سایت مورد نظر را به عنوان یک منبع معتبر در زمینه فعالیت تخصصی متمایز ساخت.

 

اگر گوگل وب سایت مورد نظر را به عنوان یک مرجع معتبر بشناسد، جایگاه وب سایت به سختی به خطر بیفتد. این مرجع شدن نیز چک لیست مختص به خود را دارد که بایستی به صورت قدم به قدم عمل شود.

 

متاوبز یک مجموعه حرفه ای در زمینه مشاوره سئو

متاوبز به عنوان یک مجموعه معتبر در حوزه مشاوره سئو این آمادگی را دارد که در مراحل قبل، حین و بعد از اجرای پروژه تمامی چک لیست های لازم را بر اساس نوع فعالیت وب سایت ارائه نماید.

 

متاوبز این افتخار را دارد که با توصیه های مشاوره ای خود در زمینه سئو، وب سایت های زیادی را به صفحه اول نتایج گوگل رسانده است. هر کسب و کار اینترنتی با کمک گرفتن از مجموعه متاوبز می تواند با رسیدن به صفحه اول نتایج گوگل به رونق و شکوفایی برسد.

 

مجموعه متاوبز تضمین می کند که استراتژی اتخاذ شده در صورت اجرا بدون قید و شرط می تواند وب سایت مربوطه را به صفحه اول نتایج گوگل برساند و برای مدت زمان طولانی در همان صفحه برتر نگه دارد.

 

متاوبز یک مجموعه مشاوره سئو رایگان و پولی

 

مجموعه متاوبز پیشرو در ارائه خدمات سئو (جایگزین: متاوبز یک مجموعه مشاوره سئو)

 

منبع : متاوبز | metawebz | https://metawebz.org |

 

دیگر مطالب ایران ناز :

استوانه ترافیکی ارتجاعی چیست

آموزش ترفند و کامپیوتر

تکنولوژی و دانش فناوری روز دنیا