وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ادیت عکس با Inshot و شنیدن موسیقی در Spotify Mod Apk

ادیت عکس با Inshot و شنیدن موسیقی در Spotify Mod Apk

ادیت عکس با Inshot و شنیدن موسیقی در Spotify Mod Apk

 

نرم افزار کاربردی و مفید Inshot Pro Apk

Inshot یکی از جذاب ترین برنامه های اندروید در زمینه ساخت و ویرایش ویدئو برای کاربران است. می توانید به آسانی و با استفاده از تبلت و یا گوشی موبایل خود، ویدئو های حرفه ای بسازید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 

امروزه شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، توییتر و یوتیوب طرفداران بسیاری در بین افراد پیدا کرده است و از این رو تولید محتوا برای آنها در قالب ساخت کلیپ ویدئو نیز از اهمیت خاصی برخوردار است.

 

Inshot Mod Apk به شما در ساخت و طراحی موزیک ویدئو های جذاب کمک می کند. می توانید به سادگی عکس ها را در کنار هم قرار داده و با فیلتر ها و افکت های جذاب یک اسلاید شو هیجان انگیز بسازید.

 

ادیت عکس با Inshot و شنیدن موسیقی در Spotify Mod Apk

 

قابلیت هایی نظیر اضافه کردن متن به عکس یا تغییر سایز آن نیز وجود دارد. همچنین می توانید موزیک ویدئو های خلاقانه و جذابی بسازید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 

ارائه فیلتر های متنوع، کوتاه کردن و برش دادن فیلم ها، اضافه کردن موزیک به فیلم، ادغام چند فیلم متفاوت با هم، تنظیم رنگ، روشنایی، کنتراست و غیره از قابلیت های این برنامه در ساخت کلیپ ویدئو است.

 

این نرم افزار کاربردی و مفید جز بهترین برنامه هایی است که بسیاری از بلاگر ها از آن برای تولید محتوا و جذب فالوور استفاده می کنند.

 

پلتفرم موسیقی Spotify

Spotify  یکی از بزرگترین و محبوب ترین اپلیکیشن های پخش موسیقی در جهان است.

 

اگر از آن دسته از کاربرانی هستید که تمایل دارید همیشه و همه جا به آهنگ های مورد علاقه خواننده محبوبتان دسترسی داشته باشید، Spotify Premium Apk  می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

 

ادیت عکس با Inshot و شنیدن موسیقی در Spotify Mod Apk

 

این اپلیکیشن، مجموعه ای قدرتمند از موزیک های ایرانی و خارجی است که می توانید در هر زمان که تمایل داشتید و در هر کجا به آهنگ مورد علاقه خود گوش دهید.

 

این برنامه به صورت هوشمند عمل می کند و بعد از گذشت مدتی سلیقه شما را تشخیص می دهد و مطابق با آن، موزیک های مشابه را برایتان لیست می کند.

 

برای شروع استفاده از این اپلیکیشن مفید کافی است تا به سایت Spotify بروید و یک حساب کاربری را به شرح زیر ایجاد کنید. البته با اکانت فیس بوک نیز می توان این کار را انجام داد و برنامه مربوطه را برای اندروید و ios دانلود کرد.

 

وارد کردن ایمیل ← وارد کردن پسورد ← وارد کردن تاریخ تولد، جنسیت و نام کاربری ← زدن دکمه creat

 

به یاد داشته باشید که با حساب گوگل به هیچ وجه نمی توان وارد Spotify شد و حتما باید با ایمیل ثبت نام کنید. کاربران می توانند با لمس گزینه follow خواننده مورد نظر خود را به لیست خواننده های مورد علاقه شان اضافه کنند.

 

همچنین می توانند آهنگ های مورد علاقه خود را ذخیره کنند، به لیست پخش اضافه کنند و یا با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

 

اگر تمایل به دانلود موزیک از Spotify دارید باید حتما اشتراک پولی آن را خریداری نمایید یا از نسخه Mod Apk استفاده کنید.