وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ادعای عجیب و باورنکردنی زن شیرنما +عکس

ادعای عجیب و باورنکردنی زن شیرنما +عکس

ادعای عجیب و باورنکردنی زن شیرنما +عکس

 

زن میلیاردر شیرنما که بخاطر ظاهر گربه سانش بسیار معروف شده است بتازگی ادعا کرده در فقر به سر میبرد و حتی توانایی خرید غذا را ندارد . به گزارش ایران ناز این زن میلیاردر هفتاد ساله که با عملهای متعدد جراحی پلاستیک خود را به شکل شیر درآورده  ، بتازگی بعد از ماجرای حمله به نامزد کوچکتر از خودش، با سخنان جدیدش باز هم خبرساز شده است.

 

به گزارش ایران ناز ژاکلین دایلدنستن زنی است که به دلیل ظاهر گربه مانندش شهرت زیادی پیدا کرده. این زن که حالا به نام زن گربه ای شناخته می شود به دلیل عمل های جراحی پلاستیک و زیبایی این ظاهر عجیب را پیدا کرده.

 

به گزارش ایران ناز و به نقل از دیلی میل، جنون انجام عمل جراحی زیبایی وقتی به اوج رسید که او در سال 99 میلادی در آستانه جدایی از همسرش قرار گرفت. او برای به دست آوردن دل همسرش هر کاری لازم بود انجام داد اما در نهایت همسرش که الک دایلندنستن نام داشت و یک بیلیونر بود او را ترک کرد. الک چندی بعد درگذشت.

ادعای عجیب و باورنکردنی زن شیرنما +عکس

روایت دیگری از عمل های جراحی جنون آمیز این زن وجود دارد. می گویند الک همسر سابق او گربه ای داشت و عاشق این گربه بود. ژاکلین برای اینکه خود را به همسرش نزدیک کند با ده ها عمل جراحی خود را به شکل یک گربه درآورد اما همسرش بیشتر از او منتفر شد!

 

به هر حال زن گربه ای پس از درگذشت همسر سابق و بیلیونرش با خانواده وی توافق کرد که ماهیانه 90 هزار پوند از ثروت الک دریافت کند.

 

اما این زن اخیرا یک ادعای عجیب مطرح کرده. او که باید در این سال ها میلیون ها دلار ثروت جمع آوری کرده باشد میگوید خانواده همسر سابقش مدت هاست مبلغ ماهیانه او را قطع کرده اند و او حتی دیگر توان خرید غذا را هم ندارد!

ادعای عجیب و باورنکردنی زن شیرنما +عکس

حتی اگر قطع شدن مبلغ ماهیانه او درست باشد ادعای او مبنی بر ناتوانی در خرید غذا بسیار عجیب به نظر می رسد. او زنی ثروتمند است، این را نفقه 90 هزار پوندی در ماه نشان میدهد. حتی اگر این مبلغ قطع شده باشد او در این مدت هرگز چیزی پس انداز نکرده است؟                              

 

بسیاری بر این عقیده اند که ژاکلین دایلدنستن به دلیل عمل های جراحی پیاپی تا حدودی دچار زوال عقل شده به خصوص اینکه چهره او چهره طبیعی یک انسان نیست.

 

مطالب مرتبط:

 

این خانم با جراحیهای متعدد به زن گربه ای تبدیل شد!

 

دستگیری زن ميلياردر شیرنما + عکس

 

داستان زندگی زنی که زیباییش با اسید سوخت +عکس

 

عکس هایی از زشت ترین زنان مصنوعی !

 

حیوانی که به زیبایی جراحی پلاستیک کرد! (عکس)