وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اتفاق وحشتناک بعد از زایمان دختر در اتاقش +عکس

اتفاق وحشتناک بعد از زایمان دختر در اتاقش +عکس

 اتفاق وحشتناک بعد از زایمان دخترک در اتاقش +عکس

 

دختر 16 ساله ای که به تنهایی در اتاق خوابش زایمان کرد کار وحشتناکی مرتکب شد ! به گزارش ایران ناز این دختر جوان که برای فرار از رسوایی و ترس از اینکه همه موضوع بارداری غیر مشروع و زایمان او را بفهمند تصمیم گرفت به تنهایی در اتاقش زایمان کند اما کاری که بعد از زایمان انجام داد هولناک بود !

 

به گزارش ایران ناز این دختر نوجوان در اتاقش زایمان کرد.   آنتونیا لوپز ۱۶ ساله به دنبال یک رابطه نامشروع باردار شد و در نهایت در اتاقش زایمان کرد و نوزادی ۹۰۰ گرمی را به دور از چشم والدینش به دنیا آورد اما آن را خیلی راحت بعد از زایمان از پنجره اتاق از طبقه دوم به بیرون پرت کرد.

اتفاق وحشتناک بعد از زایمان دختر در اتاقش +عکس

او بعد از انجام این کار به شدت مضطرب و پشیمان شد و به مادرش خبر داد اما برای پشیمانی خیلی دیر شده بود.مادر که از رفتار دخترش شوکه شده بود فورا به سراغ نوزاد رفت و با اورژانس تماس گرفت اما فایده‌ای نداشت.

 

قبل از آنکه اورژانس برسد این دختر در فیس بوک عکسی از خود همراه عروسکی منتشر و از دوستانش درخواست ماشین کرده است.

 

به گفته پلیس او قصد گریختن داشته است. ابتدا بازپرس ویژه پرونده طی اظهارات همسایه ها به حضور شخص دیگری در اتاق مشکوک می شود که با انگشت نگاری ار اتاق متوجه می شود این دختر خود به تنهایی زایمان کرده است و کسی در محل حضور نداشته است .

 

این رفتار بچگانه فایده‌ای برای او نداشت و در نهایت دختر ابتدا به بیمارستان فرستاده شد تا دچار مشکل خاصی نشود و بعد به اتهام کشتن فرزندش به زندان رفت تا زمان دادگاه فرا رسد.

 

مطالب مرتبط:

 

جنجال زایمان مخفیانه دختر 14 ساله درحمام +تصاویر

 

ثبت رکورد تعداد زایمان برای زنی با 69 فرزند +عکس

 

همه چیز درمورد حس و حال رابطه جنسی بعد زایمان

 

وحشت زن جوان از دیدن چهره نوزادش پس از زایمان +تصاویر